Bedankt voor de felicitaties meiden! Besef het nog niet helemaal hoor, niet durven dromen dat het zo snel raak mocht zijn. Als ik nu terugreken heb ik rond de 12e mijn eisprong gehad. Afgelopen vrijdag een sliertje bloed bij afscheiding. Maandagochtend een heel licht streepje op de preditor express maar nog negatief met de cb digital. Vanochtend dus ook positief met de cb digital. Meiden, ik ga duimen voor jullie dat jullie knalroze het nieuwe jaar mogen ingaan.
Ik had een beetje hoop gekregen doordat ik nog geen menstruatiepijn heb terwijl ik dat normaal wel heb, alleen wel wat ander soort steken. Maar helaas negatief getest vandaag 8dpo. Wil niet meer hopen nu want ik houd mezelf vast weer voor de gek als ik volgende week ongesteld ben ga ik de huisarts bellen. Gefeliciteerd voor alle zwangeren!!
@Wonderd, ik zag je vraag net pas voorbijkomen. Ik heb de cb digital vanochtend gedaan, 15 of 14dpo denk ik
Oooh meiden door al deze mooie streepjes begint het hier ook wel een beetje te kriebelen. De kans is super klein dat het hier gelukt is, dus weinig hoop. Toch misschien morgen een testje proberen. Ik ga kijken hoe ik me er morgen onder voel, want het is dan nog maar 8dpo en waarschijnlijk nog te vroeg
spannend he, ik was helemaal niet van plan om te gaan testen omdat we deze ronde als verloren hadden beschouwd. We hadden 3 dagen voor de positieve ovulatie test seks gehad en verder niet meer in de vruchtbare periode. Mijn pcos , 1x seks, niet op de dag van de ovulatie of ervoor leek het voor ons wel beetje gedaan te zijn. Ineens dacht ik woensdag ik doe een test, geen idee waarom en deed 2 verschillende, toch 2 inimienie streepjes. Ben er nog steeds stil van, ik geloof het gewoon niet en ben ook veel te bang dat het toch niks word, heb steeds het gevoel dat ik morgen of zaterdag gewoon ongesteld word, heb ook al de hele tijd ongi krampen.
Stom hè... zo zie je maar hoe er echt geen peil te trekken is op zwanger worden. Ik had er deze maand ook geen vertrouwen in aangezien we het maar 1 X gedaan hadden.. Die krampen zijn wel een dingetje, ik wordt er zelf een beetje onzeker van omdat ik me niet kan heugen dat ik dit in de vorige zwangerschappen ook had. Maar goed lees ook weer dat het er bij hoort! Ik wens je een hele fijne zwangerschap, en een mooi gezond kindje!
Is dit het bekende indroogstreepje waar mensen het over hebben van de testen van Kruidvat 2v5? Laatste zijn beter zichtbaar ..
Hallo pcosmeisje, lastig te zeggen, hij oogt op mijn scherm wittig. Heeft hij in het echt wel een kleur?
Ik heb vanmorgen weer getest met kV 2v5 en er was een heel licht streepje te zien. Nu duurde het bij mijn 3e ook heel lang voordat er een duidelijke oploop was, maar dan ge je hem toch wel stressen. De predictor was gisteren heel duidelijk.