Helaas is de verkeerde lijst overgenomen. Ik haal de goede even naar voren en kan iedereen dan even.kijken of het klopt?
♡NOD 26 OKTOBER T/M 1 NOVEMBER 2018 ♡ 26 oktober (1) Meisjemeisje85 - 33jr - 2e kindje - ronde 2 27 oktober (1) Billie27 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 28 oktober (1) Gerdia - 26 jaar - 3e kindje - 2e ronde 29 oktober (2) Esmee1993 - 25 jaar - 1e kindje - 3e ronde (1e ronde MA, 2e ronde VMK) Weereennieuwemama, 34 jr, 2e kindje, 4e ronde (2e ronde VMK) Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - 2e ronde 30 oktober (1) Rietje86, 32, 2e kindje, 1e ronde 31 oktober (1) Lalalaura 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik, 2e voor ons gezin - ronde 8 - MMM - iui-d met menopur pregnyl en utrogestan 1 november (2) PBV- 39 jaar- 2e kindje- 2e ronde met Utro Fitgirl82- 36 jaar- 1e kindje- ronde 14 (ronde 8 na miskraam) Datumloos (1) MotherOfAnAngel - 23/24 jaar - 1e kindje - ronde 13 (1e na 5e miskraam) Totaal: 11 Wachtend op de paashaas (11) Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen.[/QUOTE]
Hey @Fitgirl82, @Marjo88 welkom hier, helaas weer een ronde verder... Hopelijk een beetje roze deze maand.
Goedemiddag dames, Vandaag begonnen met roodverlies tijdens het afvegen dus we gaan weer aan de nieuwe ronde beginnen. Ik hoop dat we deze maand allemaal op roze mogen. Ik zie heel veel bekende uit de vorige NOD groep gezellig
Hier vandaag wat knopen doorgehakt. De dokter kan pas 16 oktober voor een gesprek. Dan kan ik daarvoor precies nog een iui-poging hebben. We hebben besloten dat maar te doen. Niets doen is nog vervelender. Kan dus in dit groepje blijven tenzij er hele gekke dingen gebeuren. De timing is perfect dan, want dan weet ik nog voor het eind van de “laatste” iui wat het plan wordt. (Eerst onderzoek, dan ivf / meteen ivf / of nog iets waar ik niet aan gedacht heb?) Daarnaast contact gehad met mijn huisarts. Zij was even streng voor me (had ik eigenlijk wel nodig) en raadde me aan even een goede poging te doen mezelf een trap onder mijn hol te geven. Ik ben doorverwezen naar een hele goede psych, maar de wachttijd is lang. Ze zei gewoon: Het is simpel, je moet jezelf gewoon staande zien te houden tot dan. En vier maanden thuis sippen gaat dat niet makkelijker maken. Ga proberen rustig weer wat dingen qua werk op te pakken. Structuur voor jezelf creeeren. Ze had liever gezien dat ik het traject om zwanger te raken uitstel. Echt eerst even tot rust komen. Ik ken mezelf goed en weet dat ik geen rust krijg tot ik zeker weet dat mijn lijf verder in orde is. Aan ivf ga ik echt niet beginnen als het in mijn hoofd niet rustig (genoeg) is. Maar deze laatste poging en onderzoek wil ik gewoon gedaan hebben..
Vandaag ongesteld geworden.. Om de pijn te verzachten helpt het mij om meteen op een nieuwe ronde te focussen. Nod 30 oktober! Succes allemaal
Heftig meid!! En toch fijn dat je deze rond gewoon nog een poging waagt.. Wie weet lukt het nu wel! Hopelijk is er snel een plekje voor je.. Echt erg dat de wachttijd voor goede psychologische hulp zolang is. Maar zo te horen heb je wel een fijne huisarts met wie je goed kunt praten!
