@Esther21 Ik snap je zo goed, Ik ben 4 jaar geleden 10 kilo afgevallen. En voelde me daar zo veel beter en zelfverzekerder van. Helaas wel weer wat kilo's er weer op gekregen. Maar nu in een paar maanden er weer 2,5 afgekregen. Bijna weer terug op het gewicht waar ik me goed bij voel. Ik wil nooooit meer terug naar dat oude lijf, voelde me daar zo ongelukkig mee. Hier duidelijk ei gehad. Gisteren nog wat nasteekjes in onderbuik gehad. En nu weer wachten, wachten, wachten, wachten, niet drinken, wachten, wachten. (kak) het is vrijdagavond, wachten. Wij drinken hier alleen op vrijdagavond en zaterdag. Verder niet. en gaan naar vrienden. oeps
Ik heb er vooral in het begin veel rekening mee gehouden geen alcohol etc. Maar nu ben ik het eerlijk gezegd wel een beetje zat. Het duurt gewoon lang en ik wil ook wel een beetje leven nog. Ik hou nu voor mezelf aan vanaf 8dpo tot mn nod geen alcohol. Maar vanavond ga ik lekker aan de g&t
Dames, ik heb zojuist mn ei gevonden met ovulatietest Hij is erg laat! Dit betekend dat mijn NOD naar 4 augustus gaat! Ik ga jullie dank verlaten
NOD-lijst 27 juli t/m 2 augustus 27 juli Annedore, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 28 juli Esther21, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 Loulou12, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 Luna86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 9 Mammielove, 31 jaar, 3e kindje, ronde 4(1e na mk) Asley, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Linn116, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Vrouw1982, 2e kindje Nadine001, 24 jaar, 1e kindje, ronde 9 29 juli NeverGiveUp2018, 31 jaar, 2de kindje, ronde 3 Lauw1990, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Lentekind85, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 Pantoffel, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 (2e na vmk) 30 juli Zonnetje91, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 1 31 juli Stz90, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde 1 augustus Dinpin, 34 jaar, tweede kindje, ronde 3 Zoef, 33 jaar, 4e kindje, ronde 7 (1ste na mk/curretage) Jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 6 (1ste na mk) Ddtje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 9 Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Lalalaura, 29 jaar, 2e kindje (1e in mijn buik) ronde 5 (poging 3) - MMM Elletje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9 (4e na MA) 2 augustus Supermama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 DP2015, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Totaal: 25 Wachtbankje (15), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan
Jaa.. Hopeloos zijn die (nep?) symptomen. En die eerste week gaat eigenlijk nog wel. Maar week twee... inmiddels weet ik wel een beetje dat ik me niet voor de gek moet laten houden. Ik gebruik pregnyl. Dat is na 10 dagen uit hem bloed, maar de symptomen houden bij mij toch steeds iets langer aan. Een enorme mindfuck. Ik heb een reminder voor mezelf geschreven vorige ronde.. haha
Haha, mijn man ook. Die eet nu ook noten. Had gelezen dat het goed zou zijn voor het zaad. Toch wel leuk dat hij er wat meer over leest en er ook wel mee bezig is
NOD-lijst 27 juli t/m 2 augustus 27 juli Annedore, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 28 juli Esther21, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 Loulou12, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 Luna86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 9 Mammielove, 31 jaar, 3e kindje, ronde 4(1e na mk) Asley, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Linn116, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Vrouw1982, 2e kindje Nadine001, 24 jaar, 1e kindje, ronde 9 29 juli NeverGiveUp2018, 31 jaar, 2de kindje, ronde 3 Lauw1990, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Lentekind85, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 Pantoffel, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 (2e na vmk) 30 juli Zonnetje91, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 1 31 juli Stz90, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde 1 augustus Dinpin, 34 jaar, tweede kindje, ronde 3 Zoef, 33 jaar, 4e kindje, ronde 7 (1ste na mk/curretage) Jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 6 (1ste na mk) Ddtje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 9 Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Lalalaura, 29 jaar, 2e kindje (1e in mijn buik) ronde 5 (poging 3) - MMM Elletje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9 (4e na MA) 2 augustus Supermama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 DP2015, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Totaal: 25 Wachtbankje (15), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan
Ja inderdaad fijn! Want dan heb je allebei het gevoel dat je er in ieder geval alles aan gedaan hebt!
Ik snap er niet veel van meer. Ovulatietesten gaven aan dat piek er was. Ook test van nu duidelijk niet meer aan het pieken. Sinds gisteravond pas rekbaar slijm. Wat is jullie ervaring, kan rekbaar slijm ook pas na de piek komen?
Heb je een foto van bovenaf? Kan niet goed zien welke positief is. Deze ronde had ik 2/3dpo ineens wat slijmverlies. Andere rondes is me dat niet opgevallen.
Ahaha @BlueEyedSoul88 we doen lijstjewissel. Jij gaat nu naar mijn oude lijst. Die zijn heel rustig trouwens, kletsen niet zo veel.
Hier een foto van gisteren. Merk wel dat wanneer ze opgedroogd zijn, de testen donkerder ogen dan wanneer ze je binnen 10 minuten afleest
Hahaha dat is meer een afspraak voor mezelf. Geen idee of het effect heeft op de innesteling ed.. Bij mij had geen alcohol in elk geval geen positief effect aangezien ik nog steeds niet zwanger ben..
Ik ga jullie verlaten. Nog geen ovulatie in zicht. Met de vakantie in aantocht ga ik mijzelf ook niet op de volgende lijst zetten maar me lekker op mijn dochter focussen. Man is zzp-er en ik zie wel wanneer hij besluit vakantie te houden. Ik wens jullie allen veel succes, lekkere seks en positieve testen toe!