Ik kom momenteel gek van mijn buik/darmen. Ik heb zo een opgeblazen buik en dat al 2 dagen. Ik ben precies al 4 maand ver ofzo. Nu weet ik niet of mijn darmen gewoon van slag zijn door de progesteron of dat er toch wat meer aan de hand is. En ik wil nog wachten tot donderdag met testen maar als dit nog een paar dagen aan houd zal ik het waarschijnlijk niet tot dan trekken
Klinkt spannend... Hier net zo... ook opgeblazen en rare gevoel in buik vandaag. Moet ook nog even wachten haha
Spannend! Hoop op roze. Ik kan mezelf ook altijd helemaal gek maken met allerlei dingen die ik voel. Alleen toen ik dus echt zwanger was had ik nergens last van dus was er toen al vanuit gegaan dat het die ronde toch niet raak was hahah. Vreemd het vrouwen lichaam
Ja lichaam kan flink spelletjes spelen idd. Mijn vorige ronde ook nergens last van gehad en toch zwanger. En deze ronde toch wat vage klachtjes. Maar gebruik ok utrogestan die wil ook wel eens spelletjes op gooien.
Good morning, Ik heb last van lichte buikpijn.. Niet ondragelijke maar fijn is anders . Maar ik ga wachten tot mijn NOD, vrijdag dus.. Fijn weekend! ❤️
Bij ons ook zeker geen moeten en doe ook niks met temp of ovulatie testen. Had toch verwacht dat ik er rustiger onder zou zijn dan bij de eerste. Maar tweede keer is net zo spannend en ben heeel slecht in wachten.
Goedemorgen! Ik zit op 9dpo vandaag en kon niet wachten met testen maar helaas geen licht streepje. Ik heb zoveel kleine steekjes die maar een paar seconde aanhouden maar dan wel de hele dag door.. hoofdpijn is inmiddels gestopt. NOD is 27 juni vind het zo spannend allemaal!! Ben past op cyclus 2. Wanneer gaan jullie testen?
Bij ons begint het zo langzamerhand wel een beetje ‘moeten’ te worden. Mijn leeftijd werkt niet mee. Ik was op mn 38e in derde ronde zwanger van mijn zoon en op mn 39e in de tweede ronde zwanger, helaas werd dat een miskraam. Ik begrijp niet waarom het nu zo lang duurt. Elke maand nemen mijn kansen af, dus ik probeer wel echt op mijn vruchtbare dagen seks te hebben. Soms een moetje, maar nooit tegen mijn zin hoor. En als je eenmaal bezig bent is het prima. Meestal houden we er ook rekening mee en gaan we eerder naar bed, in het weekend doen we het als onze zoon slaapt. Ik hoop zo dat er nog een broertje of zusje voor hem komt! In nov weer een jaar bezig na MA. Vorig jaar eind juli had ik positieve test. Toen een beetje snel, zoon pas 6 maanden. Had ook nooit gedacht op dit punt te komen. Niet verwacht dat zwanger worden ooit een probleem zou worden. Maar goed. Nieuwe ronde nieuwe kansen! Vandaag 4 dpo
Ik wil volgende week woensdag op 12dpo een testje wagen. Van het zh mag het pas 3/7 maar zo lang kan ik echt niet wachten hoor
Vandaag 6 a 7 dpo. Zojuist wat helder rood bloedverlies Denk game over deze ronde. Dit is dan al de 2e keer dat ik zo vroeg na ei ongi wordt . Miss nog de cyclus in de war? Of moet ik contact opnemen met de huisarts? Wat denken jullie? Lijkt me niet gezond een LF van 6/7 dg
Geloof ik eerlijk gezegd niet Nog nooit gehad in de 6 zwangerschappen. Hooguit wat bruinverlies. Geen helderrood
Ik heb dus vandaag wat bruinverlies gehad, heel weinig maar. Maar dit heb ik normqql alleen de dag voordat ik ongesteld wordt. En ik verwacht het pas donderdag, misschien woensdag op z'n vroegst...
Cyclus kan altijd een keer in de war zijn toch? Heb ik ook wel eens gehad dat die een week langer duurde, was waarschijnlijk toen een hoop stress van de verbouwing/verhuizing.
Ik zit op 5 dpo en heb heel veel afscheiding. Dit had ik tijdens mijn zwangerschap ook. Maar de innesteling is veel later, dus ik denk dat het toeval is. Of kun je ook voor de innesteling al symptomen hebben? Mijn hormonen zijn sowieso in de war sinds de miskraam.
Nou, mijn temperatuur ging vanmorgen ineens omlaag. 6 DPO vandaag en vanmiddag kreeg ik ook wat lichtroze bloedverlies. Misschien de innesteling of toch een menstruatie... spannend, even afwachten.