Hoi dames daar ben ik weer!! Vorige week maandag een knaller van een ovulatietest dus uiteraard gezellig gemaakt. Doorgegaan en t weekend werden de testen weer donkerder, nu net weer... enig idee wat dit kan zijn? Twijfel nu enorm of ik wel een ovulatie heb gehad..
Ik lijk ook iets te zien hoor! Ga je morgen weer testen of laat je er een dagje tussen? Edit: Ik zag je andere post te laat. Ik ga duimen dat het gewoon nog een bloeding is van het innestelen!
@Esmee1993 Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom je door blijft testen. Zo te zien had je op 16 okt smorgens een positieve test.
Ik wilde de week afwachten of hij echt gesprongen was, dus licht bleef. Zaterdag werd hij toch weer wat donkerder dus twijfelde ik en nu hetzelfde. Enig idee waardoor het komt en of dat ik nu wel een ovulatie heb gehad of niet?
Van harte aan alle zwangeren! Hier geen klachten behalve van een sluimerende verkoudheid die maar. Iet ophoudt (echt al 3 weken ofzo). De enige klacht die ik heb is een zeehondenhoest.
Zelfde naam, zelfde dpo , zelfde klachten betreft verkoudheid EN zeehonden hoest! Ik duim voor positieve testen!!!
Ja shit heee vreselijk. Gister kreeg ik een hoestbui in de winkel. Zo gênant. Mijn hoest is vermoeiend en heel erg vastzittend (droog). Voor de rest zit mn kop vol snot maar dit is niet te wijten aan een zwangerschap want heb het al wel langer Maar als wij niet op roze gaan weet ik het ook niet meer (maar ik ben wel de OG N.S. hè?
Whahahaah! Jaa dat hoesten is vreselijk! Op mijn werk vragen cliënten of ik niet beter op het dolfinarium kan gaan werken tussen de zeehonden. We gaan gewoon voor roze!!
Ik zat vandaag in een klein hok in bespreking en moest continu hoesten en zag men steeds heel awkward wegkijken
Heb wel codeinesfosfaat gekregen maar neem ik liever niet te vaak ivm zwanger worden. Maar als het moet neem ik het wel