Hi ladies, Ik ga mezelf van de lijst halen. Ik ben nog steeds aan het ontzwangeren. HCG testen lopen langzaam af, maar streepjes zijn nog duidelijk zichtbaar. Begreep dat zolang er HCG in je bloed zit, je geen eitje maakt. Duurt beetje lang zo, maar binnen deze groep zal ik denk ik niet meer vallen. Ik sla even een ronde NOD groepje over. Wij gaan wel door, dus hoop op een wonder maar verwacht dat ik later ongesteld ga worden. Succes allemaal, hoop op veel roze!
NOD-lijst 27 juli t/m 2 augustus 27 juli Annedore, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 28 juli Esther21, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 Loulou12, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 Luna86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 9 Mammielove, 31 jaar, 3e kindje, ronde 4(1e na mk) Asley, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Linn116, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Vrouw1982, 2e kindje Nadine001, 24 jaar, 1e kindje, ronde 9 29 juli NeverGiveUp2018, 31 jaar, 2de kindje, ronde 3 Lauw1990, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Lentekind85, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 Pantoffel, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 (2e na vmk) 30 juli Zonnetje91, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 1 31 juli BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 15 (MMM) DP2015, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Stz90, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde 1 augustus Dinpin, 34 jaar, tweede kindje, ronde 3 Zoef, 33 jaar, 4e kindje, ronde 7 (1ste na mk/curretage) Jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 6 (1ste na mk) Ddtje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 9 Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Phloxie, 37 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e na 3e mk) Lalalaura, 29 jaar, 2e kindje (1e in mijn buik) ronde 5 (poging 3) - MMM 2 augustus Supermama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 Totaal: 25 Wachtbankje (10), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.[/QUOTE]
Ja ik vind het lastig. Ik zou willen dat ik de dicipline heb om te wachten maar ik moet mezelf niet voor de gek houden, ik zal vast beginnen met 10 dpo hahaha
Je moet uitgaan van je eerste positieve test. Die geeft aan dat je LH hoog genoeg is voor je ei om te springen en zal dan dus binnen 48 uur springen. Dat hij vandaag nog positief is dat kan hoor. Had ik ook een paar maanden geleden. Ik zou als ik het zo zie morgen als DPO 1 rekenen. Dan weet je zeker dat je ei geweest is. En beter een dagje verder dan een dagje te vroeg.
Goed! Was minder gevoelig dan vorige keer, maar een katheter door je baarmoeder zal nooit iemands hobby worden... whaha.... Blijf gewoon alleen heel zenuwachtig over de timing. Heb altijd heel veel slecht groeiende follikels, en nu was er dus opeens een grote van 22 vrijdag. Maar ben zo bang dat hij vrijdag op zaterdagnacht gesprongen was. Dat zal echt niet hoor, want er is vrijdag nog bloedgeprikt en dat kunnen ze zien aan je LH waarden... Maar toch...
Ik weet hoe het is. Zat een paar maanden geleden in hetzelfde schuitje. Het is zo tegenstrijdig dat je nu een omowitte test wilt, terwijl je anders deze juist vervloekte.
NOD-lijst 27 juli t/m 2 augustus 27 juli Annedore, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 28 juli Esther21, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 Loulou12, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 Luna86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 9 Mammielove, 31 jaar, 3e kindje, ronde 4(1e na mk) Asley, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Linn116, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Vrouw1982, 2e kindje Nadine001, 24 jaar, 1e kindje, ronde 9 29 juli NeverGiveUp2018, 31 jaar, 2de kindje, ronde 3 Lauw1990, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Lentekind85, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 Pantoffel, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 (2e na vmk) 30 juli Zonnetje91, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 1 31 juli BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 15 (MMM) DP2015, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Stz90, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde 1 augustus Dinpin, 34 jaar, tweede kindje, ronde 3 Zoef, 33 jaar, 4e kindje, ronde 7 (1ste na mk/curretage) Jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 6 (1ste na mk) Ddtje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 9 Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Phloxie, 37 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e na 3e mk) Lalalaura, 29 jaar, 2e kindje (1e in mijn buik) ronde 5 (poging 3) - MMM Elletje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9 (4e na MA) 2 augustus Supermama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 Totaal: 26 Wachtbankje (11), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
Ik heb mezelf ook op de wachtbank gezet. Mijn LH piek neemt duidelijk weer af nu. Te zien aan ovutestjes en de afnemende eipijn. Vanavond nog een keertje prijsschieten en dan is het weer afwachten. Dus ik reken morgen als DPO 1, en kom daarmee dus inderdaad op NOD 1-8.
@Lalalaura Je artsen zullen toch wel goed weten wat ze aan het doen zijn? Ik snap trouwens wel dat je je toch zorgen maakt, dat zou ik waarschijnlijk ook gedaan hebben. Ik hoop dat jouw ei lekker nog even is doorgegroeid en precies op het juiste moment is gesprongen! Ik heb de dag na mijn eerste positieve ovulatietest trouwens ook nog een positievere knaller gehad. Ik ga ook altijd uit van de laatste omdat je inderdaad liever later dan te vroeg wilt gaan testen. Maar natuurlijk voor de zekerheid wel extra veel seks gehad @Elletje en @babywens93 wat naar van jullie miskramen. Het is echt een beetje twisted dat je net aan het wennen bent dat je echt zwanger bent en dat je dan vervolgens een miskraam krijgt.
Ik houd nu, als ik weer zwanger blijk te zijn, ook mijn mond tot na de eerste echo. Dat heb ik wel geleerd.
@Elletje Las je verhaal net. Lijkt wel een beetje op elkaar idd. Heftig hoor. Hoop echt dat de testen snel wit worden, want kan niet wachten ondanks alles om opnieuw zwanger te worden. Succes! X
Jah Ik had na 29 dagen weer mijn eerste menstruatie. Maar dat schijnt meer uitzondering dan regel te zijn. Ik ga in ieder geval voor je duimen dat jij het ook allemaal snel achter de rug mag hebben. Al blijft het nog wel een tijdje moeilijk emotioneel. Tenminste ik heb echt nog wel mijn moeilijke momenten.
Ok, bedankt! Maar ik dacht omdat het vandaag echt een knaller was hij vandaag pas positief was. Idd beter te vroeg rekenen dan te laat Ik ga vanmiddag nog een keer testen rond de zelfde tijd als normaal. Ben benieuwd of hij dan weer nog donkerder word of juist wat gaat aflopen. Maar als hij afloopt is je ei dan al geweest? Ik heb er echt zo geen verstand van! Ik temp nooit, maar ik heb normaal rond de zelfde tijd een soort koortsachtig gevoel, is dat ook notmaal rond de eisprong?