Ik lijk ook iets te zijn en dan voornamelijk op de 1ste test een heel licht streepje, hoeveel dpo ben je nu ? Heb je misschien nog een andere test liggen en heb je de test al in daglicht kunnen zien ? Spannend zeg , hopelijk voor jou het jaar roze beginnen !
Ja wel superlicht dus weet niet wat ik ervan moet denken en het was de laatste test in huis. En dan vandaag alles dicht pfff haha. Of zijn bepaalde supermarkten misschien toch open?
Bij ons is er 1 vanaf 12 open en verder alles pas morgen , balen ! Kijk even op internet rond en anders geduld hebben tot morgen ,maar ik denk dat je vast wel aan iets kunt komen.
Ik mag helaas op rood. 1 dag later dan verwacht toch ongesteld geworden.. Op naar ronde 3! En hopelijk voor iedereen een vruchtbaar 2019!
Ik lijk ook een heel licht streepje te zien. Balen dat alles dicht is. Ff afwachten tot morgen. Misschien is die dan wel duidelijker. Hier vandaag NOD. Nog streeds niks doorgebroken. Nu sinds een half uurtje in eens ontzettend misselijk. Test was vanmorgen nog negatief
Als je vandaag graag wil testen, dan zou je naar een ziekenhuisapotheek kunnen? Die zijn altijd open, ook vandaag.
Hallo meiden Ik wens jullie allen een mooi vruchtbaar 2019 toe Hier is het nog steeds niet doorgebroken Van mij mag het nu wel, dan hebben we weer een nieuwe start
@myka27 Dankjewel! Hopelijk kom ik de anderen waar het nog niet zo mag zijn weer tegen in de volgende NOD topic!
Succes alvast! Hier verwacht ik vandaag roze op 8 dpo. Indien dat niet komt is in elk geval m’n LF een keer wat langer! Maar test pas rond 3 of 4 januari. Dus ik hang ook nog rond bij de nod club hierna Wie weet tot in de nieuwe groep!
De jumbo was open heb 2 predictors. Idd wel duur maar kan niet wachten haha Maar heeft het zin om op dit tijdstip te testen?