Dankje! Eerste 2 rondes niet heel actief maar in principe wordt dit de 8e ronde. Ben 2x onverwacht zwanger geraakt dus dit is wel ff wennen
@gerdia Wij zijn nu in ronde 24 met 2 miskramen er tussen door. Vanaf 2de mk wordt dit ronde 5. @Lalalaura ik wist niet dat je zo down was. Kop op he!! De moed niet opgeven. Dikke digitale knuffel en ik hoop dat de psycholoog je kan helpen. @SuperStarDebs gezellig!! Ook alle anderen van het vorige NOD groepje. Leuk hoor.
@Lalalaura heel goed dat je ook naar de huisarts bent geweest. En met al die rommel in je lijf is je hoofd rustig krijgen ook niet heel makkelijk lijkt mij. Jij kan dit en wij helpen waar nodig!! Neem de tijd die je nodig hebt als is dat lastig omdat de wens voor een kindje groot is. Je kindje, andere kindje en je vrouw hebben niks aan jou als je niet goed in je vel zit... “Zegt iemand die er ook niet altijd even lekker in zit maar waar het nu gelukkig wel weer beter mee gaat” Hier de menstruatie weer zo goed als voor bij, dus nu wachtend op de vruchtbare periode. Deze maand wil ik geen ovu testen nog te voorschijn halen. We gaan eerst maar eens kijken wat er gebeurd. Na ronde 2 wil ik dat eens gaan doen om Mn ei goed te kunnen vinden. Vorige keer klopte Mn ei goed met Mn app.
♡NOD 26 OKTOBER T/M 1 NOVEMBER 2018 ♡ 26 oktober (1) Meisjemeisje85 - 33jr - 2e kindje - ronde 2 27 oktober (2) Billie27 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Superstardebs - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 28 oktober (1) Gerdia - 26 jaar - 3e kindje - 2e ronde 29 oktober (2) Esmee1993 - 25 jaar - 1e kindje - 3e ronde (1e ronde MA, 2e ronde VMK) Weereennieuwemama, 34 jr, 2e kindje, 4e ronde (2e ronde VMK) Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - 2e ronde 30 oktober (1) Rietje86, 32, 2e kindje, 1e ronde 31 oktober (1) Lalalaura 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik, 2e voor ons gezin - ronde 8 - MMM - iui-d met menopur pregnyl en utrogestan 1 november (3) PBV- 39 jaar- 2e kindje- 2e ronde met Utro Fitgirl82- 36 jaar- 1e kindje- ronde 14 (ronde 8 na miskraam) Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje - 3e ronde Datumloos (1) MotherOfAnAngel - 23/24 jaar - 1e kindje - ronde 13 (1e na 5e miskraam) Totaal: 12 Wachtend op de paashaas (12) Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen.
Hey meiden! Ik ben er ook weer, vanmorgen helaas ongesteld geworden na 39 dagen. Ik heb m'n nod nu op 1 november gezet in afwachting van m'n ei.
Heel down ben ik niet eens. Maar mijn hoofd is wel een bende op het moment. Door alle vermoeidheid van het traject kon ik plots met wat oude issues niet meer goed dealen. Heb een aardig rugzakje vanuit jeugd en kon hem altijd prima dragen. Opeens nu werd het wat te veel. Het uit zich in alles overanalyseren en enorme onzekeritis hopeloza. Al met al, extreem vermoeiend in het dagelijks leven. Want ik twijfel over alles wat ik zeg, doe, niet zeg, denk etc.
@Lalalaura komt dit ook door de hormonen? Want ik heb er ook ontzettend last van gehad. Nu ik ongesteld ben is het bijna over. Ik ben nog wel snel geïrriteerd en moe.
@PBV nee hoor, zeker niet (alleen) de hormonen. Het versterkt wel een beetje wat je voelt en soms word je er een beetje chagerijnig van...Maar echt dramatisch is het niet. Heb van de dokter de diagnose ptss gekregen. Ben opzich een blij ei, maar heb niet een enorm makkelijke jeugd gehad. (Mijn ouders zijn nogal beschadigde mensen/misbruik in de familie/alcoholisme) Kon altijd we aardig dealen met dingen, maar gewoon door alle spanningen en vermoeidheid wordt sommige oude zooi opeens omhooggehaald. Dus veel nachtmerries nu en veel aan t piekeren...