Dankjewel! En wie weet kom jij ook op roze ! Als ik jou was zou ik wachten op je morgen ongesteld word, zo niet dinsdag testen. Maar heb makkelijk praten ik heb met 10 dpo al getest haha . De predictor express vind ik wel een aanrader, deze geeft mooie strepen en je kunt goed de oploop zien.
Ola, ik merk toch wel heel veel van de hormonen. Mijn voorgevel staat in brand, ben echt misselijk, en heb veel buikpijn vooral richting mijn liezen... Mijn testen knallen ook echt dus denk dat ik gewoon veel hcg aanmaak. Aan de andere kant wel fijn want vorige maand teste ik op 11 dpo positief en had ik nergens last van. Toen liepen de testen maar even op en werd ik alsnog op 17 dpo ongesteld
Jij ziet het dus ook Ik ben er zeker nog niet gerust op, hij is wel heel erg licht voor 10dpo vind ik
Ik lijk heeeeeeel licht iets te zien. Ik zelf heb getest bij 10 dpo maar niet met de predictor dus wat dat betreft geen vergelijking , met 12 dpo heb ik wel met de predictor express getest en daar was wel een duidelijk streepje op te zien. Super spannend zeg ! heb je nog meer testjes thuis liggen ?
Ik heb de opgedroogde test ook nog geplaatst. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken Ik heb nog een pakje express liggen, denk dat wanneer er morgen nog geen bloed is ik morgenmiddag weer een poging doe.
heb de foto gelijk even opgezocht en daar zie ik het streepje eigenlijk beter dan op de eerste die je plaatste. Je moet heel goed tuuren maar er is iets te zien naar mijn idee.
Pfff zijn jullie ook zo onzeker? Heb vanaf mijn eisprong al gevoelige tepels, pijnlijke en volle borsten. Bij mijn vorige zwangerschap moest ik met 5,5 week al andere bhs. Heb ook vanaf mijn ei al gevoel alsof ik ongi moet worden. Mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben. Sorry dames die al lang bezig zijn. We zijn deze maand voor het eerst begonnen, hebben het 2x gedaan. De early en de gewone geven een licht streepje. Bij afvegen heb ik licht roze slijm gehad en wat bruinig. Toch ben ik bang dat het mis gaat. Vriendin van me, heeft pas een miskraam gehad met 15wkn. Dinsdag wil ik testen met cleurblue.
Ik denk dat het heel normaal is! Heb er ook last van, helaas dus ook geen tips... Succes de komende tijd
@myka27: op je tweede foto zie ik hem ook! En voor 10dpo vind ik hem helemaal niet licht hoor! Wie weet had je een late innesteling en maak je pas net HCG aan.. Ik heb het vast al een keer gezegd hier, maar echt: bij mijn twee oudsten testte ik pas 3 dagen na NOD een heeeeel licht streepje en een week na NOD een goede streep. Alles is echt mogelijk! Ik zou over twee dagen weer testen als ik jou was... @T86: Herkenbaar hoor! tot het moment dat je ze in levende lijve ziet vind ik het bij vlagen allemaal heel onzeker die zwangerschap Onze oudste is met een afwijking geboren, dus helemaal gerust ben ik er nooit op hier... De tweede gewoon gezond... En ik hou mezelf gewoon steeds voor: dit is de laatste keer dat ik zwanger ben, dus ik ga er gewoon met volle teugen van genieten
He dames, Ik wil gewoon heel even van mij afschrijven. Ben momenteel een beetje down en verdrietig. Bij ons in de vriendengroep is het zon beetje half half wat betreft stellen met en zonder kinderen. Nu hadden we vanavond een verjaardag, Hier zaten 2 zwangeren en 2 met kinderen. Heel leuk en gezellig met iedereen er nog meer bij. Wordt er tussen neus en lippen door verteld dat er iemand vader wordt. Die meid helemaal in extase omdat ze zwanger is en omdat ze niet wisten wanneer ze het anders moesten vertellen. Nu is ze dus 9 weken zwanger en ging het de hele verjaardag nergens anders mee over dan zwangerschap baby's bevallingen en dergelijke.. 1 stel weet van ons hoe graag we een kindje willen en dat we er mee bezig zijn. Die zag ook gelijk aan mij dat ik het niet zo heel tof meer vond worden.. Was er een beetje klaar mee Sorry voor mijn gezeik.. @myka27 Spannend ff afwachten
Nou meiden het is toch echt niets hoor Heb nu bruine afveeg met stolseltjes, kan nooit goed zijn lijkt me. toch fijn dat ik hier alles kan delen... @Nietjuhh1990 meis ik snap je helemaal.. Dikke knuffel
Ai dat soort momenten zijn nooit leuk Sterkte en hopelijk mag jij snel meekletsen! Hmm @myka27 dat is jammer
Vorige zwangerschap dacht ik zelfs dat ik al ongesteld geworden was, dus zou bijna aan de Clomid beginnen. Toen toch een test gedaan, zwanger! Werd uiteindelijk een leeg vruchtzakje, maar had niks met t bloedverlies te maken. Bruin is oud, dus nog niet opgeven. Geef het nog even
Ik schrijf nooit mee.. En zag op je vorige foto niks, maar nu echt meeeeega licht... spannend!! Morgen maar weer een test
@Nietjuhh1990: snap het, helemaal niet leuk.... knuffel voor jou! @myka27: mega balen, maar inderdaad, hou nog moed!