NOD-lijst 27 juli t/m 2 augustus

Discussion in 'NOD forum' started by NeverGiveUp2018, Jun 24, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lauw1990

Lauw1990 Actief lid

Jan 19, 2016
    133
    13
    18
    Dank je wel meiden! Verandert de datum van dit topic na de laatste datum NOD of is het de bedoeling dat ik me bij een volgende groep meld of zelf een nieuw topic start bijv.?

Gets.. voel me toch een beetje verdrietig nu ik ongie ben:(.

2. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Melden bij de volgende groep of zelf topic starten als die er nog niet is.

Natuurlijk voel je je verdrietig. Dit is niet wat het plan was. Mag best even verdrietig zijn.

3. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Hier al sinds ik in bed lig steekjes in mijn buik en zij. Weiger nog steeds iets ervan te denken, maar word wel moeilijker zo.

4. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

Jun 20, 2018
    454
    224
    43
    Female
    Ik had vanaf dat me ei is geweest tot gisterochtend hele gevoelige tepels gehad, en sinds gisteravond is dit ineens over en is het weer normaal..:rolleyes: had gisteren en de dag ervoor wel lichte steekjes links onder en gisterochtend 1 veeg roze bloedverlies. Zou dat een slecht teken zijn dat me tepels nu niet meer zo gevoelig zijn?

5. Esther21

Esther21 Bekend lid

Oct 16, 2016
    516
    172
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Nee zeker niet! Heb alleen bij me eerste een beetje gevoelige borste gehad. Tweede en nu helemaal niet

Zonnetje91 likes this.
  6. Pantoffel

Pantoffel Lid

Apr 8, 2018
    76
    53
    18
    Female
    Ooh ik kan het me voorstellen! Sterkte voor jou. Heb je een partner die het verdriet een beetje begrijpt?

7. Pantoffel

Pantoffel Lid

Apr 8, 2018
    76
    53
    18
    Female
    Dat is geen slecht teken denk ik, want mijn borsten zijn niet meer zo gevoelig als rond de eisprong, maar ik heb wel een steeds donker wordende zwangerschapstest.

Zonnetje91 likes this.
  8. Esther21

Esther21 Bekend lid

Oct 16, 2016
    516
    172
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Foto’s :):):)

9. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

May 17, 2012
    2,195
    464
    83
    Female
    Ik mag op rood. Ik dacht het gisteren al, maar vanochtend kon ik er niet meer omheen. Allemaal heel veel succes nog, duimen op heel veel roze en ik hoop jullie niet tegen te komen in de volgende NOD topics!

10. Pantoffel

Pantoffel Lid

Apr 8, 2018
    76
    53
    18
    Female
    :)
    de ene is van twee dagen geleden en de ander is van net. De knaller moet nog komen maar ben tot dusver erg blij! En bij jou gaat het dus ook goed?

Attached Files:

Ddtje, Dinpin, Mammielove and 2 others like this.
  11. Pantoffel

Pantoffel Lid

Apr 8, 2018
    76
    53
    18
    Female
    Jammer!!

12. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

Jun 20, 2018
    454
    224
    43
    Female
    Dat is positief! Gefeliciteerd :) heb wel nog steeds van die menstruatie achtige krampjes onderin me buik, maar zit vandaag 7dpo. We wachten het af:) spannend allemaal

Pantoffel likes this.
  13. MLB

MLB Fanatiek lid

Nov 1, 2016
    1,825
    1,153
    113
    @Vrouw1982 succes de volgende ronde, en sterkte nu even.
    @Pantoffel fijn dat je testen oplopen zeg!!

Hier net wat geks, temp is gezakt en verloor net met afvegen een hele lichtbruin doorzichtige rekbare sliert?? Wat zou dit kunnen zijn? Zou het nog van de sex van gisteravond kunnen zijn? Agr al die onzekerheden, was het maar vast zaterdag...

14. DP2015

DP2015 Niet meer actief

Ik zit vandaag ook op 7 dpo als het goed is. Heb nog nergens last van! Vorige keer gevoelige borsten maar nu echt nergens... we wachten NOD wel rustig af :rolleyes:

Zonnetje91 likes this.
  15. Asley

Asley Bekend lid

Apr 4, 2018
    501
    159
    43
    Female
    Kan het niet zijn dat je ongesteld wordt?

16. Asley

Asley Bekend lid

Apr 4, 2018
    501
    159
    43
    Female
    Wachten duurt verschrikkelijk lang he?! Ik moet op zijn vroegst zaterdag denk ik og worden. De laatste dagen duren het langst:rolleyes:

Zonnetje91 likes this.
  17. Asley

Asley Bekend lid

Apr 4, 2018
    501
    159
    43
    Female
    Jammer meid:(

18. Pantoffel

Pantoffel Lid

Apr 8, 2018
    76
    53
    18
    Female
    Bestaat er niet ook zoiets als een innestelingsdip?

19. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Jammer!!

20. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Stomstom, maar kon weer niet wachten tot morgen. Maar helaas weer negatief getest, nu met predictor early. Alhoewel ik deze zn naam niet waardig vind, maargoed. Negatief is negatief ;)
    Ik hoop dat ik het nu echt even uit mn hoofd kan zetten. Laat die ongi maar komen nu, anders met een rotgevoel volgende week op vakantie. :(

Share This Page