Hij loopt op! Dat is altijd goed! Gewoon vanmiddag de predictor doen en dan heb je een mooi streepje! Wel showen he!!
Kan ik beter tot morgenochtend wachten ivm ochtendurine of maakt het niet zoveel uit ? Ik zal nu iedergeval even geen thee drinken. Vind de streepjes op de andere test nog wel heel licht dus ben benieuwd wat voor streep ik op de predictor krijg. Heb je de express of early gebruikt ?? En uiteraard show ik de test als er een mooie streep op staat !
WoW meiden wat een roze ineens! Wie kan de lijst aanpassen? Gaat bij mij zo slecht op mn telefoon. Ik heb niet echt hoop voor deze ronde, maar 1x sex gehad in de vruchtbare periode. Voel ook niks bijzonders, nu 8 of 9 dpo. Kom op meiden nog meer roze op deze lijst!!!
Nou, ik weet nu niet meer hoeveel ik ben. Ik dacht dat 17 dagen geleden mn ei was gesprongen, dus mooi niet. Ik denk dat mn pcos gewoon weer aan het opspelen is helaas met een extra lange cyclus deze maand. Terwijl vorige maanden was het rond de 30/32 dagen..
Nou heb de predictor express gehaald en ik was me toch zenuwachtig om deze te doen. Kon ook niet wachten dus heb m maar gelijk gedaan . De streep is een stuk lichter als bij jou , maar er staat zeker een streep ! Ik hoop dat ik morgen de clear blue wekenindicator kan doen zodat ik mijn vriend kan gaan verrassen !
Wat leuk wij lopen een beetje gelijk ! Morgen is ook mijn NOD en zie hieronder de predictor express die ik net heb gedaan . Gefeliciteerd !
Haha kan mezelf nu wel voor Mn kop slaan... Door al die mooie testjes ben ik toch overstag gegaan. 8dpo en natuurlijk niks te zien, of toch???? Nee kan eigenlijk niet
Ik ben een meelezer...zit in een ander NOD groepje. Maar ik lijk ook iets te zien! Benieuwd hoe hij opgedroogd is!!!