NOD-lijst 27 juli t/m 2 augustus

Discussion in 'NOD forum' started by NeverGiveUp2018, Jun 24, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Asley

Asley Bekend lid

Apr 4, 2018
    501
    159
    43
    Female
    NOD-lijst 27 juli t/m 2 augustus

27 juli
    Annedore, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2

28 juli
    Esther, 27 jaar, ronde 1, 3e kindje
    Loulou, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Mammielove, 31 jaar, 4e ronde (1e na mk),3e kindje
    Asley, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje

29 juli
    NeverGiveUp2018, 31 jaar, 2de kindje, ronde 3
    Lauw1990, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Lentekind85, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1

30 juli
    Zonnetje91, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 1

31 juli
    BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 15 (MMM)
    DP2015, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Stz90, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde

1 augustus
    Dinpin, 34 jaar, tweede kindje, ronde 3
    Babywens93, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 (1e na MA)
    Zoef, 33 jaar, 4e kindje, ronde 7 (1ste na mk/curretage)
    Jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 6 (1ste na mk)
    Ddtje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 9
    Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1

2 augustus
    Supermama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5

Totaal: 19

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

2. Asley

Asley Bekend lid

Apr 4, 2018
    501
    159
    43
    Female
    Hoi lieve meiden, ik heb mezelf er na veel twijfelen toch ook maar weer op gezet. Wel probeer ik er deze maand minder mee bezig te zijn. Thermometer en ovu testen ga ik deze maand niet doen. De afgelopen maanden was mijn ei toch iedere keer op dag 14. We hebben afgesproken dat we t/m cd 17 om de dag klussen zodat we als het goed is sowieso goed zitten. En ik probeer wat minder hier aanwezig te zijn. Verwacht dus niet teveel van mijn inzet:thumup:

3. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

Jun 22, 2018
    520
    575
    93
    Female
    Wie heeft er ook altijd zn last van eisprong? Me rechter kant is zeer pijnlijk en onderrug voel duidelijk dat me ei eraan komt maar dat is geen pretje, en dan ook nog moeten vrijen mer dit gevoel. Maar goed je moet het er voor over hebben. Spring je ei ook van rechts trouwens la het aan die kant heel pijnlijk is ?

4. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Ik heb vanmorgen mijn controle echo na de miskraam gehad. Alles was mooi schoon en het zag er rustig uit. Baarmoederslijmvlies was weer dikker aan het worden zei ze, dus mn cyclus begint dan weer?
    Hopelijk dus aankomende week mn ei.

Loulou12, DP2015 and Esther21 like this.
  5. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Wat verdrietig van de dames die zich na een MK hier moeten melden. Sterkte beiden!

Fijn om te lezen dat er meer zijn die niet met ovulatietesten oid werken. Wij seksen gewoon wanneer we er zin in hebben en tijdens de vruchtbare periode een keer of 2 extra. We houden het relaxed, is wel zo leuk.

Vorige week was ik bij de gyn. Op de echo zag mijn baarmoeder er, na 2 x keizersnede, mooi uit. Wel nog een licht PCOS beeld op de eierstokken, maar niet zo erg als dat het was.
    Volgens haar mocht ik er vanuit gaan dat ik een eisprong heb, aangezien mijn cyclus tegenwoordig zo regelmatig is.

Alcohol drink ik sporadisch en blijf ik dus ook gewoon doen. Dat ene drankje om de week...
    Koffie ben ik wel gaan minderen, want dat dronk ik vrij veel sinds de zwangerschap van de jongste. Zit nu op 2 per dag en wil die gaan vervangen voor decaf. Is toch beter voor de vruchtbaarheid schijnt ;) Wat dat betreft voer ik hier ook wat aanpassingen door het in dieet. Heb het gevoel de natuur toch op die manier een handje te helpen en dat kan vast geen kwaad nu ik de dertig gepasseerd ben :rolleyes:

Ei is hier ergens deze week, misschien net geweest. Ik weet het niet zo goed. Had wel wat steken en wat meer slijm, zelfs klein beetje eiwit. Maar ik ga nergens vanuit. Wist bij de jongste precies wanneer mijn ei was geweest, dacht ik. Bleek er een week naast te zitten :roflmao: maar dat maakt allemaal niet meer uit als het ei een baby is geworden.

