NOD-lijst 27 juli t/m 2 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door NeverGiveUp2018, 24 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nadine001

nadine001 Fanatiek lid

10 apr 2014
    1.797
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    Heel erg begrijpelijk hoor. Jullie hele traject lijkt mij ontzettend zwaar, en elke ronde is er een te veel. Ik merk ook dat zodra je gewoon die knop om zet van we gaan er voor, het bijna onmogelijk is er niet aan te denken en op de symptomen te letten. Je voelt alles ineens 10 x zo sterk lijkt wel. En als het dan weer niet gelukt is is de teleurstelling zo groot.

Ik probeer ook zo geduldig mogelijk te blijven, maar soms is dat echt moeilijk. Vooral als veel mensen in je omgeving al weer zwanger zijn van de 2e inmiddels..

2. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @nadine001 jij hebt er ook al behoorlijk wat rondes op zitten zie ik in je handtekening. Jullie proberen nog wel op de natuurlijke manier?

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Progresteron doet veel meer dan je denkt.. idd trekkerig gevoel, rommelende darmen, moe, volle boezem en bij mij begint nu ook de weeïgheid in mn maag..

Aspirine is een bloedverdunnend. Op voorschrift gekregen. Dit zorgt voor extra goede doorbloeding in je baarmoeder. Mijn bm heeft t erg zwaar te verduren gehad en krijgt hiermee extra voeding icm dr utro.

nadine001 en Esther21 vinden dit leuk.
  4. nadine001

nadine001 Fanatiek lid

10 apr 2014
    1.797
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    Ja in het begin hebben we niet echt ons best gedaan zeg maar. Dus ik tel dit als ronde 9. Ben wel al 2,5 jaar gestopt met de pil. Als het in september/oktober niet is gelukt gaan we langs de huisarts. Laten we hopen dat het niet nodig is..

5. Esther21

Esther21 Bekend lid

16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vandaag 10 dpo als het goed is! Voel me niks anders dan anders, gisterovond een beetje misselijk (maar ik was moe).

Vanmorgen zit ik aan me ontbijtje, ja wel is waar om 5:00 uur en dus ook maar een korte nacht gehad. Weer misselijk, gooi het maar weer op de vermoeidheid.

We kunnen onszelf toch niet misselijk aanpraten :oops:

6. DP2015

DP2015 Niet meer actief

Spannend @Esther21 !
    Misschien hier al wel ergens gezegd, maar ga je binnenkort testen of NOD eerst afwachten?

7. Esther21

Esther21 Bekend lid

16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vrijdag is me NOD maar denk dat ik morgen ochtend er een tegenaan gooi. Maar voel verder niks, ben nu ook niet meer misselijk. Dus zal wel gewoon vermoeidheid zijn :(

8. Linn116

Linn116 Lid

18 jun 2018
    85
    45
    18
    Vrouw
    Spannend! Zou het morgen ook gewoon doen! Als het weer in 1 x raak is moet je ons je geheim vertellen, wat eet je en drink je

Esther21 en nadine001 vinden dit leuk.
  9. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Spannend @Esther21
    zijn er al meer die bijna gaan testen?

Hier nu 5 dpo denk ik. Voel helemaal niks. Alleen wat witte afscheiding en een paar dagen geleden een ongesteldheids gevoel. Maar dat had ik de vorige ronde ook.

10. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.810
    9.317
    113
    Gelderland
    Hier vandaag 7 dpo, een LF van 12 dagen. Heb nu al typische ongi klachten. Pukkels en ongi pijn, kak!

11. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Hier dpo 5 of 6. Maar nog niks bijzonders. Vind het deze keer wel echt ellendig lang duren de dagen. Mijn man zit in het buitenland deze week. Werkt ook niet. Gelukkig komt mijn moeder vanavond voor 2 dagen. Geeft weer wat afleiding.

Straks wel even op kraamvisite bij collega. Heel moeilijk emotioneel gezien. Aangezien we gelijk begonnen zijn met zwanger worden. Mar ben super blij voor haar.

