Wat spannend hier zeg! Hopelijk snel nog meer roze in de lijst.. Hier vandaag 9 dpo maar ik heb de hoop al een beetje opgegeven eigenlijk.. voel me hetzelfde als elke maand voordat ik ongesteld word zelfs weinig testdrang!
Ik kan het helaas niet op zn beloop laten. Moet na mn eisprong met medicijnen beginnen. Het is bij mij dus sowieso al een heel circus.. maar merk echt dat t moeten nu minder is. Een 2e is meer dan welkom maar ok heb ook geleerd dat wat ik heb goud waard is. En ik ga niet door dezelfde hel als voor mn dochtertje. Dan ben ik heel erg gezegend met wat ik wel heb.
@Pantoffel wat super mooi! heel fijn! @nadine001 positief blijven, het is nog te vroeg om er iets zinnigs over te zeggen. Hier ook 9 dpo, maar na gisterenmiddag kotsmisselijk te zijn geweest voel ik sinds gisterenavond eigenlijk niets meer. Ook alle andere klachten zijn minder of helemaal weg. Vanmorgen toch stiekem test gedaan (te vroeg, weet ik wel) en uiteraard negatief. Maar we blijven gewoon positief, wachten de NOD af en gaan voor heel veel roze in deze lijst! Succes allemaal! Happy thoughts!
Ja hier ook alles goed! Mooie testen al hoor, die zijn wel echt positief hè Vanmorgen me knaller gehad
o ik word helemaal gek. Oh dames ik heb steekjes in mijn gehele onderbuik. Niet hoger dan mijn heupen. Ik probeer het nog steeds aan de warmte te wijden, maar ik voel liever gewoon niks en dan een positieve test. Dan dit gedoe.
Kan natuurlijk ook een beetje innestelingsbloed zijn. Dat kan een paar uur duren, maar ook twee dagen heb ik begrepen.
en dit gedoe en dan een positieve test, doe je het daar ook voor? Klinkt wel alsof je baarmoeder druk bezig is.
jah, daar doe ik het ook voor, maar ik heb wel vaker gedacht dat ik van alles voelde en dan werd ik toch ongesteld. Dus durf nergens van uit te gaan. Maar meestal begint de spotting al 6 tot 4 dagen voor mijn menstruatie. Dat kan nu elke dag zijn want zit op dpo8.
Ja, het is extra klote als je jezelf helemaal overtuigd hebt dat het raak is door de symptomen als je dan vervolgens toch ongesteld wordt. Toch vraag ik me af of de symptomen dan altijd fout waren. Het gebeurt toch heel vaak dat een eicel wel bevrucht is, maar dat het tijdens het innestelen nog fout gaat? Hoe dan ook, ik hoop dat wat je nu voelt een goed innestelend ei is
Vind dit soort symptomen altijd lastig. Ik heb de afgelopen maanden ook vaak steekjes onderin mijn buik gevoeld en vandaag bevoordeeld krampen. Dat zit bij mij dan ook heel erg laag, lager kan zeg maar bijna niet. Toch heb ik het idee dat ze dan veroorzaakt worden door mijn darmen. Het is allemaal zo dicht bij elkaar dat je dat onderscheid volgens mij bijna niet kunt voelen.. Hoop dat het voor jou wel wat positiefs betekend meid!
Ik had laatst een hoop testen via wish besteld, en dacht met me stomme kop laat ik er is eentje doen.. ja helemaal omowit natuurlijk.. waarom test ik ook zo vroeg ben pas 7dpo.. had ik kunnen verwachten
Ja Ja denk het ook wel.. maar de predictor wil ik nog eventjes bewaren. Er stond wel bij dat ze vanaf 10 miu/ml waren
Ik snap het hoor, ik vind het ook heel moeilijk om te wachten.... aaahhh! Het is ook zo spannend!! Geduld hebben is niet mijn sterkste kant , haha Nog een paar daagjes wachten, dit kunnen wij!