Loulou12, Asley and Mammielove like this.
  6. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Ik heb sinds gister echt mega veel rekbaar doorzichtige afscheiding. Zou ik dan nu al in mn vruchtbare dagen zitten?? Ik zit nu op cd 16 (eerste dag dat mk doorzette) of 17 (eerste dag bloedverlies). Ik heb nog nooit een cyclus gehad onder de 30 dagen namelijk. Morgen mog wel even een zwtest doen om te checken of mn hcg er echt uit is, maar ik vermoed van wel.
    Afgelopen nacht gelukkig gezellig gemaakt en 2 dagen daarvoor ook, dus er ligt wel een voorraadje klaar :D

7. Meisje6

Meisje6 Actief lid

Mar 3, 2018
    429
    353
    63
    Klopt! Ons 1e kindjeis nu 2,5 jaar oud..vond de eerste 1,5 jaar behoorlijk pittig maar nu kijk ik er weer naar uit om hopelijk over 9 maanden een klein wondertje in m’n armen te hebben ☺️

Ik ben sowieso geen koffiedrinker en alcohol drink ik heel af en toe in het weekend. Maar het is niet zo dat ik daar nu al rekening mee ga houden

8. Meisje6

Meisje6 Actief lid

Mar 3, 2018
    429
    353
    63
    Ze zeggen vaak wanneer je veel afscheiding heb wat rekbaar is dat dan je eisprong is, dus zou zomaar kunnen.. gelukkig ligt het voorraadje al klaar, haha.

Mammielove likes this.
  9. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

Apr 4, 2018
    2,586
    2,098
    113
    Female
    Soms voel ik het ook, het begint met een gespannen gevoel aan 1 kant (waar je ei groeit inderdaad) en dat word met de loop van de dag erger. Super irritant gevoel!
    Vrijen is dan echt killing.

10. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

Apr 4, 2018
    2,586
    2,098
    113
    Female
    Je zit wel in je vruchbare dagen maar het hoeft niet te betekenen dat het je eisprong is. Die kan ook pas een paar dagen later zijn. (Als ik naar eigen ervaring kijk heb ik soms ook wel een week van te voren vruchtbaarslijm)
    Maar in iedergeval wel gezellig maken de komende tijd!

Mammielove likes this.
  11. Zoef

Zoef Bekend lid

Oct 24, 2009
    726
    458
    63
    Female
    Ik baal best wel, ik heb nog steeds zwart verlies...
    ik dacht dat het over was en de dag erna ineens super veel troep eruit en nu nog.
    Baal, baal en nog eens baal dat ik nu niet kan zwemmen met de kindjes hier op vakantie:(
    En dus ook niets gezelligs doen met manlief, ben alleen maar chagrijnig :|

Koffie en alcohol drink ik nu echt wel, kan toch niet seksen dus een baby zit d’r voorlopig ook niet in... (sorry ben gewoon boos dat het te lang duurt naar m’n zin:oops:)

Die pijn tijdens de eisprong is echt vervelend ja, ik heb er ook hele erge last van altijd. Ik slik dan even wat pcm dat helpt vaak wel anders is het niet eens leuk om te seksen:roflmao:

12. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

Jun 22, 2018
    520
    575
    93
    Female
    Hier gister gevoeld dat me ei eraan komt veel last van me zij en onderrug gehad en nog steeds heel iets gevoelig in me zij... betekend dat dan ook dat me ei gesprongen is gister of dat hij vandaag springt? Het blijft me ook verbazen dat het lichaam zo werkt gister was het precies dag 14 naar me eerste menstruatiedag van me laatste menstruatie, sta er soms van te kijken hoe precies het lichaam kan zijn Haha

Esther21 likes this.
  13. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

Apr 4, 2018
    2,586
    2,098
    113
    Female
    Je weet nooit precies wanneer je ei springt (tenzij je tempt) maar ga er ongeveer van uit dat je tijdens ei-pijn ook een positieve ovulatietest zou hebben en dat dan je ei springt na 24/36uur. Dus ik zou het vanavond nog gezellig maken voor de zekerheid!

14. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

Apr 4, 2018
    2,586
    2,098
    113
    Female
    He balen zeg... hopelijk snel weer helemaal schoon. Ik zou zeker lekker genieten van een borrel en koffie! Snap wel echt dat je teleurgesteld bent. Veel succes en sterkte en hopelijk snel een frisse start.

15. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

Apr 4, 2018
    2,586
    2,098
    113
    Female
    Hier komt mn piek hopelijk 1 deze dagen! T gaat al de goede kant op :D

Attached Files:

16. DP2015

DP2015 Niet meer actief

Gaat de goede kant op! Lekker gezellig maken thuis ;)

Loulou12 likes this.
  17. Zoef

Zoef Bekend lid

Oct 24, 2009
    726
    458
    63
    Female
    Gaat de goede kant op!
    Lekker gezellig doen samen:thumup::thumup:

Esther21 and Loulou12 like this.
  18. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

Apr 4, 2018
    2,586
    2,098
    113
    Female
    Ja daar zal het in iedergeval niet aan liggen :| haha

19. Esther21

Esther21 Bekend lid

Oct 16, 2016
    516
    172
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Vandaag zo’n koppijn en een beetje misselijk, was ook vergeten me ovu test te doen vanmorgen. Dus nu net maar gedaan :D wanneer zouden jullie weer testen? En denk je dat hij positief is

Attached Files:

Loulou12 likes this.
  20. Esther21

Esther21 Bekend lid

Oct 16, 2016
    516
    172
    43
    Female
    NULL
    NULL

Denk dat we echt gelijk opgaan:thumup::roflmao: