Ja dat kan ik me niet voorstellen! Mijn urine was ook totaal niet geconcentreerd, dus denk iets anders. Geen idee of ik dan dus nu een ovulatie krijg of dat dit normaal is helaas
Moet ik dan evengoed de test van maandag aanhouden? Dan zou ik nu namelijk 4dpo zijn als ik het goed heb gedaan.
Ja ik zou die van maandag nemen, is tenslotte ook mooi donker he die streep, daar twijfel ik nu wel niet aan.
Volgens mij moet je ook uitgaan van de eerste positieve test. Maar het zou ook kunnen dat je ei niet gesprongen is en het nogmaals gaat proberen?
@Esmee1993 die piek op de 19de is erg duidelijk. Is ook echt positief. Hij is donkerder dan de controle streep. Je hebt altijd wat LH in je urine. Je kan nl geen twee eisprongen hebben. Ik heb dat afgelopen week nog gevraagd aan mijn gyn. De eistok stoot 1x een eitje uit of het moet een tweeling worden.
Ja ik heb dat ook. Vorige maand lukte het mij wel om op 13 DPO te testen. Ik ging smorgens snel plassen zodat ik niet kon testen ☺
Ik snap heel goed hoe je je voelt! Niet leuk en niet eerlijk.. Zit zelf ook te wachten op een zwangerschapaankondiging van iemand die net een paar maand geleden is bevallen
Vandaag cd 20 en eindelijk m'n knaller! Ik stop nu met testen zodat ik er nog wat over houd voor de volgende ronde, ze gaan er hard doorheen zo haha. Gisteravond seks gehad. Zou voor de zekerheid morgen of dinsdag nog een keer voldoende zijn? Denk dat ik morgen maar als 1 dpo reken mijn pijntjes zijn nu ook zo goed als weg
Hoi dames. Kom er beetje brutaal tussen maar Zou ik mij ook bij jullie mogen aansluiten.? Ik ben nog even aan t uitvogelen hoe het werkt met erbij zetten. Of als iemand mij er bij zou willen zetten ook graag. Wij zijn bezig voor ons 2de kindtje heb al een zoontje van bijna 3 dankzij ivf. Ik zit nu op 11 dpo nod 26 okt ronde 10 Knuffels
Dankje Ja hoop t ook. Heb al testen gedaan gisteren en vanochtend. Maar durf t nog niet met zekerheid te zeggen dus morgen even een van een ander merk halen. Word spannend
♡ NOD 26 OKTOBER T/M 1 NOVEMBER 2018 ♡ 26 oktober (0) 27 oktober (0) 28 oktober (1) MotherOfAnAngel - 23/24 jaar - 1e kindje - ronde 13 (1e na 5e miskraam) 29 oktober (0) 30 oktober (0) 31 oktober (0) 1 november (0) MiniPeanut. 28. Ronde 4. Eerste voor mij 3e voor hem. Datumloos (0) Totaal: 1 Wachtend op de paashaas (1) Wachtbankje (1) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen
Welkom en veel succes! Ik zal je er zo wel even bijzetten. Heb je een lf van 16 dagen of reken ik verkeerd? @MiniPeanut Je hebt de verkeerde lijst gepakt.
NOD 26 OKTOBER T/M 1 NOVEMBER 2018 ♡ 26 oktober Meisjemeisje85 - 33jr - 2e kindje - ronde 2 Bodille1988, 30 jaar, 1e kindje - ronde 13 (HSG gehad na ronde 11) MhartjeA 27jr - 2e kindje - ronde 3 Bluelady - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Mayflower - .. jaar - 2e kindje - ronde 10 27 oktober Billie27 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Superstardebs - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1e ronde na BBZ) Flexi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 IUI 28 oktober Gerdia - 26 jaar - 3e kindje - 2e ronde Lindsey89 - 29 jaar - 3e kindje - 1e ronde Ukkienr2 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde EstelleA - 28 jaar - 2e kindje - 1e ronde Weereennieuwemama, 34 jr, 2e kindje, 4e ronde (2e ronde VMK) 29 oktober Esmee1993 - 25 jaar - 1e kindje -3e ronde (1e ronde MA, 2e ronde VMK) Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - 2e ronde 30 oktober Rietje86, 32, 2e kindje, 1e ronde Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 6 2009lisanne - 31 jaar - 3de kindje-ronde 5 (nod wordt 2 nov) Tan89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 10 PBV - 39 jaar - 2e kindje Silverdawn - 39 jaar - 5e kindje - ronde 4 ShannenHMTA - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 31 oktober Lalalaura 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik, 2e voor ons gezin - ronde 8 - MMM - iui-d met menopur pregnyl en utrogestan Poetie85 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 5 Lola3 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Jgr - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 (vorige ronde vroege miskraam met 5wkn) 1 november Nina Sanders - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 - MMM - Menopur, Ovitrelle en Utrogestan Fitgirl82- 36 jaar- 1e kindje- ronde 14 (ronde 8 na miskraam) Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje - 3e ronde Nina007 - 29 jaar- 2e kindje- 2e ronde MiniPeanut - 28 jaar - ronde 4 - 1e kindje voor mij, 3e voor hem Totaal: 29 Wachtend op de paashaas Wachtbankje Ongesteld Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest Negatieve test Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen.
@Lelie89 ik had met cb ovu test 17e een smiley, dat zou betekenen dattie er dan de 18e is. (Mn ei) 14 dagen daarna is eigenlijk mn 1e ongi dag. Wat ik niet hoop natuurlijk. Dan is dat toch de lf?