Oeh leuk! Deze 2 zijn van vanmorgen half 10 & 12 uur opgedroogd. Ik gok dat ie vanavond even donker is dus goed aan het werk na het werken haha.
Ik neem mezelf dat ook iedere keer voor om op mijn nod te testen maar helaas lukt dit nooit bij mijn 2 vorige zwangerschappen teste ik altijd 4 a 5 dagen voor nod positief maar de teleurstelling is eigenlijk groot als de testen dan wit zijn
Toch wel de bekende steekjes na de eisprong hier vandaag ... zoals ik ze alleen bij zwangerschap heb. Ga nu twijfelen of ik toch niet al op 5 dpo zit ... aaah gek makend! Zou ook op 2dpo kunnen zitten ...
Wat spannend allemaal hier. Ik zit ook weer te piekeren. Misselijkheid is nog steeds (in mindere mate da afgelopen week) aanwezig, en heb nu sinds gister weer bruin, rood verlies. Exact hetzelfde als afgelopen maand, alleen is deze cyclus na 5wkn zwangerschap gestopt. Aan de ene kant heb ik hoop, aan de andere kant denk ik van Ohja als er al wat zit, zou het weer mis zijn. Ik ben nu 3/4dpo. Geduld geduld, nog even volhouden! Fijn weekend meiden.
Ik heb vanochtend een temperatuur dip gekregen scheelt 0.2 graden, ik zit nu 4/5 dagen dpo vraag me af wat dit in houdt ik had dit voorgaande cyclussen niet. Ik heb ook wat symtomen ik verwacht niet dat dit nu al zwangerschaps symptomen kunnen zijn maar het valt me wel op - al dagen pijnlijke borsten - trekkend gevoel tepels - enorm moe - misselijk met vlagen - super droge geïrriteerde ogen - krampen en geborrel in mijn eierstokken Bij voorgaande zwangerschappen had ik elke ronde veel symptomen en de keren dat het raak was had ik niks de gehele zwangerschap dus het zegt helemaal niks helaas Kan de tijd ff snel gaan aub
Nou inderdaad, als je nou weet van te voren die en die datum is het raak. Wat zou dat schelen he! Ik doe mn best om een beetje vertrouwen te hebben en ik hoop ook dat het lukt zodat ik gewoon weer volledig kan vertrouwen zeg maar... Ik duim ook hard voor jou! Spannend he!
Hoi Hoi, hoe voelen krampen en geborrel in je eierstokken? Ik herken een aantal van je symptomen, maar die zou ik niet weten hoe ik het moet voelen
Even delen... Mijn nichtje, met wie ik heel goed omga en wie ook een vriendin van me is, kwam vandaag met de mededeling dat ze zwanger is. Wel een wens, maar totaal nog niet mee bezig. Ook echt nog pril. Eerst nog andere plannen voor ze zou beginnen. Ik ben zo blij voor mijn nichtje, maar wat ben ik er verdrietig door. Zelf al zo lang bezig, inclusief onderzoek Zij vindt het zelf ook zo rot voor me. Maar ik ben zo blij voor haar, het is zo gewenst. Hopelijk mag het bij mij ook deze maand zo zijn. Wat duurt wachten lang! Lijkt elke maand wel erger te worden. Hopelijk is het niet erg dat ik dit soort dingen hier deel. Even een momentje zelfmedelijden haha... Nu weer positief verder!
Gisterenavond leken het een soort luchtbelletjes in 1 eierstok en de kramp die ik voel is een trekkend gevoel alsof je eierstok eruit getrokken wordt en daarna is het opeens weer weg dan krijg ik opeens menstruatiekrampen echt van alles door elkaar en nu is het weer weg wat voor symptomen heb jij en wat voel je?
Begint erop te lijken! Ik heb na vanmorgen niet weer getest, zal morgen wel ff foto plaatsen. Wij gaan ook vanavond maar ff bezig hihi
Begint erop te lijken! Ik heb na vanmorgen niet weer getest, zal morgen wel ff foto plaatsen. Wij gaan ook vanavond maar ff bezig hihi
Die ken ik nog niet. Ik ben de afgelopen week echt ontzettend moe geweest, dus elke avond vroeg in mijn bed. Ook veel hoofdpijn, rommelende darmen (dat is overigens bij mij vaak direct na mijn eisprong, nu vanaf dag 22 ongeveer), af en toe misselijk, soms ineens heel veel honger. Dat laatste niet altijd, maar soms bijna misselijk van de honger. Zou fijn zijn als dat echte symptomen zijn van een beginnende zwangerschap he! Overigens heb ik soms ook menstruatiekrampen, welke ik normaal ook vanaf de eisprong heb en nu vanaf dag 23. Ik durf alleen niet te veel te voelen vanwege teleurstellingen elke keer weer.
Hoi dames, afgelopen maandag had ik een positieve ovulatietest, dus gezellig gemaakt. Ik wilde morgen de laatste ovu test doen zodat ik wist dat ze licht bleven. Nu net weer een donkere, wat betekent dit? Heb ik nog geen ovulatie gehad?
Ik denk dat het normaal is als je al even bezig bent dat dit soort gevoelens spelen. Je kan het beter hier van je af typen dan in het echte leven zeggen (heb ik gemerkt de afgelopen maanden). Wij hebben een bewogen jaar achter de rug met binnen 4 weken het plotselinge verlies van mijn vader en mijn schoonmoeder die na een lang ziekbed is overleden. Dus bij mij zegt iedereen ja het komt nog wel joh jullie hebben ook zoveel meegemaakt, dus ik ben maar gestopt om erover te praten. De enige die mij begrijpt is mijn beste vriendin die zelf moeite heeft gehad met beide zwangerschappen (vervroegde overgang). Dus ja ik ken je gevoel helemaal als mensen er geen moeite voor hoeven doen en dat dan ook nog heel triomfantelijk meedelen. Ach 1 keertje niet voor het zingen de kerk uit en het was al raak . Zo ook even mijn geklaag gedeeld, ik besef me heel goed dat ik nog helemaal niet in een situatie zit waarin andere van jullie je wel bevinden (mmm), dus daar hou ik me maar aan vast En symptomen daar doe ik niet meer aan haha al te vaak teleurgesteld nadat ik dacht van oh ik voel nu van alles het is vast raak haha Ik wacht geduldig af Mocht gisteren wel bloed prikken op schildklier en bloedarmoede. Als we in januari nog niet zwanger zijn krijg ik een onderzoek of ik eventueel littekenweefsel ergens heb zitten. Zo heel verhaal sorry daarvoor
Ik voel vanalles. Maar het stomme is dat ik weet dat het niet telt. Gebruik medicatie en daar krijg je allerlei nep-symptomen van. Gelukkig weet ik hoe het werkt nu. Maar de eerste ronde geloofde ik echt dat het raak was...
En niets sorry! Het is super fijn even van je af te schrijven. En de mmm eenmaal in heeft ook voordelen hoor. Je wordt echt aan alle kanten gecontroleerd. Dat heb jij nog niet! Dus niet gaan vergelijken. De onzekerheid of het ooit wel gaat lukken is het zwaarst. En dat heb je zowel in de mmm als erbuiten.