@amsterdammertje leuk ook voor 4e kindje! Spannend ook want zie dat je al veel MK heb gehad . Succes hopelijk deze ronde raak!
Mijn temp is flink gedaald en vandaag al wat gekleurde afscheiding dus neem aan dat t vanavond of vannacht doorzet want heb ook buikpijn. Dus dan is morgen cd 1! Ik moet zeggen bij de eerste vond ik het spannend maar wist ik niet wat ik kon verwachten en ik was meteen zwanger dus heb niet echt tijd gehad om me druk te maken over de rondes die zouden komen. Nu ik de 3e ronde in ga ( ho dames, pas!!) vindt ik t toch ook echt wel spannend, omdat je natuurlijk opnieuw niet weet wanneer t ons gegund is. Ik hoop dat het niet te lang duurt en dan erbij omdat ik van die rare cyclussen heb gehad de laatste 2 keren hiervoor, mogen wij eind juli naar de gyn. Dus dat is ook iets fijns in me achterhoofd van, stel het zou ons zelf niet lukken voor een 2e keer zijn we daar in ieder geval al goed! Nu volle moed me bed in zodat morgen mijn nieuwe cyclus jan beginnen!
Foliumzuur met vitamine D (Kruidvat). Op het wachtbankje slik ik soms mama vitamines van Davitamon. Die heb ik eerder geslikt in mijn vorige zwangerschap. Zit naast foliumzuur en vitamine D nog wat andere rommel in die je niet echt nodig hebt als je normaal en gevarieerd eet, maar het klinkt zo lekker gezond Voedingscentrum adviseert alleen foliumzuur en Vitamine D.
Ik gebruik alleen foliumzuur. En na mijn eisprong ook nog tarwekiemolie. Daarnaast neem ik ook nog magnesium maar dat nam ik al van voor ik zwanger wilde worden omdat ik wat te weinig energie heb overdag.
Ik slik nog niks eigenlijk. Zal eens even gaan bestellen. Magnesium kan ik ook wel gebruiken denk ik!
Ik slik ook die van de Kruidvat, maar 1,5 keer de dosis. Er komt autisme voor in mijn familie en dan adviseren ze een hogere dosis foliumzuur.
In ieder geval foliumzuur, maand voor bevruchting beginnen is advies. Magnesium in zwangerschap heb ik geen ervaring mee.
Ja, ik weet het. Maar plan voor kind nummer 4 kwam opeens opzetten Zal zo n vaart niet lopen, zal vast niet de eerste ronde raak zijn.
** NOD-lijst 27 juni t/m 3 juli 2019 ** 27 juni (2) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Dielle - 37 jaar- 5e kindje - ronde 3 28 juni (0) 29 juni (2) Jannn - 33 jaar - 4e kindje - ronde 1 Amsterdammertje - 38 jaar - 4e kindje - ronde 11 30 juni (0) 1 juli (2) Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 12 Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 9 2 juli (0) 3 juli (3) Ws91 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Jesje88 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 Happygolucky19 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 Deb89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Totaal (10) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik heb mezelf ook toegevoegd. Verwacht NOD op 3 juli, maar de laatste ronde had ik vanaf NOD 2 dagen een licht positieve test en de 3e dag ineens een negatieve test en bloedverlies. Geen idee of dit invloed kan hebben op mijn cyclus? We wachten het af
Wat jammer zeg! Ik heb ook geen idee eigenlijk. Nooit meegemaakt. Allemaal een fijn pinksterweekend! Ik moet werken morgen, maar maandag lekker vrij.
** NOD-lijst 27 juni t/m 3 juli 2019 ** 27 juni (2) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Dielle - 37 jaar- 5e kindje - ronde 3 28 juni (0) 29 juni (2) Jannn - 33 jaar - 4e kindje - ronde 1 Amsterdammertje - 38 jaar - 4e kindje - ronde 11 30 juni (1) Vlindertje95 - 24 jaar - 1e kinde - ronde 14(2e ronde na vmk 6.4) 1 juli (2) Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 12 Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 9 2 juli (0) 3 juli (3) Ws91 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Jesje88 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 Happygolucky19 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 Deb89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Totaal (10) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Hoi dames, ik mag deze ronde ook weer meeschrijven. Om een lang verhaal kort te maken. 11 maanden bezig geweest, toen pauze moeten nemen i.v.m. een herseninfarct. Gelukkig wen goed en snel herstel. Ronde 12 een vmk met 6 weken en 4 dagen. En nu in ronde 14 beland. Word er wel wat moedeloos van eerlijk gezegd.
Poeh wat heftig zeg. Snap dat je moedeloos wordt. Duurt al lang voor jullie zeg. Ik hoop dat je wens wel in vervulling gaat. Die kans is gelukkig heel groot, dat het ooit lukt. Succes! Hopelijk snel een positieve test