@Lentekind85 Goed dat jullie er nog een ronde voor gaan! Voor mij voelde het telkens alsof ik er bijna ben en dan net voor het einde opgeef Ik ga duimen dat het deze ronde mag lukken bij jullie!
Ik wil ook graag mee willen doen. Ik ben 26 en dit word ronde 1 voor een 1ste kindje , spannend ! Ik verwacht mijn NOD 28 december , mijn cyclus is onregelmatig dus als ik me eisprong weet kan het nog veranderen
NOD 27 december tot en met 2 januari 27 december (0) 28 december (0) 2kanjertjes - 34 jaar - vierde kindje - ronde 3. Wonderd - 26 jaar - eerste kindje - ronde 1. 29 december (0) Lentekind85 - 33 jaar - derde kindje - ronde 6. 30 december (0) 31 december (0) 1 januari (1) Tuttebella - 29 jaar - vijfde kindje - ronde 2. 2 januari (0) Datumloos: (0) Totaal: 4 Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Ik wil er ook graag bij. Ik ben 26(bijna 27) mijn vorige nod was 5 december, maar helaas 3 december ongesteld geworden. Mijn nieuwe NOD en dus ronde 2 wordt 31 december. Iedereen succes en fingers crossed!
NOD 27 december tot en met 2 januari 27 december (0) 28 december (2) 2kanjertjes - 34 jaar - vierde kindje - ronde 3. Wonderd - 26 jaar - eerste kindje - ronde 1. 29 december (1) Lentekind85 - 33 jaar - derde kindje - ronde 6. 30 december (0) 31 december (1) SZ91 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2. 1 januari (1) Tuttebella - 29 jaar - vijfde kindje - ronde 2. 2 januari (0) Datumloos: (0) Totaal: 5 Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
NOD 27 december tot en met 2 januari 27 december (1) Billie27 - 31 jaar - derde kindje - ronde 2. 28 december (2) 2kanjertjes - 34 jaar - vierde kindje - ronde 3. Wonderd - 26 jaar - eerste kindje - ronde 1. 29 december (1) Lentekind85 - 33 jaar - derde kindje - ronde 6. 30 december (0) 31 december (1) SZ91 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2. 1 januari (1) Tuttebella - 29 jaar - vijfde kindje - ronde 2. 2 januari (0) Datumloos: (0) Totaal: 6 Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
NOD 27 december tot en met 2 januari 27 december (1) Billie27 - 31 jaar - derde kindje - ronde 2. 28 december (2) 2kanjertjes - 34 jaar - vierde kindje - ronde 3. Wonderd - 26 jaar - eerste kindje - ronde 1. 29 december (1) Lentekind85 - 33 jaar - derde kindje - ronde 6. 30 december (0) Lady1984, 34 jaar, 2e kindje, ronde 7 31 december (1) SZ91 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2. 1 januari (1) Tuttebella - 29 jaar - vijfde kindje - ronde 2. 2 januari (0) Datumloos: (0) Totaal: 7 Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Heb mezelf er ook weer op gezet Wat zou het leuk zijn om allemaal met een knallende test het nieuwe jaar in te gaan!
NOD 27 december tot en met 2 januari 27 december (1) Billie27 - 31 jaar - derde kindje - ronde 2. 28 december (2) 2kanjertjes - 34 jaar - vierde kindje - ronde 3. Wonderd - 26 jaar - eerste kindje - ronde 1. 29 december (1) Lentekind85 - 33 jaar - derde kindje - ronde 6. 30 december (0) Lady1984, 34 jaar, 2e kindje, ronde 7 31 december (1) SZ91 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2. 1 januari (1) Tuttebella - 29 jaar - vijfde kindje - ronde 2. 2 januari (1) Baasje - 32 jaar - eerste kindje - ronde 13 Datumloos: (0) Totaal: 7 Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
NOD 27 december tot en met 2 januari 27 december (1) Billie27 - 31 jaar - derde kindje - ronde 2. 28 december (2) 2kanjertjes - 34 jaar - vierde kindje - ronde 3. Wonderd - 26 jaar - eerste kindje - ronde 1. 29 december (1) Lentekind85 - 33 jaar - derde kindje - ronde 6. 30 december (0) Lady1984, 34 jaar, 2e kindje, ronde 7 31 december (1) SZ91 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2. 1 januari (1) Tuttebella - 29 jaar - vijfde kindje - ronde 2. Miles - 29 jaar - twee kindje - ronde 8 (MMM) 2 januari (1) Baasje - 32 jaar - eerste kindje - ronde 13 Datumloos: (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Hi! Hopelijk zit ik in dit groepje goed, start deze maand met Clomid dus ik duim nu voor een ‘normale’ lengte van cyclus. Ik schat m’n NOD op 1 januari maar kan er nog weinig van zeggen..
Ik ben vorige week al gestart , mijn cyclus is onregelmatig dus ben van de kortste van 26 dagen uitgegaan. Vind lastig hoor , dit is onze eerste ronde en ook eerste ronde ovulatietesten dus. Hieronder het resultaat tot nu toe