Hi meiden, wat zijn jullie allemaal goed bezig met testen! Ik vind het toch altijd leuk en spannend die fase Ik heb nog geen testen gedaan, maar verwacht ergens rond het weekend mijn eisprong. We hebben het gewoon gezellig, dus ik zie denk ik wel wat er gebeurd... Heb altijd nog testen liggen, mocht ik het niet kunnen laten, haha! @Esther21: ik denk dat hij misschien in de tussentijd wel positief geweest is ja, hoewel je toch ook schommelingen kan hebben geloof ik? Wellicht toch nog een paar dagen doortesten voor de zekerheid... Verder hoop ik op een mooie roze lijst hier!!!
Ja ik denk eigenlijk wel dat ik me eisprong heb gehad, heb namelijk altijd een keer per maand hoofdpijn klinkt stom maar is echt zo. Maar doe nog voor de zekerheid even me testen opmaken heb er nog 4
Ik zou het alleen doen als ik zin heb ,anders niet. Ik ben van mijn jongste zoon zwanger geworden door seks 4 dagen voor eisprong. Dus twee dagen ertussen vind ik wel prima.
Hier nog steeds geen duidelijke streep. Lijken alweer lichter te worden. Kan het ook zijn dat ik ‘s nachts bijv. mijn piek had? En dat die piek niet zo lang heeft aangehouden? Dat ik voor het laatst getest heb om 20:00 en toen om 7:30 weer, maar gezien de ochtend ook niet de beste tijd is om te testen, zou ik het dan misgelopen kunnen zijn in die tijd? Ik weet niet of ik volgende maand ga testen, ik vind het bloedirritant haha..
Hoi meiden. Beetje stil geweest aan deze kant. Drukdrukdruk. Ben hier bang dat m'n cyclus deze ronde weer (wat) langer zal zijn. Vorige ronde op cd19 posi ovutest. Vandaag, cd19, nog niet. Dat ik hem gemist heb kan het ook niet zijn. Temp is nogsteeds laag. We gaan het zien. Zoals manlief vanaaf zei "de aanhouder wint" en we gaan gewoon voor de zekerheid nog even door met om de dag a 2 dagen hooguit. @Esther21 dat zijn toch die van de action? Dacht wel eens gelezen te hebben dat die niet altijd knallen bij iedereen. Dus wie weet is dat toch je piek geweest. Heb het zelf met andere testen gehad die ik had voor m'n huidige testen. Ook geen enkele positieve test te vinden. Bleek uiteindelijk wel een eisprong te hebben gehad en aan de hand daarvan bleek de donkerste uit het rijtje, die theoretisch gezien niet positief was, toch m'n piek te zijn. En kon hem ook niet gemist hebben volgens mij testte namelijk rond die dagen 3x
Mega irritant! Ik merk het nu ook aan mijn afscheiding... lekker dan, vriendlief gaat vanavond weg voor een weekend tot maandag.. nog voordat ie weggaat even aan de bak dus en dan hopen dat het eventjes overleefd
Ohhh zo vervelend! Maar als je het vanavond nog doet en maandag weer denk ik wel dat je net op tijd bent!
Laten we het hopen haha.. ik zal vanmiddag en vanavond nog maar een test doen, kijken of het een beetje oploopt nog. Heb jij vandaag al een test gedaan?
Ik ben er nog niet, maar hij loopt in iedergeval nog niet af. Vanavond kan ik pas weer testen heel laat in de avond, aangezien ik vanalles op de planning heb staan... kommop ei!
Die zien er in ieder geval hoopvoller uit dan de mijne. Begin hier nu zelfs te twijfelen of ik misschien een hele korte piek heb gehad en hem toch gemist heb. Temp wat vanmorgen aardig gestegen. Eens kijken wat die de komende dagen doet.
Hmm nu hij echt goed is doorgelopen lijkt hij al wat donkerder te zijn dan de afgelopen dagen.. ik hoop zo dat er een ei is deze maand aangezien vorige maand een pcos maand was
Aah nice! Ik duim dat je temp morgen ook nog hoog blijft en dat je toch je ei gemist hebt tijdens het opsporen!