Haha ja dat is een goede.... Protesteren tegen je lichaam. Maar als je zegt dat je nog nooit zo een lange cyclus hebt gehad is het toch wel de moeite waard.
Hmm ik zal eens kijken, heel misschien morgen dan. De winkels zijn nu gelukkig toch dicht, naja Kruidvat en Etos dan haha ik heb eigenlijk geen idee of je testen in de AH kan kopen gezien die winkels wel open zijn dacht ik op tweede kerstdag XD
Zo. Uit gegourmet. Ik hoop dat volgende kerst, er een kindje in mn buik zit. Als je echt nog maar nét zwanger bent, zul je dan al iets voelen als in symptomen? Dat hoeft niet perse denk ik? @myka27 dat is ook een beetje een reden waarom ik t uitstel; ik voel toch niks
Niks voelen kan juist heel positief zijn. Dat hebben al een aantal meiden hier bewezen sinds ik weer meeschrijf op dit forum
Nog mooier zou zijn dat het kindje er dan al uit is! Daar hoop ik stiekem een beetje op haha maar dat wordt krap he haha. Hopelijk hebben we gauw eens geluk
Hier ook uit gegourmet. Heb echt al de hele dag het idee dat ik ongesteld moet worden. Dit moet alleen nog 6 dagen wachten volgens alle berekeningen.
Dat zou nog mooier zijn idd! Ik zou het heel graag willen, maar soms ben ik ook bang dat het nooit zal gebeuren ofzo. Dat kan natuurlijk ook maar dat kan ook bij ‘gezonde’ mensen gebeuren, er valt geen peil op te trekken eigenlijk.
Ik ga denk ik overmorgen testen. Dan zit ik op 10 dpo. Volgens de flo app heb ik pas op 2 januari mijn nod, maar volgens mijn eigen berekeningen en 24 baby zou deze op 31 december zijn. Dus nog heel even afwachten..
Goedemorgen meiden! Ik mocht eindelijk testen van mezelf, vandaag 10 dpo.... Dus getest met de early van de Action. Omowit. Heb er geen vertrouwen meer in deze ronde, maar als ik op oud en nieuw nog niet ongesteld ben probeer ik er nog eentje....
Ja ik geloof het wel ja... Hieronder is van vanochtend met eerste urine. Ik kan het eerlijk gezegd niet echt geloven. Heb ook nog even niks tegen mij vriend gezegd , eerst een mooie test in handen , een CB digital . Ik ben zo bang dat ik toch gewoon morgen of zaterdag ongesteld word dat ik er nog niet echt aan wil geloven .