NOD-lijst 27 juli t/m 2 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door NeverGiveUp2018, 24 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    Lopen mooi op! Hoeveel dpo zit je nu?

2. nadine001

nadine001 Fanatiek lid

10 apr 2014
    1.797
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    Wat spannend hier zeg! Hopelijk snel nog meer roze in de lijst..

Hier vandaag 9 dpo maar ik heb de hoop al een beetje opgegeven eigenlijk.. voel me hetzelfde als elke maand voordat ik ongesteld word:( zelfs weinig testdrang!

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik kan het helaas niet op zn beloop laten. Moet na mn eisprong met medicijnen beginnen. Het is bij mij dus sowieso al een heel circus.. maar merk echt dat t moeten nu minder is. Een 2e is meer dan welkom maar ok heb ook geleerd dat wat ik heb goud waard is. En ik ga niet door dezelfde hel als voor mn dochtertje. Dan ben ik heel erg gezegend met wat ik wel heb.

Esther21 vindt dit leuk.
  4. PippiMoustache

PippiMoustache Fanatiek lid

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    @Pantoffel wat super mooi! heel fijn!
    @nadine001 positief blijven, het is nog te vroeg om er iets zinnigs over te zeggen.

Hier ook 9 dpo, maar na gisterenmiddag kotsmisselijk te zijn geweest voel ik sinds gisterenavond eigenlijk niets meer. Ook alle andere klachten zijn minder of helemaal weg. Vanmorgen toch stiekem test gedaan (te vroeg, weet ik wel) en uiteraard negatief. Maar we blijven gewoon positief, wachten de NOD af en gaan voor heel veel roze in deze lijst!

Succes allemaal! Happy thoughts! :)

SuperMama87, Pantoffel en nadine001 vinden dit leuk.
  5. Esther21

Esther21 Bekend lid

16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja hier ook alles goed! Mooie testen al hoor, die zijn wel echt positief hè :p

Vanmorgen me knaller gehad :D

Bijgevoegde bestanden:

Blue lady, SuperMama87, Ddtje en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. Elletje

Elletje Fanatiek lid

o ik word helemaal gek. Oh dames ik heb steekjes in mijn gehele onderbuik. Niet hoger dan mijn heupen. Ik probeer het nog steeds aan de warmte te wijden, maar ik voel liever gewoon niks en dan een positieve test. Dan dit gedoe.

7. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Alles kan natuurlijk maar lijkt mij zo snel 7/8 dpo..

8. PippiMoustache

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Kan natuurlijk ook een beetje innestelingsbloed zijn. Dat kan een paar uur duren, maar ook twee dagen heb ik begrepen.

9. Pantoffel

Pantoffel Lid

8 apr 2018
    76
    53
    18
    Vrouw
    en dit gedoe en dan een positieve test, doe je het daar ook voor? :) Klinkt wel alsof je baarmoeder druk bezig is.

10. Elletje

Elletje Fanatiek lid

jah, daar doe ik het ook voor, maar ik heb wel vaker gedacht dat ik van alles voelde en dan werd ik toch ongesteld. Dus durf nergens van uit te gaan.

Maar meestal begint de spotting al 6 tot 4 dagen voor mijn menstruatie. Dat kan nu elke dag zijn want zit op dpo8.

11. Pantoffel

Pantoffel Lid

8 apr 2018
    76
    53
    18
    Vrouw
    11 dpo vandaag. Meestal wordt ik ongesteld op 12 dpo (maar heb mijn NOD op de lijst op 14 dpo gezet)

Zonnetje91 vindt dit leuk.
  12. Pantoffel

Pantoffel Lid

8 apr 2018
    76
    53
    18
    Vrouw
    Ja, het is extra klote als je jezelf helemaal overtuigd hebt dat het raak is door de symptomen als je dan vervolgens toch ongesteld wordt. Toch vraag ik me af of de symptomen dan altijd fout waren. Het gebeurt toch heel vaak dat een eicel wel bevrucht is, maar dat het tijdens het innestelen nog fout gaat? Hoe dan ook, ik hoop dat wat je nu voelt een goed innestelend ei is

13. Elletje

Elletje Fanatiek lid

niet dat de onzekerheid dan over gaat. Maar we zijn in ieder geval weer een stap verder.

Pantoffel vindt dit leuk.
  14. Asley

Asley Bekend lid

4 apr 2018
    501
    159
    43
    Vrouw
    Vind dit soort symptomen altijd lastig. Ik heb de afgelopen maanden ook vaak steekjes onderin mijn buik gevoeld en vandaag bevoordeeld krampen. Dat zit bij mij dan ook heel erg laag, lager kan zeg maar bijna niet. Toch heb ik het idee dat ze dan veroorzaakt worden door mijn darmen. Het is allemaal zo dicht bij elkaar dat je dat onderscheid volgens mij bijna niet kunt voelen.. Hoop dat het voor jou wel wat positiefs betekend meid!

15. Esther21

Esther21 Bekend lid

16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wanneer ga je testen?

16. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    Ik had laatst een hoop testen via wish besteld, en dacht met me stomme kop laat ik er is eentje doen.. ja helemaal omowit natuurlijk.. waarom test ik ook zo vroeg:confused: ben pas 7dpo.. had ik kunnen verwachten

17. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    Ik wacht nog wel een aantal dagen haha denk zaterdag of zondag, nu is gewoon veel ste vroeg i know:D

18. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hahaha ben je ook niet bang dat die niet zo betrouwbaar zijn?

19. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    Ja
    Ja denk het ook wel.. maar de predictor wil ik nog eventjes bewaren. Er stond wel bij dat ze vanaf 10 miu/ml waren

20. PippiMoustache

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Ik snap het hoor, ik vind het ook heel moeilijk om te wachten.... aaahhh! Het is ook zo spannend!! Geduld hebben is niet mijn sterkste kant :(, haha

Nog een paar daagjes wachten, dit kunnen wij! ;)

Zonnetje91 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina