Is dit Kruidvat? Ontstond deze direct bij doorlopen? Ben al eens in die stomme kV testen getrapt die geven tegenwoordig standaard streepjes Al hoop ik natuurlijk dat dat nu niet zo is
Oh wow, ik heb geen meldingen gehad en ik heb niet zoveel zin om 222 berichten terug te lezen Maar goed, hier vanmorgen positief getest met de kv 2v5 en de predictor early.
Nee hij onstond ietsje later denk ik. Ishot ook wel erg licht! Maar is dat tegenwoordig standaard?? Hoe komt dat dan?? Ik ga morgenochtend met ochtend urine testen. Heb ook nog een kruidvat early liggen.
Toch wel he?! Ik kan het eigenlijk niet geloven... Haha! Nu 12 dpo en voor het eerst voor NOD een positieve test... eerder had ik dat nooit, altijd pas een paar dagen na NOD een licht positieve test... dus dit is wellicht best een goed teken zo vroeg al duidelijk....
Ik ben 17 dpo en durf echt gewoon niet te testen echt super stom ik weet het ik ben echt een beetje bang dat mn lichaam en dus die pcos me weer in de zeik aan het nemen is. Ik voel ook verder niks bijzonders, mssn zo nu en dan gerommel maar dat was t ook wel.
Maar heb wel net testen gekocht hoor, ik denk mssn de 31ste dan testen als er dan nog niks is qua bloeding.
Hoezo bang Haha Als je een duidelijke roze lijn hebt klopt t wel. Heb je een vaag tuurstreepje dan twijfel ik, mijne toonde direct bij doorlopen vaag lijntje, las dat meerderen dat hadden, helaas
Ik had gisteren zo'n vaag streepje op dr kv 2v5 test. Daarom vandaag ook de predictor gedaan en nu zelfs geen tuurstreepje. Ik heb vandaag ook de CB met weken indicator gehaald, maar die durf ik nog niet te doen.
Ik weet het niet 100% zeker nee, ik heb in de vruchtbare periode een paar keer getest met ovulatietesten, toen zag ik wel dat het opliep. Ik ben daarna gestopt omdat de testen op waren, dus wellicht 2 dagen getest haha Ik weet niet goed meer welke dagen dit waren, rond 7december.