Wat knap zeg! Zo veel afgevallen! En ja hoor, haar zwangerschap verliep voorspoedig. Haar eitjes waren achteraf ondoordringbaar. Ze had een perfecte cyclus, mooi dik baarmoederslijmvlies en altijd grote eitjes. Na 9 iui’s vonden de doktoren het ook vreemd dat er nog nooit zelfs maar een tuurstreepje was. Toen een kijkoperatie en ook daar helemaal niets raars te zien. Daarna afgesproken 1 icsi te doen om te kijken of er iets geks was met de eitjes zelf. Anders weer door op IUI’s...Maar dat bleek dus zo te zijn: Het randje was niet doordringbaar voor zaadcellen. ICSI was dan ook meteen een succes, maar de eerste keer werd het een biochemische zwangerschap. De tweede keer kwam ons zoontje.
11 pogingen..(9x iui-d, 2x ICSI-d) in iets meer dan anderhalf jaar. Whahaha maar zij was degene waarbij we geen gedoe hadden verwacht. Voor mij zagen we aankomen dat ik de mmm in moest.
Ehm... qua tijd natuurlijk wel... Maar je krijgt maar 3 ICSI pogingen vergoed... Eentje zelf betalen had nog wel gekund, maar meer echt niet... Het loopt in de vele duizenden, zo’n behandeling. Het was dus bijna een kwestie van over en uit voor haar..En dat was wel even spannend!
Dat is toch ook wat he. Denk je 'even zwanger te raken' en dan blijk je ingewikkelde eitjes te hebben. Gelukkig is er zoveel mogelijk in de medische wereld!!
Ja ben nu net terug van een etentje dus hij is nog aan het doorlopen. Het lijkt nog geen knaller tot nu toe.
Nou wel een paar jaar geleden. Maar ik denk dat als ze morgen nog niet duidelijker zijn of opeens licht dat dit gewoon mn piek is. Maar even afwachten!