Heey sorry was ff mee aan het lezen... snap heel goed hoe je voeld heb zelf ook vandaag getest en negatie 2 dagen overtijd en word er zo sjaggie van
Tis moeilijk te vatten he die stomme hormonen ook altijd.. en wrm zeg je sorry is toch helemaal voor niks nodig meid
Meiden, oke ik ben echt niet wijs. Maar heb mn cb van van morgen opengebroken. Weet iemand of die lijntjes iets betekenen. Of had ik het gewoon niet moeten slopen??
Macht der gewoonte dak dat zeg Jaah doe mij maar nu snel wat duidelijkheid wand hier word de nacht rust niet beter van voor mij
Ja ik heb wel een positieve test maar zit nog niet op mijn nod en daar word ik ook zo onrustig van.. het is ook nooit goed he
Zaten beide in die cb test. Lees overal dat je er niets aan mag aflezen hahaha waarom wil ik het dan wel zo graag!
Ik heb egt geen iedee zal maandag nog wel ff testje doen en anders kan het me de rambam krijgen en ga ik er gewoon van uit dat ik niet zwanger ben
Volgens mij heb ik op t forum hier gelezen dat de digital testen altijd 2 streepjes hebben en dus niet opengemaakt moeten worden
@Weereennieuwemama Ik lijk op alle tests iets te zien! Ik weet alleen niet of je het als positief mag lezen na de afleestijd? Ik heb geen ervaring met cb maar ik lijk op de eerste foto iets te zien.