En nu maar hopen dat het zaad van mijn man goed opgelet heeft tijdens zwemles en mijn ei haar les heeft geleerd tijdens ver springen.
Dat is dan weer de keerzijde. Hopelijk hebben jullie het alsnog naar jullie zin kunnen maken. Anders misschien morgenochtend? Alhoewel mij dat helemaal zou tegenstaan hahaha.
Ja dat wachten is niet het leukste deel proberen zwanger te worden haha @EstelleA ik probeer er niet meer te veel mee bezig zijn met alles wat ik voel. Anders maak ik mezelf helemaal gek en is de teleurstelling alleen maar groter! Iemand nog tips voor afleiding? Hihi Wanneer gaan de eerste dames testen of is dat nog heel ver weg?
Ik voel nog helemaal niets, vorige keer ook niet. Ik ga echt pas testen op de 27e en anders hooguit 2 dagen eerder, als ik dan nog niet ongesteld ben.
ShannenHMTA, 23 jaar, derde ronde, eerste kindje. NOD 30 Oktober. Eiersprong gehad op de 16e, momenteel dus wachtbankje!
De lijst wordt alweer aardig paars en dat mooi kan veranderen in roze. Ik heb al wat mooie positieve ovulatie testen voorbij zien komen, ook wel wat negatieve. Dus ik hoop dat jullie snel je piek vinden. @nieuwe dames, welkom to the NOD groepje t/m 1 nov. Bij mij is alles weer normaal. Ik heb wel wat steekjes hier en daar (zullen vast de darmen zijn ), mijn borsten zijn heel licht gevoelig (misschien altijd zo, maar nu valt het op), het enige wat ik wel had, is een paar spatjes bloed op het wc papiertje vanmorgen. misschien door de sex, maar dat heb ik nog nooit gehad. Ik ga proberen rond de 12 DPO te testen en anders echt bij de NOD. Zal wel niet lukken....
Ik hoop voor mezelf dat ik kan wachten tot de 26e.. ik probeer wel veel bezig te zijn nu dat ik er zo min mogelijk aan kan denken
Woooooow we zijn gisteravond beiden in slaap gevallen. Shit!!!!!! Dinsdag (en zaterdag trouwens ook) ook seks gehad en voor dr zekerheid maar vanochtend maar shit wat stom. Haha volgens mij moet het qua timing toch wel goed zitten!
Spannend allemaal dames! Veel op het wachtbankje. Ik voel van alles, herkennen jullie dit haha... wel last van mijn darmen, maar heb ook een prikkelbare darm en normaal altijd flinke obstipatie na mn ei. Nu begint dat ook wel te kopen. Duimen allemaal voor een roze lijstje! Kan iemand mij vertellen vanaf wanneer je kunt testen? Ik zit op cyclusdag 21, met een onregelmatige cyclus waarvan de laatste keer 28 dagen. Hopelijk nu lang genoeg zodat er goed ingenesteld kan worden wanneer gebeurt dat ongeveer?
Dat was nogal vaag, maar op dag 13 een flink dikke streep, dus dan dag 14 ei. Toen had ik ook onwijs buikpijn. Een paar dagen (dag 16) later weer een dikke streep, maar wel lichter dan die ander?!