Test 1 is van half 1 vandaag en 2 is van net (16 uur) Ziet eruit alsof ie op knappen staat! Test 1 vertekend beetje doordat er een vage streep doorheen loopt
Altijd fijn die uploads. Jij hebt zo te zien je eisprong nog niet gehad, maar je kunt hem morgen wel verwachten. Dus DPO 1 zou dan op de 20ste zijn.
Zooo wat is hier veel gekletst zeg! Ik heb niet alles teruggelezen hoor , was even 2 dagen druk @BlueEyedSoul88 ik had mijn positieve test ook pas op CD19, dus het kan nog makkelijk hoor! Mijn ovulatietest was maandagochtend nog donkerder en vriend kwam maandag terug van z’n weekendje, dus hebben we in de avond meteen geklust, gisteren ook en vandaag ook maar haha.. niet dat dat veel zin had, maar we hadden er zin in haha.. Alleen het gekke is nu: ik heb sinds gisteren en vandaag last van m’n onderbuik, op mijn buik liggen is ook niet fijn. Iemand een idee hoe dat kan?
Ik ben ook nog zoekende, cd17 ook en ik heb eerder wel eens op cd 18 positieve ovutest gehad, maar dan was het nu al aan het oplopen, en dat zie ik nog niet.... Zal wellicht met miskraam te maken hebben.... Ik test ongeduldig door. Jij ook sterkte met zoeken!
Net me eerste positieve ovulatietest gehad gisteravond nog gezellig gemaakt, vanavond ook nog gezellig maken of morgen weer ?
Er wordt hier flink getest met ovultaietesten, ik wilde er (nog) niet aan beginnen maar toen ik vandaag bij de Acton was kon ik niet zomaar het schap voorbij lopen, vanavond rond 19:00 getest en was een heeeel licht streepje, zit nu op cd 13 en voel vandaag al wel steeds steekjes links en rechts..dus had verwacht dat vandaag of morgen m’n ei zou gaan springen maar als ik de ovulatietest moet geloven is dit nog niet aan de orde.. kan die ook ineens knal zijn, morgen bijv? Of hoor je echt wel altijd een oploop te zien? M’n gemiddelde cyclusduur is 25/26 dagen. Wij hebben toch nog toe het zaterdag op zondag nacht en gisteravond heel gezellig gemaakt, morgenavond maar weer gezellig maken dus