NOD-lijst 27 juli t/m 2 augustus

Discussion in 'NOD forum' started by NeverGiveUp2018, Jun 24, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

Apr 4, 2018
    2,586
    2,098
    113
    Female
    Yesss ik heb lekker na vandaag ook een week vrij. Heerlijk.

2. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

Apr 4, 2018
    2,586
    2,098
    113
    Female
    Uit welk gedeelte van het land komen jullie vandaan? Ik zit in noord holland ;)

3. DP2015

DP2015 Niet meer actief

Gelderland :D

4. DP2015

DP2015 Niet meer actief

Lekker hoor! Ik mag nog een weekje (therapeutisch) werken en dan weekje vrij!

Gaan jullie nog op vakantie?

5. Esther21

Esther21 Bekend lid

Oct 16, 2016
    516
    172
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Ik kom uit zuid-Holland en heb de eerste 3 weken van augustus vrij. Dus mag nog even werken, we gaan gewoon lekker naar een huisje in Nederland. Vindt met 2 kinderen voor een dag of 10 een hoop gesjouw naar het buitenland. Dus nog lekker een jaartje in NL.

Afgelopen week was ik wel vrij super lekker weer gehad:thumup:

Onderste is van vanmorgen.... ga denk ik toch nog maar 1 pakje halen en kijken of ze aflopen. Dan neem ik de donkerste als piek.

Attached Files:

6. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Spannend allemaal met onze eitjes :) Hier doen we het ook naar gewoon om de dag. Nu even 2x achter elkaar denk, want vrij op za zitten we bij schoonouders in n huisje en slapen we met de kids op onze kamer :D Alhoewel je volgens mij ook best 2dagen kan overslaan toch? Wat zouden jullie doen? ;)

Wij gaan wel op vakantie, maar blijven lekker in NL. We gaan naar Overijssel!

7. Esther21

Esther21 Bekend lid

Oct 16, 2016
    516
    172
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Ik zou het idd twee keer achter elkaar doen dan. Vanavond zijn wij ook heel de avond weg en komen ps laat thuis. Morgen weer om 4;00 de wekker dus denk niet dat er vandaag nog geklust wordt. Baal wel een beetje eigenlijk, ondanks we gisteren nog wel gezellig hebben gemaakt. We zullen het zien over een week of 2

8. Asley

Asley Bekend lid

Apr 4, 2018
    501
    159
    43
    Female
    Ik ben ook gestopt met alle testen, geeft veel meer rust:thumup:. Ik zou twee keer achter elkaar doen, maar dat is meer mijn controle dingetje. Er wordt inderdaad gezegd dat twee dagen ertussen ook prima moet zijn. Doe waar jij je goed bij voelt. Beide hebben zo zn voor en nadelen;).

Mammielove likes this.
  9. Mammielove

Voor de zekerheid dan vanavond ook nog maar even gezellig maken :D en daarna zaterdagavond weer. Aangezien ik totaal niet weet wanneer mn ei is.

Gister nog wel even getest, maar nu een super tuur streepje, dus ik mag er toch wel vanuit gaan dat mn hcg van de miskraam er bijna uit is? En met een klein beetje kan wel zwanger worden toch?:confused:

10. Esther21

Esther21 Bekend lid

Oct 16, 2016
    516
    172
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Oww heb je nog een tuur? Volgens mijn moeten ze wel echt helemaal wit zijn. Maar goed, niet geschoten is altijd mis. Klinkt ook zo lekker fout nu. Je bloedingen waren wel toch helemaal weg?

11. Mammielove

Haha, ja ik weet t ook niet precies. Idd heel tuur, maar zie wel wat.
    Bloed is al vanaf zondag 1 juli weg en bij de echo afgelopen dinsdag was het ook helemaal schoon en zei ze dat mn baarmoederslijmvlies weer aant groeien was dus dat er weer een nieuwe cyclus aankwam. Dat gebeurd toch als je ei er aan komt?

12. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

Jun 20, 2018
    454
    224
    43
    Female
    Hier nog geen positieve ovulatie test gehad.. zit nu op dag 13 van me cyclus. Streepje is nog steeds heel erg licht.. dit is de eerste maand nadat ik ben gestopt met de pil.. hoop dat ik toch een eisprong krijg deze maand. Spannend :)

13. Esther21

Esther21 Bekend lid

Oct 16, 2016
    516
    172
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Oké ik weet dat hij niet positief is, maar denk dat dit gewoon de hoogste piek moment is dat ik heb gemeten. Me testen lopen weer mooi af, dus ik ga mezelf gewoon op het wacht bankje plaatsen :) ga morgen nog testen in de ochtend als die nog lichter is stop ik ermee.

Wat denken jullie?

Attached Files:

14. Esther21

Esther21 Bekend lid

Oct 16, 2016
    516
    172
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Jazeker, klinkt positief hoor.

Misschien us je cyclus net anders dan je verwacht en loopt hij ineens op. Komt goed

15. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

Jun 20, 2018
    454
    224
    43
    Female
    Ja ben wel heel benieuwd :) mischien is me eisprong was later dan verwacht. Het streepje is nu heel erg licht al sinds dinsdag. Kan het zomaar zijn dat hij ineens positief kan zijn zonder oploop of ?

16. Esther21

Esther21 Bekend lid

Oct 16, 2016
    516
    172
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Ja kijk maar naar mijn testen, zie je ook geen echte oploop

17. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

Apr 4, 2018
    2,586
    2,098
    113
    Female
    Leuk! Allemaal uit een verschillend deel van t land.
    Die van mij ziet er nu zo uit. Vanavond nog maar een x testen
    ja hij kan ineens knallen dus ik zou nog ff doortesten! Ik ga zo mn testje weer doen. Ben benieuwd ;)

Zonnetje91 likes this.
  18. Esther21

Esther21 Bekend lid

Oct 16, 2016
    516
    172
    43
    Female
    NULL
    NULL
    NOD-lijst 27 juli t/m 2 augustus

27 juli
    Annedore, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2

28 juli
    Esther, 27 jaar, ronde 1, 3e kindje
    Loulou, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Mammielove, 31 jaar, 4e ronde (1e na mk),3e kindje
    Asley, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje
    Linn116, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2

29 juli
    NeverGiveUp2018, 31 jaar, 2de kindje, ronde 3
    Lauw1990, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Lentekind85, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1

30 juli
    Zonnetje91, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 1

31 juli
    BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 15 (MMM)
    DP2015, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Stz90, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde

1 augustus
    Dinpin, 34 jaar, tweede kindje, ronde 3
    Babywens93, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 (1e na MA)
    Zoef, 33 jaar, 4e kindje, ronde 7 (1ste na mk/curretage)
    Jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 6 (1ste na mk)
    Ddtje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 9
    Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1

2 augustus
    Supermama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5

Totaal: 19

Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE][/QUOTE]

19. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

Jun 20, 2018
    454
    224
    43
    Female
    Oke ja ik zie het, ben wel benieuwd dan:) hopelijk kan ik m vinden aangezien ik alleen in de namiddag kan testen vanuit me werk. En in het weekend kan het wel 2x per dag. Als ik een positieve ov test heb zal ik m komen showen ;)haha

Die van jou was wel een mooie knaller!

20. DP2015

DP2015 Niet meer actief

Spannend, eerste wachtbankje! En zo te zien was je ei gisteravond gesprongen inderdaad.

Ik denk dat ik nog even te gaan heb tot ei, denk (hoop) ergens dit weekend dan heb ik cyclus van 28-30 dagen.
    We blijven het fijn om de dag gezellig maken en gaan het zien!

Esther21 likes this.

Share This Page