NOD lijst 26 oktober t/m 1 november 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door MotherOfAnAngel, 21 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    Ik zie een 2e streepje :D:D

2. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    Jeetje!! Ik kan het allemaal niet bijhouden zoveel is er gepraat!!
    Voor alle dames die ongesteld zijn geworden enorm balen, hopelijk volgende maand een mooie test!
    Aan de zwangeren! Van harte!! Echt super gaaf!

Ik zit ook steeds op de wip of ik wel of niet wil testen.
    Kan iemand me misschien helpen hoeveel dpo ik vandaag zou zijn? Ik had op zaterdagavond 13 oktober en op zondagochtend 14 oktober een positieve ovu. Is dan 15 oktober dpo1? Dan zou ik nu 10 dpo zijn???

Ik durf gewoon niet te testen vanwege de teleurstelling.. aaahh ik hoop gewoon dat het nu eens raak is!! Sorry voor mijn gezeik!!

PBV en SuperStarDebs vinden dit leuk.
  3. Lentezon18

Lentezon18 Niet meer actief

Ongeveer wel ja! Testen maar dussss hihi

4. ShannenHMTA

18 mei 2018
    98
    80
    18
    Vrouw
    Kapster
    Zelf vandaag 8 DPO, vanaf vandaag ineens hele gevoelige borsten, maar echt alleen onderin; mijn tepels en daaromheen. Bovenaan de borst nergens last van. Heel vervelend!

Ook lage rugpijn, rommelende darmen en een opgeblazen gevoel. Had dit vorige cyclus ook maar toen helaas een VMK. Heb alvast een bestelling bij op=op gedaan haha

Lelie89 vindt dit leuk.
  5. meisjemeisje85

meisjemeisje85 Bekend lid

29 apr 2016
    529
    226
    43
    Ik hoor idd dat bijna iedereen daar weg van is maar ze zouden inprincipe het zelfde moeten zijn qua gevoeligheid! Net als daarnaast ook de etos early, cb early en zwanger en kids early ze zeggen allemaal 10mIU te zijn. Wel is de een misschien makkelijker in gebruik doordat het bv een midstream test is of dat het misschien duidelijker af te lezen is. Daarnaast misschien ook verschil in prijs omdat sommige alleen online te koop zijn en sommige ook in de winkel en sommige hebben gewoon al een bekende naam wat misschien ook meewerkt in de prijsbepaling. Verder denk zou het testresultaat en daardoor de mening over het product natuurlijk ook afhankelijk kunnen zijn van de persoon elk persoon is anders en plasje misschien ook wel:roflmao:

Sommige testen met een normale test voor nod al positief, waar ik bij mijn dochtertje pas ongeveer 10dgn na nod positief testte met een gevoelige test.. (had zelf tijdens de zwangerschap dan ook nul symptomen die sommige mensen al snel door de hormonen kunnen krijgen)

Maarja elke zwangerschap is anders misschien hang ik mocht ik weer zwanger worden wel de hele tijd boven de pot oid.

Mayflower en Weereennieuwemama vinden dit leuk.
  6. meisjemeisje85

29 apr 2016
    529
    226
    43
    Balen meis! Kan maar hoeft niet.. wat ik heb begrepen dat als er naar gemiddelde wordt gekeken zou een vrouw rond haar 21 haar piek vruchtbaarheid hebben en begint het vanaf je 30ste redelijk snel af te nemen. Maar wat ik zeg ik heb ergens gelezen dat dat gemiddelde zijn. En het zegt dan ook verder ook niks over jou persoonlijk. Er zijn soms ook oma’s die perongeluk zwanger raken terwijl ze al over de 60 zijn.

Maar het speelt bij mij wel door mijn hoofd en mede daarom wilde ik niet langer wachten om voor wen tweede kindje te gaan met in ons achterhoofd dat als het allemaal mag lukken om zwanger te worden en het gaat allemaal goed met iedereen in het gezin dat we dan daarna ook wel nogeen kindje hopen te mogen krijgen. Mits dus alles mag lukken en goed gaat.

