Hallo ! Ik ben vorige week al gestart ivm onregelmatige cyclus . Ben uitgegaan van de kortste van 26 dagen . Vind het lastig zien hoor , ben benieuwd of er echt een knaller komt. Zal even een foto erbij met de testjes tot nu toe, gebruik de extra gevoelige van 2besure.
Gelukkig is mijn lijf wel echt een robot, en heb ik al 15 jaar mijn eisprong op cd 14... Hoop dat dit maar een zuurstok roze lijstje mag worden.. Succes iedereen
Ja die heb ik net gedaan , zal vanavond nog een testje doen . Dacht dat die van vrijdag ook positief was , twijfel er een beetje over
Wow dat scheelt al een hoop onduidelijk met testjes enzo . Dat het inderdaad maar een vruchtbare week mag zijn , daar gaan we voor !
@Wonderd die van vandaag ziet er goed uit! Ik gebruik nu geen ovu testen,heb ze gebruikt en ovulatie klopt aardig met vruchtbaar slijm e.d. Inderdaad lekker rustig nog hier Zou toch leuk zijn als we of eind 2018 of begin 2019 zwanger mogen zijn
Hee meiden, Ik sluit me hier even bij aan. Ben inmiddels 4 dagen over tijd maar helaas nog geen postieve zwangerschapstest. Mocht ik deze maand wel gewoon een eisprong hebben en niet zwanger zijn dan is mijn NOD op 1 jan. Ben al begonnen met ovu testen om hem eventueel zeker niet te missen deze maand. Iedereen succes en hopen op een mooie roze lijst..
27/28 dagen. Maar heb op 6 dec en 7 dec bruinverlies gehad en niet echt ongesteld geworden terwijl ik dit de 8e of de 9e moest worden. huisarts gebeld omdat ik ook naproxen geslikt hebt afgelopen maand, maar dit kon niet zo de cyclus beïnvloeden dan de menstruatie compleet uit bleef. Moet even een week wachten met testen en anders weer contact opnemen..
Nog geen idee wanneer mijn nod zou zijn... Heb nog steeds geen echte knaller gehad me de ovulatietesten. Ik denk /hoop aankomend weekend anders helaas langere cyclus dit keer .
Die is wel het donkerste tot nu toe maar niet heel knal. Twijfel er over , misschien knallen ze wel niet bij mij al zijn dit wel de gevoelige... Ik test nog even door , vorige keer ook pas rond Cd 20 de eisprong gehad.
Vandaag een positieve ovulatietest op CD 19 . Hou mijn Nod dus op 28/29 december. Succes allemaal en een prettig weekend !
Ik heb tot nu toe nog geen knaller gehad. Zit op cd 14 en mijn cyclus is normaal gezien 28 dagen. Kan het zijn dat deze nog moet komen?
Ik neem aan van niet, ik heb vanaf cd10 getest. Dan zou hij erg kort zijn deze keer. Ik test nog even 2 a 3 dagen.