12. nadine001

nadine001 Fanatiek lid

10 apr 2014
    1.797
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    Zodra ik die wel bekende pukkel zie, verlies ik ook altijd direct mn hoop:roflmao:. Hier 6 dpo, meestal verschijnt ie rond 8 a 9 dpo. Ben benieuwd weer..

Esther21 en Luna86 vinden dit leuk.
  13. nadine001

nadine001 Fanatiek lid

10 apr 2014
    1.797
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    Gevoel is altijd zo dubbel vind ik. Werd van t weekend ook gebeld door vrienden van ons, met de mededeling dat ze zwanger zijn. Ze moesten er ook even erbij vermelden dat het in 1 x raak was. Aan de ene kant gun ik het ze ontzettend, en ben blij voor ze dat alles zo soepel gaat. Maar heb daarna wel ff zitten huilen, van waarom bij sommige mensen alles zo perfect en soepel lijkt te gaan. En alles bij mij altijd alles een struggle is lijkt wel :roflmao:.. Maar heb me weer herpakt.:o:

14. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Het is echt mijn maatje op werk. En is haar 3e dochter al. Ze is net als ik 28. Is na de tweede klaar was met bv. 1x ongesteld geweest en toen had ze opeens een cyclus van 52 dagen. En besloten om toch maar even een testje te doen. En bleek toen al bijna 8 weken zwanger. Echt te bizar.

15. nadine001

nadine001 Fanatiek lid

10 apr 2014
    1.797
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    Ja best bizar, als je je dan bedenkt hoe wij bezig zijn met ovu testen etc. om de kansen zo groot mogelijk te maken. En dat het dan evengoed niet lukt:o:

16. Pantoffel

Pantoffel Lid

8 apr 2018
    76
    53
    18
    Vrouw
    @Elletje Rot dat je man in het buitenland zit. Zit ie daar ook nog tijdens je NOD?
    @nadine001
    Een goede vriendin van mij is nu ook in één keer weer zwanger. Ik ben wel echt blij voor haar. Voor haar eerste kindje is het heel leuk om er een broertje of zusje bij te krijgen en tot nu toe was ik vooral degene die met alles in het leven meer geluk leek te hebben. Maar nu hoop ik dus wel extra hard dat ik deze maand ook zwanger mag zijn en ik heb het idee dat de teleurstelling deze maand dus ook extra groot gaat zijn.

Nu probeer ik te kijken hoe ik de teleurstelling beter kan opvangen. Vorige maand wachtte ik tot ik overtijd was met testen, maar toen ik met een test in mn handen zat werd ik ongesteld. Dat was weer echt heel kut omdat je dan al zo overtuigd bent dat je zwanger bent. Misschien deze keer eerder testen? Hebben jullie nog tips om niet zo down te raken zodra je toch weer ongesteld wordt? Ik baal er zo van dat het mijn leven zo begint te overheersen.

17. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Ik ga ook bijna testen, ik denk woensdag. Ik heb geen idee hoeveel dpo ik ben, geen ei gezocht ;) Wel veel ‘geklust’ dus kan m sowieso niet gemist hebben.
    Vorige twee rondes was ik zwanger, en had toen zere borsten/tepels richting mijn nod. Nu heb ik dat helemaal niet, dus ergens ben ik bang dat het helaas niet weer raak is nu... :(

18. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.810
    9.317
    113
    Gelderland
    Ik hoop dat hij er ook komt als ik een postieve test mag krijgen :D

19. nadine001

nadine001 Fanatiek lid

10 apr 2014
    1.797
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    Dat is bij mij ook wel de reden vaak dat ik wat eerder test. Zodat ik mn ongestelheid al een beetje kan verwachten zeg maar. Heb altijd het gevoel des te dichter ik bij mn nod kom, des te meer ik ga voelen en dus ook meer hoop krijg.

Esther21 en Pantoffel vinden dit leuk.
  20. nadine001

nadine001 Fanatiek lid

10 apr 2014
    1.797
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    Hopelijk is ronde 9 onze geluks ronde :D

Esther21 en Luna86 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina