NOD-lijst 27 juni t/m 3 juli 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door GhostRocker, 4 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

6 mrt 2019
    447
    354
    63
    Vrouw
    Ik kom momenteel gek van mijn buik/darmen. Ik heb zo een opgeblazen buik en dat al 2 dagen. Ik ben precies al 4 maand ver ofzo. Nu weet ik niet of mijn darmen gewoon van slag zijn door de progesteron of dat er toch wat meer aan de hand is. En ik wil nog wachten tot donderdag met testen maar als dit nog een paar dagen aan houd zal ik het waarschijnlijk niet tot dan trekkeno_O

2. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Klinkt spannend...
    Hier net zo... ook opgeblazen en rare gevoel in buik vandaag.
    Moet ook nog even wachten haha

Vlindertje95 vindt dit leuk.
  3. Vlindertje95

Vlindertje95 Bekend lid

13 jul 2018
    635
    938
    93
    Vrouw
    Spannend! Hoop op roze. Ik kan mezelf ook altijd helemaal gek maken met allerlei dingen die ik voel. Alleen toen ik dus echt zwanger was had ik nergens last van dus was er toen al vanuit gegaan dat het die ronde toch niet raak was hahah. Vreemd het vrouwen lichaam

4. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja lichaam kan flink spelletjes spelen idd. Mijn vorige ronde ook nergens last van gehad en toch zwanger. En deze ronde toch wat vage klachtjes. Maar gebruik ok utrogestan die wil ook wel eens spelletjes op gooien.

5. Ro1990

Ro1990 Actief lid

15 mrt 2019
    337
    365
    63
    Vrouw
    Good morning,

Ik heb last van lichte buikpijn.. Niet ondragelijke maar fijn is anders :p.
    Maar ik ga wachten tot mijn NOD, vrijdag dus.. Fijn weekend! ❤️

jannn, Mauzy82, claudiaanita3105 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. MolliMuis

MolliMuis Niet meer actief

Bij ons ook zeker geen moeten en doe ook niks met temp of ovulatie testen. Had toch verwacht dat ik er rustiger onder zou zijn dan bij de eerste. Maar tweede keer is net zo spannend en ben heeel slecht in wachten.

jannn vindt dit leuk.
  7. claudiaanita3105

20 jun 2019
    20
    7
    3
    Vrouw
    Goedemorgen!

Ik zit op 9dpo vandaag en kon niet wachten met testen maar helaas geen licht streepje.

Ik heb zoveel kleine steekjes die maar een paar seconde aanhouden maar dan wel de hele dag door.. hoofdpijn is inmiddels gestopt.

NOD is 27 juni vind het zo spannend allemaal!! Ben past op cyclus 2.

Wanneer gaan jullie testen?

jannn en Vlindertje95 vinden dit leuk.
  8. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Bij ons begint het zo langzamerhand wel een beetje ‘moeten’ te worden. Mijn leeftijd werkt niet mee. Ik was op mn 38e in derde ronde zwanger van mijn zoon en op mn 39e in de tweede ronde zwanger, helaas werd dat een miskraam. Ik begrijp niet waarom het nu zo lang duurt. Elke maand nemen mijn kansen af, dus ik probeer wel echt op mijn vruchtbare dagen seks te hebben. Soms een moetje, maar nooit tegen mijn zin hoor. En als je eenmaal bezig bent is het prima. Meestal houden we er ook rekening mee en gaan we eerder naar bed, in het weekend doen we het als onze zoon slaapt. Ik hoop zo dat er nog een broertje of zusje voor hem komt! In nov weer een jaar bezig na MA. Vorig jaar eind juli had ik positieve test. Toen een beetje snel, zoon pas 6 maanden. Had ook nooit gedacht op dit punt te komen. Niet verwacht dat zwanger worden ooit een probleem zou worden. Maar goed. Nieuwe ronde nieuwe kansen! Vandaag 4 dpo :)

9. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Jammer! Maar de helft van de zwangeren test negatief op 9 dpo!
    Ik ga vrijdag testen, 10 dpo!

claudiaanita3105 vindt dit leuk.
  10. Deb89

Deb89 Bekend lid

4 jun 2019
    597
    575
    93
    Vrouw
    Ik ga pas testen op of na mijn nod. Liever erna, als ik het volhou...

MolliMuis en Mauzy82 vinden dit leuk.
  11. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ik wil volgende week woensdag op 12dpo een testje wagen.
    Van het zh mag het pas 3/7 maar zo lang kan ik echt niet wachten hoor :confused:

Mandytje en Deb89 vinden dit leuk.
  12. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Vandaag 6 a 7 dpo. Zojuist wat helder rood bloedverlies o_O
    Denk game over deze ronde. Dit is dan al de 2e keer dat ik zo vroeg na ei ongi wordt :cry:.

Miss nog de cyclus in de war? Of moet ik contact opnemen met de huisarts? Wat denken jullie? Lijkt me niet gezond een LF van 6/7 dg:(

13. Deb89

Deb89 Bekend lid

4 jun 2019
    597
    575
    93
    Vrouw
    Dat is wel heel vroeg, kan het geen innestelingsbloeding zijn?

14. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Geloof ik eerlijk gezegd niet :(
    Nog nooit gehad in de 6 zwangerschappen. Hooguit wat bruinverlies. Geen helderrood

15. MolliMuis

Ik heb dus vandaag wat bruinverlies gehad, heel weinig maar. Maar dit heb ik normqql alleen de dag voordat ik ongesteld wordt. En ik verwacht het pas donderdag, misschien woensdag op z'n vroegst...

16. MolliMuis

Cyclus kan altijd een keer in de war zijn toch? Heb ik ook wel eens gehad dat die een week langer duurde, was waarschijnlijk toen een hoop stress van de verbouwing/verhuizing.

17. Nena84

Nena84 Bekend lid

6 mrt 2019
    811
    348
    63
    Vrouw
    Ik zit op 5 dpo en heb heel veel afscheiding. Dit had ik tijdens mijn zwangerschap ook. Maar de innesteling is veel later, dus ik denk dat het toeval is. Of kun je ook voor de innesteling al symptomen hebben? Mijn hormonen zijn sowieso in de war sinds de miskraam.

18. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Logisch dat het dan moeten wordt voor je.
    Hoop dat je snel zwanger ben. ❤️

Visje79 vindt dit leuk.
  19. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik ga voor je duimen :)

faartje1 en Visje79 vinden dit leuk.
  20. Nena84

Nena84 Bekend lid

6 mrt 2019
    811
    348
    63
    Vrouw
    Nou, mijn temperatuur ging vanmorgen ineens omlaag. 6 DPO vandaag en vanmiddag kreeg ik ook wat lichtroze bloedverlies. Misschien de innesteling of toch een menstruatie... spannend, even afwachten.

faartje1 en Vlindertje95 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina