NOD lijst: 27 dec - 2 jan.

Discussie in 'NOD forum' gestart door Tuttebella, 2 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

NOD 27 december tot en met 2 januari

27 december (0)

28 december (0)

29 december (0)

30 december (0)

31 december (0)

1 januari (0)

2 januari (0)

Datumloos: (0)

Totaal:

Wachtbankje (0)
    Ongesteld (0)
    Zwanger (0)

Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.
    Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!

2. Tuttebella

Ik heb gister negatief getest en ben nu m’n ongesteldheid aan het afwachten. Zijn er meer dames die er weer voor gaan?

3. Saskia0507

Saskia0507 Bekend lid

25 aug 2018
    503
    558
    93
    Vrouw
    Hi,

Zojuist zijn de rode duivels op bezoek gekomen... volgende NOD is 28/12. Als ik achter een laptop zit, zet ik mijzelf op de lijst...

We gaan er weer voor deze ronde meid!
    We gaan dit jaar nog op roze:thumup:

4. Tuttebella

27 december (0)

28 december (0)

29 december (0)

30 december (0)

31 december (0)

1 januari (1)

Tuttebella - 29 jaar - vijfde kindje - ronde 02.

2 januari (0)

Totaal: 01

Wachtbankje (0)
    Ongesteld (0)
    Zwanger (0)

Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.

5. Tuttebella

He wat balen! Welke ronde zit jij nu? Ik ben nog aan het afwachten, weet m’n nod dus nog niet zeker maar gok op 31/12 of 01/01.

6. Saskia0507

Saskia0507 Bekend lid

25 aug 2018
    503
    558
    93
    Vrouw
    Dit wordt de 6de ronde voor ons eerste kindje...

7. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL

27 december (0)

28 december (0)

29 december (0)
    Lentekind85
    - 33 jaar - derde kindje - ronde 6

30 december (0)

31 december (0)

1 januari (1)

Tuttebella - 29 jaar - vijfde kindje - ronde 02.

2 januari (0)

Totaal: 01

Wachtbankje (0)
    Ongesteld (0)
    Zwanger (0)

8. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Goedemorgen :)

Ik heb mezelf ook op het lijstje gezet.
    Afgelopen zaterdag ongesteld geworden na een hele lange cyclus, voor mij heel abnormaal. Zal wel door de miskraam de ronde ervoor komen denk ik..

Nu ronde 6 in, eens kijken wat dit brengt... We zitten op een kantelpunt van wel/niet doorgaan voor een derde, dus wellicht val ik uiteindelijk wel van een lijstje af... Maar tot die tijd ben ik er gewoon gezellig bij :)

9. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.791
    9.309
    113
    Gelderland
    Ik meld me ook.. nod 31-12 maar zet mezelf er pas op na mijn eisprong ivm wisselende cyclus. Ronde 14 :rolleyes: 3e kindje.

@Lentekind85 hier ook rond de 6 mnd een kantelpunt gehad.
    Wat een verdriet heb ik gevoeld de afgelopen maanden. Ik wilde elke maand stoppen met alles..
    Nu denk ik dat ik ‘gewoon’ bij de paar procent behoor die binnen 2 jaar zwanger raakt. 2019 gaat het gebeuren, dat weet ik zeker :thumup: dat maakt het weer iets dragelijker met een heel jaar in het vooruitzicht. 12 nieuwe kansen!

Lentekind85 vindt dit leuk.
  10. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Wat een herkenning! Hoe ben jij die maanden doorgekomen? En hoe is dat voor jullie samen?
    Mijn man buigt sterk met mij mee merk ik... Als ik het heel graag wil vindt hij het okay, maar als ik niet meer wil dan is hij de eerste om te zeggen: okay, dan houden we ermee op, haha!
    En zo waaien we nu steeds heen en weer...

Was het voor jou ook al zo bij de eerste twee? Ik zie dat jullie ook voor een derde kindje gaan?

en bovenal: veel respect! 2019 moet zeker weten jouw jaar worden!

11. Tuttebella

@Luna86 Wat mooi dat je 2019 ziet als 12 nieuwe kansen. Ik ga duimen dat het deze ronde raak is voor jullie! Hoe oud zijn je jongens?

Hier nog steeds niet ongesteld. Normaal ben ik altijd super optijd, beetje gekke ronde dit dus. Hopelijk zet het vandaag of morgen door. Heb wel enorme last van m’n rug namelijk.

12. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.791
    9.309
    113
    Gelderland
    Lief dank je wel. Poeh het is me gewoon overkomen. De tijd tikt door. Nu achteraf valt de periode eigenlijk heel erg mee. Zo’n jaar vliegt voorbij. We plannen leuke vakanties, dagjes weg en plannen ook voor 2019 mooie dingen. Hier idd ook man die meebuigt. Van hem hoeft het sowieso niet zo. Maar omdat het mijn wens is gaat hij mee ;) maar als hij ziet dat het me teveel wordt dan fluit hij wel terug.
    Nu eerste stappen in de mmm gezet. We gaan door tot het genoeg is. Geen behandelingen in ieder geval.
    Bij de andere 2 was ik zo zwanger! Maar wel 9 jaar ouder nu ;) dat zal wel mee spelen.

13. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.791
    9.309
    113
    Gelderland

Lief dank je wel!! Jongens zijn 7 en bijna 9. Gek dat het toen zo snel lukte en dat we er nu zo lang op moeten wachten. Ben echt nog niet bejaard ofzo ;)

Hmm vaag dat het nog niet is doorgezet. Ik zag in jullie andere topic dat je wel een negatieve test had gehad? Dat was gisteren? Misschien net een later ei ofzo.. spannend! Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Super leuk trouwens dat jullie voor een 5e gaan!

14. 2kanjertjes

2kanjertjes Actief lid

15 jan 2012
    238
    128
    43
    Ik wil me ook graag aanmelden voor op de lijst..
    Vorige week zaterdag positief getest. Helaas ben ik afgelopen zaterdag ongesteld geworden.
    Er van uitgaan dat zaterdag de eerste dag van mijn nieuwe cyclus is en alles normaal verloopt is de 28ste mijn nod..

15. Tuttebella

@Luna86 Wat leuk dat je jongens al wat ouder zijn, dan gaan ze het nu echt bewust meemaken! Weten ze dat jullie voor een broertje of zusje proberen?

Ja klopt, heb zaterdag negatief getest. Normaal heb ik altijd een mega regelmatige cyclus, dus snap d’r niets van. Mocht ik morgen nog niet ongesteld zijn dan ga ik nog maar een keer testen denk ik. Maar denk dat ik gewoon ongesteld ga worden.

@2kanjertjes He wat ontzettend balen dat je eerst een positieve test had en toen toch ongesteld bent geworden!
    Hoeveelste ronde is dit voor jullie, hoeveelste kindje en hoe oud ben je? Dan zet ik je op het lijstje erbij!

16. 2kanjertjes

2kanjertjes Actief lid

15 jan 2012
    238
    128
    43
    Dank je wel! Ja dat was/is een grote teleurstelling..
    Dit wordt ronde 3, 4de kindje, en ik ben 34
    Alvast bedankt

Lentekind85 vindt dit leuk.
  17. Tuttebella

27 december (0)

28 december (0)
    2kanjertjes - 34 jaar - vierde kindje - ronde 3.

29 december (0)
    Lentekind85
    - 33 jaar - derde kindje - ronde 6.

30 december (0)

31 december (0)

1 januari (1)

Tuttebella - 29 jaar - vijfde kindje - ronde 2.

2 januari (0)

Totaal: 3

Wachtbankje (0)
    Ongesteld (0)
    Zwanger (0)

18. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Hier dus precies hetzelfde! Bij mijn jongens (die zijn iets jonger dan die van jou, 4 en 6) was ik dus ook beide keren in de tweede ronde zwanger. Ook nog nooit een miskraam gehad, dus ik weet niet wat me overkomt nu, haha! (en ik had al veel respect voor vrouwen die er lang op moeten wachten, maar nu dus helemaal!)

Ik ben inmiddels wel weer positief gestemd en denk dat we er gewoon nog een ronde voor gaan. Wel op z'n relaxt, we zien het allemaal wel zo met de feestdagen in aantocht. Heb vooral zin in gezelligheid :)

19. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Balen voor jou dat je eerst positief test en dan toch ongesteld wordt... Dat zijn toch momenten van hoop en vooruitblikken en dan ineens niet meer... Sterkte!

Ik hoop voor jou op een positieve ronde dit keer!

20. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.791
    9.309
    113
    Gelderland
    Als de jongste vraagt of er nog een baby komt geef ik eerlijk antwoord; dat we dat heel graag willen maar dat dat ook moet lukken.
    Ik denk niet dat ze heel verbaasd zullen reageren als het straks gelukt is. Kan niet wachten om hun reactie te zien :)

Is het al doorgezet bij je?

Deel Deze Pagina