Zie heel vaag een streepje, maar de kleur stemt me nog niet gerust. Lees te vaak dat de early testen valse streepjes geven. Al hoop ik natuurlijk voor jou dat dit een mooi beginnend streepje is van iets moois
Jij dus ook net als mij het eerste van de ongi in zicht Jammer Hopelijk brengt 2019 jullie meer geluk
Wat een prachtige testen komen voorbij, gefeliciteerd meiden! Helaas ook een aantal die het nieuwe jaar ingaan zonder roze test. Hopelijk is het jullie in 2019 gegund!
Hee dames, Moest even een eind terug lezen, veel gekletst hier gezellig. Dames op rood Balen man, hopen op een goed jaar in 2019 Veel op roze al... Hier vandaag 9 dpo. vanmorgen negatief getest.... Sinds vanmiddag beginnen mijn borsten ineens heel zeer te doen. Aderen zijn zichtbaar die erover heen lopen (nooit zichtbaar bij mij) Nog ff afwachten. Wil in ieder geval maandag testen.. Veel succes nog voor de wachtenden. Op hoop van zegen
Ik durf op roze Dit is geen vroege test, maar de expres om te bevestigen. moet maandag of dinsdag ongesteld worden, maar zal wel niet gebeuren hoop ik!
Jeetje, weer geen meldingen gehad. Maar hier vanmorgen een CB met wekenindicator gedaan. En nog 2 andere testen.