Jaa ik hoop het ook. Al ga ik er niet vanuit. Zal wel heel snel zijn meteen eerste ronde. Maarja alles kan!
gatverdamme zeg ! Dikke knuf Volgens mij zijn in deze lijst heel veel testen kapot. Die geven maar 1 streep
Vandaag mijn huisarts gebeld, een verwijzing gekregen. Ben benieuwd. Zojuist ook wat bloedverlies, cyclus weer 27 dagen. Nieuwe nod 28 juli.
Ik ben niet zeker meer van mijn cyclus. Alleen dat ik in mijn vruchtbare week 4 dagen meerdere keren onveilige seks heb gehad. Mijn laatste cyclus duurde 33 dagen. Dat zou betekenen dat ik 6 juli mijn nod heb, ik had 28 juni negatief getest met een gewone zwangerschapstest. Is dit dan te vroeg om te detecteren? Ik snap er helema niks meer van
Helloo, Ik had mezelf al op rood gezet maar heb al 2,5 dag minimaal bloedverlies.. Het zijn elke keer een paar druppeltjes bloed.. Ik heb vandaag wel last van een drukkend gevoel in mijn onderbuik en soms lichte krampen. Ook is het zeer onrustig in mijn buik. Iemand ervaring mee? Meestal begint mijn menstruatie met een dag licht bloedverlies daarna twee/ drie dagen heftig bloedverlies en dan nog een dag licht bloedverlies. Snap er niks van. Ga er maar vanuit dat het vanavond doorzet. Zo niet dan ga ik morgenochtend toch maar een zwangerschapstest doen..
Als 6 juli je nod is dan was dat inderdaad te vroeg. Je hebt wel testen waarmee je vroeg kan testen, maar dat is dan ook maar een paar dagen voor je nod.
Ik heb vanochtend getest maar was negatief.. ben nog niet ongesteld maar zal elk moment wel komen helaas.
Ik ga ook pas evt. testen na woensdag. Maar vandaag al wat lichte krampjes dus denk gewoon dat het er 3 juli aankomt!