Hmm hier vandaag 11 of 12 dpo. Predictor gisteren negatief en vanochtend wat roze afscheiding. Ik denk dat ik vandaag ook op rood kan helaas. Dames met een roze test gefeliciteerd Dames op rood, balen en hopelijk snel roze. Iedereen op het wacht bankje heel veel succes en hopelijk nog wat meer roze erbij
Dit is zo ingewikkeld! Ik had gisteren al ongesteld moeten worden maar dat ben ik nog steeds niet. 16 /17juni had ik mijn eisprong en heb een korte cyclus (24 a 25 dagen.) Nu heb ik wel symptomen zoals krampen, hoofdpijn, en alleen een gevoelige rechter borst maar de testen blijven super negatief. Is mijn test dan wel betrouwbaar? Ik heb deze gekocht: https://www.zwangerschapstest.nu/Zwangerschapstest-extra-vroeg-6-stuks Oh oh oh ben je eindelijk op je NOD zijn je testen nog negatief
Ik ben 11 dpo en heb vandaag Omo wit getest met action. Ik ben er klaar mee. Ik wacht op mijn menstruatie, laat hem maar snel komen
Missc Misschien maak je langzaam hcg gaan? Zou over een paar dagen weer testen als je niet ongesteld word. En anders even de huisarts bellen.
Ik zit vandaag op nod. Dikke witte afscheiding gesignaleerd . Durf niet te testen hahaha. Maar ga zo met een vriendinnetje een nachtje naar Arnhem dus ben even in dubio. Als ik zwanger ben kan ik natuurlijk beter geen alcohol drinken.. Ik heb een zwangerschapstest in mijn tas gedaan.. Ms vandaag nog goed of slecht nieuws dus .
Meiden die negatief getest hebben. Zo jammer het was jullie gegund!.. maar nieuwe ronde nieuwe kansen Nog niemand op roze:0 vannochtend werd ik wakker en moest echt me best doen om niet over te geven. Heel vreemd
Als je symptomen van een zwangerschap hebt, dan zou je positief moeten testen. Hcg zorgt namelijk voor de symptomen.