7. meisjemeisje85

29 apr 2016
    529
    226
    43

Hier dus niet heb al een paar keer gekeken . Hier ligt alleen één normale test van predictor voor rond de 10,- dus dat is een beetje jammer :(

8. ShannenHMTA

18 mei 2018
    98
    80
    18
    Vrouw
    Kapster
    Je kunt ze ook online bestellen!

meisjemeisje85 vindt dit leuk.
  9. meisjemeisje85

29 apr 2016
    529
    226
    43
    @Lelie89
    Vorige keer niet maar zie ze nu idd wel online staan. Alleen is dit wel de express variant en die is toch alleen goed vanaf je nod of heb ik het verkeerd?

@ShannenHMTA zie het idd net! Dankje!

10. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    Met mijn domme hoofd gisteravond twee uur lang mijn plas opgehouden en getest! Wat een teleurstelling Omo Omo wit!!
    Heb ff een potje gejankt gister, weer een teleurstelling! Heb wel ff nodig om dit te verwerken..
    Ik had deze ronde echt zulke goede hoop, maar begin het vertrouwen in het feit dat ik nog een keer zwanger mag worden aardig te verliezen

11. Flexi

Flexi Actief lid

12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    Hoe is het nu? Verlies nog niet de hoop als het gestopt is; ik heb dus 6 dagen bloedverlies gehad (kleine beetjes) en toen een positieve test nadat het een dag was gestopt. Gisterenochtend opnieuw getest en de streep daar was toch een stuk duidelijker. Even daarna toch weer wat bloed, maar geen ongesteldheid te noemen.

Valt geen touw aan vast te knopen dus! Bij mij is het dus raak maar dat bloedverlies maakt me wel onzeker. Zaterdag weer testen... Dat is mijn officiële testdag.

Verder voel ik wel wat kleine steekjes en gisteren een heel opgeblazen gevoel in mijn buik, maar verder heb ik eigenlijk nog geen noemenswaardige dingetjes.

@Tan89 Ach wat balen zeg! Maar nog niet ongesteld dus? Heel veel sterkte, snap dat het kut voelt...

Lintje vindt dit leuk.
  12. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Tan89 Wat super rot voor je! Misschien een gekke tip, maar wellicht een keertje langs de huisarts? Normaal staat er een jaar voor geloof ik, en dat is logisch want niet iedereen is in een zucht zwanger al lijkt dat zo! En niet dat ik denk dat er iets mis is hoor, want soms duurt het gewoon langer. Maar misschien juist om even van een professional te horen dat je lijf dit gewoon kan! En als er wel iets is, is lang wachten meestal niet ideaal. De MMM is een trage molen maar werkt wel het best als je leeftijd positief meespreelt...

Na deze iui wilden wij eigenlijk pauze voor we aan ivf begonnen. De dokter was duidelijk toen en had er een heel ander idee over: “Jouw probleem wordt voldoende ondervangen door de hormonen nu, dus je hebt evenveel kans als ieder ander. En dat wil dus niet zeggen dat je in drie rondes zwanger moet zijn. Nee, als je gaat mens-erger-je-nietten gooi je soms 3 keer achter elkaar 6, soms moet je 20 keer gooien”. Maakt het niet minder rot. Zeker niet. Maar als je ook nog het vertrouwen in je lijf verliest wordt het nog moeilijker!

13. Weereennieuwemama

Weereennieuwemama Fanatiek lid

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    @Tan89 wat balen meis! Op hoeveel dpo zit je nu?

Bij mij begint eindelijk mijn temp wat te klimmen. Ik weet overigens niet zeker wanneer mijn ovu was, die moest ik er handmatig in zetten omdat FF het niet snapte.

Ik weet dat temp na je eisprong niet veel meer zegt dan dat je wel/geen eisprong hebt gehad, maar ik lijk mijn menstruatie in ieder geval nog even op afstand te kunnen houden :thumup:

b_lrpEva.png

14. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Tan89 Als je eerste positieve ovutest op de 13e was springt je ei uiterlijk de 15e dus ben je 16 oktober 1dpo, dan zou je vandaag 10dpo zijn. Gisteren zou je dan te vroeg kunnen hebben getest als de innesteling pas gisteren was. Het kan nog wel hoor! (Maar een witte is altijd niet leuk:(.)

@meisjemeisje85 De express is volgens mij voor op nod te testen inderdaad. Alhoewel er soms weinig verschil tussen de express en early zit als je getest hebt.
    Maar je moet gewoon een test doen die je zelf het fijnst vindt.:)

@Lintje Hoe is het nu? Heeft het uiteindelijk doorgezet?

@Weereennieuwemama Ik weet niet zo heel veel van tempen af alleen wat ik op het forum heb gelezen en heb meegekregen. Je hebt geen ovutesten gedaan? Ik zou dan eigenlijk denken dat je ei op dag 18 is gesprongen, want je temp is daarna met 0,2-0,3° gestegen. Maar zoals ik al zei, heb ik dit alleen gehaald uit meelezen.:roflmao:

meisjemeisje85 vindt dit leuk.
  15. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ja wel met ovutesten gewerkt. Op cd18 springt mijn temp niet boven mijn coverline en toen was mijn test ook nog niet positief. Ik denk dus dat hij later an cd18 is gesprongen.

16. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Oh je moet naar de tempverhoging vanaf de coverline kijken. Op dag 19/20 had je een positieve ovutest?

17. Eef31

Eef31 Actief lid

4 okt 2018
    160
    138
    43
    Vrouw
    Ik had dit gister ook! Heb ze toch wel een aantal uur gevoeld af en toe. Ik zat gisteren op 7dpo. Vandaag dus 8 dpo

MiniPeanut vindt dit leuk.
  18. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ja klopt!

19. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Dit zijn tot nu toe de beste betrouwbaarste testen maar ook de duurste. :thumup:
    Ik heb er goede ervaringen mee. Ze hebben geen indroog streepjes of valse streepjes.

@PippiMoustache wel irritant dat ze niet naar je luisteren. Jij kent je lichaam beter, dan wie dan ook. Ben je nu ook erger ongesteld?

20. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    @Flexi heel onzeker lijkt me dat bloedverlies. Maar wel positief dat je testen positief blijven toch?
    @Lalalaura we zijn vorige week vrijdag naar de huisarts geweest en toen ben ik doorverwezen om bloed te prikken op schildklier en bloedarmoede. Die waren positief, dus voor alsnog geen reden om geen vertrouwen in je lichaam te hebben. De huisarts heeft heel duidelijk gezegd dat ze bij de fertiliteits afdeling niks ondernemen totdat je een jaar bezig bent. We mogen in januari ons weer melden bij de HA als het tegen die tijd niet gelukt is. Dan wil ze aansturen op het bekijken van verklevingen of cystes. Dit omdat wij samen al een kindje hebben, gelooft de dokter er niet in dat het niet natuurlijk moet gaan lukken. Het komt zelden tot nooit voor dat je vruchtbaarheid zodanig afneemt na het hebben van een eerste kindje. Ik geloof daar maar in, maar neemt niet weg dat mijn onzekerheid begint te knagen.

Wat ik vooral moeilijk vind is dat er in de afgelopen 2 maanden 3 baby's zijn geboren. Dat doet pijn, want ik denk dat had ik ook kunnen zijn ondertussen. Dat vreet aan je. En omdat we geen leuk jaar achter de rug hebben, vraag ik me af komt het daar dan door? Ik loop sinds eind augustus ook bij de acupunturist. Vind ik heerlijk en zijn neemt de stress ook weg, maar zat er gisteren ook echt even doorheen.

@Lelie89 Ik hoop dat je gelijk hebt. Heb namelijk sinds maandag al soort van trekkend gevoel onderin mijn buik wat ik niet gewend ben van als ik ongesteld moet worden. En sinds ik bij de acupunturist loop heb ik helemaal nergens last meer van (rugpijn of buikpijn). Denk dat mijn lichaam mij enorm voor de gek aan het houden is...

Moet weer even de positiviteit ergens vinden geloof ik! Iemand nog tips?? :)

Deel Deze Pagina