Ja klopt. Ik zag achter je naam 1994 staan. Dus ging er vanuit dat je dan 25 zou zijn of worsen dit jaar.
Ooh tof Egypte. Dat staat ook nog op mijn verlanglijstje . Veel plezier, geniet ervan en hopelijk kan de reis afgesloten worden met een mooie positieve test.
Wat denken jullie? Heb ik m'n eisprong al gehad? Ik twijfel heel erg aangezien sinds ik met de pil gestopt ben, ik stipt 14 dagen na m'n menstruatie lichte ovulatiepijn had. Nu niet gehad (maar kan natuurlijk ook snachts zijn geweest). Als ik afga op de test, twijfel ik enorm dus heb jullie hulp nodig
Ik doe geen ovu testen en ik temperatuur ook niet, dus helaas kan ik jullie daar ook niet mee helpen... er is vast wel iemand die het wel weet! Ik verwacht wel ergens de komende dagen mijn eisprong... maar dat blijft een gokje Doet iedereen hier aan temperaturen of ovu testen of zijn er meer dames die dit niet doen?
Andere vraag: Gisteren mijn piek gehad en geklust. Om de dag is genoeg toch of zou vanavond klussen de kans nog vergroten?
Volgens mij schuift mijn nod op naar 30 juni (14 dpo). 14e had ik mijn lh piek. Mijn lf is nooit langer dan 10/11 dus tot max 27e. Ik zal hem toch maar verzetten
** NOD-lijst 27 juni t/m 3 juli 2019 ** 27 juni (2) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Truuzje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 28 juni (1) Ro1990 - 28 jaar - 1ste kindje- ronde 13 29 juni (2) Jannn - 33 jaar - 4e kindje - ronde 1 Amsterdammertje - 38 jaar - 4e kindje - ronde 11 30 juni (3) Vlindertje95 - 24 jaar - 1e kinde - ronde 14(2e ronde na vmk 6.4) Mandytje - 26 jaar - 3e ronde - 1e kindje Dielle - 37 jaar- 5e kindje - ronde 3 1 juli (2) Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 12 Nena84 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (1e ronde na MA) Roxy1994 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 2 juli (1) Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 9 3 juli (5) Ws91 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Jesje88 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 Happygolucky19 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 Deb89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Mauzy82 - 37 jaar - 1e kindje - 3e tp. Totaal (17) Wachtbankje (7) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (1) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik ook niet voel m'n eisprong, dus dan weet ik hoe lang ik moet wachten tot NOD. Verwacht m'n sprong rond vrijdag!
Ik gebruik daarom bij twijfel of als bevestiging de CB digital. Je krijgt een smiley of een rondje en dus duidelijkheid.
Om de dag is genoeg, maar keertje extra op dag van ovulatie kan geen kwaad! Deze ronde op 10,13,15,16,17 juni seks gehad en vanavond ligt ook in de planning. (Piek en ovulatiepijn 16 juni) Knap eitje dat nu nog kan ontsnappen