NOD lijst 26 oktober t/m 1 november 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door MotherOfAnAngel, 21 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bodille1988

Bodille1988 Actief lid

14 mei 2018
    198
    59
    28
    Vrouw
    Ja, hoofdpijn en ontzettend moe! Duimen dat dat om een reden is! :)

2. Bodille1988

Bodille1988 Actief lid

14 mei 2018
    198
    59
    28
    Vrouw
    Ik herken dit zo!!!

3. Bodille1988

Bodille1988 Actief lid

14 mei 2018
    198
    59
    28
    Vrouw
    Bijna iedereen op het wachtbankje. Super spannend allemaal. Hopen dat het lijstje van paars naar roze gaat!!!!

4. Bodille1988

Bodille1988 Actief lid

14 mei 2018
    198
    59
    28
    Vrouw
    Ik merk dat ik onwijs weinig vertrouwen heb ik mijn eigen lichaam. Ik denk dat ik ook wacht tot mijn NOD. Ik heb zo een onregelmatige cyclus gehad elke keer, naar het ziekenhuis geweest voor diverse onderzoeken en ook een HSG. Ik hoop echt dat dit geholpen heeft en dat ik ook eindelijk eens een keer een test mag doen met hopelijk een positief resultaat. In principe is alles goed gaf de gyn aan, dus heel hard duimen. Welke dag zit jij?

5. Weereennieuwemama

Weereennieuwemama Fanatiek lid

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Dank je! Goh wist ik niet dat tempen betrouwbaarder is dan testen. Als ik mijn testen eruit zou laten en kijk naar mijn temperaturen (ik heb de temperaturen die ik nam na uitslapen gediscard), dan zou ik gokken dat mijn ovu rond CD 19 is geweest; precies de dag van mijn posotieve ovutest én de dag dat ik vruchtbaar slijm had en mijn krampen begonnen.

6. ShannenHMTA

18 mei 2018
    98
    80
    18
    Vrouw
    Kapster
    Gelukkig heeft me weer een beetje gerustgesteld haha..

7. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb geen verstand van temperaturen, sorry.

Met een onregelmatige cyclus kan ik mij ook wel voorstellen dat je vertrouwen in je lichaam laag is. Het is ook niet leuk om hoop te hebben en dan een witte test te krijgen omdat je cyclus weer langer is. Ik heb wel vaker gelezen dat vrouwen zwanger werden na een HSG dus ik zal voor je duimen dat het bij jou ook het geval wordt!

Volgens mij springt mijn ei vandaag pas. Had vanochtend nog de welkbekende krampjes dus ik denk dat laatste groeispurt en dat het nu gesprongen is. Ik schuif eigenlijk een dagje op met mijn nod maar ik laat het wel gewoon staan. Ik zit nu op cd19 en vanaf morgen dus 1dpo.:p

8. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    spannende tijden allemaal op het wachtbankje. Ik denk steeds dat ik al bijna kan testen omdat de dagen zo lang duren, maar zal toch echt nog bijna een week moeten wachten.. Afleiding zoeken helpt inderdaad wel, dus ben nu maar wat dingetjes aan het bedenken en plannen

meisjemeisje85 en Lelie89 vinden dit leuk.
  9. Bodille1988

Bodille1988 Actief lid

14 mei 2018
    198
    59
    28
    Vrouw
    Lief van je! Ik hoop ook zo dat die HSG daarbij helpt. We houden elkaar op de hoogte :) Hopelijk een roze lijst aan het eind van deze maand! Succes! Duim ook voor jou!

meisjemeisje85, Lelie89 en gerdia vinden dit leuk.
  10. ShannenHMTA

18 mei 2018
    98
    80
    18
    Vrouw
    Kapster
    3 DPO; gister avond ruzie met mn vent, vanavond ruzie met mn vent.. lees:hormonen, heks.

Normaal echt nooit ruzie met ‘m haha. Overschotje hormonen? Haha.

Verder steken onderin mijn buik nog altijd. En het voelt alsof mn bmm van binnen uit opgerekt wordt ofzo, heel apart!

En, ik ben me er van bewust dat ik nog geen tekenen van zwangerschap kan voelen.

Bodille1988 en PBV vinden dit leuk.
  11. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    Goedemorgen dames,

Ik heb iedere dag trouw meegelezen maar reageren lukte me niet en iedereen heeft zoveel gekletst dus hoop dat ik op iedereen een beetje heb gereageerd :D

@ShannenHMTA ik herken het ik heb geen ruzie met hem maar de laatste dagen kan ik hem wel achter het behang plakken :roflmao: het lijkt net alsof ik 10 kinderen thuis heb. Terwijl ik er maar 2 heb :roflmao: we lopen trouwens gelijk volgens mij ik ben vandaag 4 dpo.

@Bodille1988 ik duim heel hard voor je dat je deze maand een positieve test hebt , probeer ook een beetje vertrouwen in je eigen lichaam te hebben. Ik had vandaag een beetje stress omdat me temperatuur opeens 0,2 graden omlaag is gegaan en ik ben pas 4 dpo. Vervelend dat je er niet gewoon een bijsluiter bijkrijgt waarin staat waarom iets gebeurd :roflmao:

@Blue lady erg is dat wachten he ik ben nu pas

@Rietje86 ik had deze ronde ook gerommel en wat krampjes na mijn eisprong dus ik ben echt benieuwd, geniet ervan morgen even lekker ontspannen :D

Sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb , het is lastig op een telefoon om te typen en alles terug te lezen:roflmao: ik wil iedereen succes wensen op het wachtbankje en hopelijk veel roze deze maand. Wanneer gaan de eerste mensen testen??

meisjemeisje85 vindt dit leuk.
  12. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    Hebben jullie trouwens ook zo'n last van puistjes in het gezicht , mijn hele gezicht zit vol met van die grote opvallende puistjes :cry:

13. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.487
    2.601
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hier ook echt verschrikkelijk, allemaal plekken. Maar naar mijn idee is m'n ei nog niet geweest.. Zo rond een uurtje of 10 weer even testen en hopen op een donkerdere test.

PBV en SuperStarDebs vinden dit leuk.
  14. Flexi

Flexi Actief lid

12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    Ja, ik zal nog even geduld moeten hebben... Gisteren toch wel beduidend meer bloedverlies, zodanig dat ik toch maar een tampon heb gebruikt. Ik vrees dat het toch zal doorzetten net als de vorige keer, maar het zou wel heel vroeg zijn...

Vandaag op 9 DPO dus ik wacht nog zeker tot woensdag met testen.

15. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.487
    2.601
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik geloof dat er iets onderweg is :)

meisjemeisje85, Blue lady, Rietje86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. ShannenHMTA

18 mei 2018
    98
    80
    18
    Vrouw
    Kapster
    Erg hé haha.. zo erg dat we nog zo lang moeten wachten.. Hopelijk vallen verder onze hormonale buien mee.
    En we lopen inderdaad gelijk! Ik ben ook 4dpo.

17. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Haha dit snap ik zo goed! Maar ter geruststelling...Het went. De eerste paar rondes waren echt dramatisch... Maar op een of andere gekke manier is het steeds minder intens. Ben wel benieuwd, als het nu niet lukt gaan we de menopur ophogen. Dan zal het wel weer echt even vechten worden om me in te houden!

18. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    Om gek van te worden , het valt me op dat ik het na mijn ei krijg maar deze maand is het wel heel erg :roflmao: spannend ik hoop dat je je ei snel vindt :oops:

19. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Ik ga proberen op 30 okt te testen. En anders op 10 dpo.

Lelie89 en SuperStarDebs vinden dit leuk.
  20. Lentezon18

Lentezon18 Niet meer actief

Grappig, wij lopen gelijk! Ik ook cd19 en eindelijk een wat donkerdere test

SuperStarDebs vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina