Oh nee, wat veel rood nog ineens Veel succes voor alle dames die doorschuiven naar de volgende ronde! Hopelijk meer succes!
Hallo dames , Het is eindelijk een beetje geland al "vergeet" ik nog vaak dat ik zwanger ben. Ben met vlagen misselijk en ben chagrijnig terwijl ik dat eigenlijk nooit ben , dus ga er vanuit dat het met de zwangerschap te maken heeft haha. Heb gister met 17dpo de laatste predictor gedaan en een actiontest, vind het wel goed zo . Het is echt afwachten tot de eerste echo die ik 24 januari krijg , dit worden hele langen weken . Iedereen die zwanger is, van harte gefeliciteerd en hoop dat ik nog wat hoor van de eerste echo ! Ik heb wel een groep aangemaakt bij zwanger worden clubs : wachten op de 8 weken echo . Dames die naar de volgende ronde gaan , veel succes en hoop van jullie ook snel te horen dat het raak is want dat verdienen jullie allemaal!
Hier wordt het ook steeds echter. Het besef dat er een tweede gaat komen, is er nu toch wel echt! Testen lopen heel mooi op en ben nu wel klaar met testjes kopen haha. Straks de verloskundige bellen en ook uitkijken naar de 8 weken echo! Alle zwangeren; een hele fijne zwangerschap toegewenst!! En voor de rest waarbij het helaas niet is gelukt; heel veel succes in het nieuwe jaar. Hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn! <3