Gisteren een kruidvat test gedaan 2v5. Daarop was een heeel licht streepje te zien. Door alle reacties op internet dacht ik dat zal vast een valse zijn. Vanmorgen opnieuw getest met kruidvat early, maar ook deze vertrouwde ik niet. Een heel licht plusje, maar het voelde niet goed. Nu net weer een test gedaan... predictor early en die gaf dit aan... zou het dan toch?? Nu 11/12 dpo.
Nee, het is wel een heel vaag lijntje volgens mij....maar ik ben geen expert. Maar las nadat ik mijn post had geplaatst jouw reactie en dacht....zie je. Dus ik ben heel beniewd Myka
Haha leuk meelezers En die dan ook nog iets zien op de test... Nu ook foto van de opgedroogde test geplaatst
Hmm, ik weet het niet zo goed. Sorry! Ben ook helemaal geen goede tuurder. Maar op de eerste dacht ik echt een vaag lijntje te zien. 8 dpo ben je toch? Morgenochtend misschien een nieuwe poging met wellicht een duidelijker 2e streepje...
Ik ben een stille meelezer (nod 30 december) en 2 dagen terug super witte test, 30e nog een test wagen. Ik vrees ervoor. Ik zie veel tweede streepjes voorbij komen en ik wilde jullie feliciteren!
Nou, ik ben vooral een meelezer. Heb eigenlijk nog helemaal niet vaak gereageerd. Maar ik dacht op je eerste foto echt iets te zien! Daarom moest ik even reageren. Ik duim heeeeel hard dat je binnen enkele dagen een knaller te zien krijgt!
Geeft niet hoor Ik zie zelf ook niet veel hoor, ben ook veeeeel te vroeg. Maar ja met al die mooie testen wil je graag meedoen
Trek je maar niks aan van wat ik zeg, maar ik lijk toch iets te zien. . Is de test in het echt wit wit? Ik heb echt nog nooit een lijntje gehad. Paar dagen geleden met 7 dpo zag ik ook een mega vaag lijntje.. dag erop was de test super droog en had een wit lijntje.. diezelfde dag een nieuwe gedaan en die was positief
Oehhh dat geeft toch een beetje hoop... Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, of ik wel of niet iets zie op deze test. Ik ga zondag nog eens eentje proberen denk ik.
Dank jullie wel dames.... Ik heb er weinig vertrouwen in hoor. Maar lief dat jullie duimen Zondag denk ik nog eens een testje te proberen