Op jullie advies ook 2x per dag gaan testen. Maar na gister dacht ik pfff zal ik maar stoppen, maar ik had nog twee testen en vorige maand had ik ook op de woensdag een bijna positieve test. Dan toch nog maar even naar de winkel voor een doosje nieuwe testen. Vind t nu wel weer een stuk leuker haha. Nu nog even een vraag, als jullie je piek hebben hoelang klussen jullie dan nog na?
Spannend @Anne86! Nog even door testen zegt ook mijn gevoel, maar ik ben niet zo'n goeie met turen naar testen.. Bedankt iedereen voor de lieve woorden en beterschapswensen.. ik maakte vanmorgen m'n man wakker met m'n geblaf.. hij zei: "je blijft zeker wel thuis?". Maar ik wil die twee daagjes per week die ik werk gewoon werken, morgen zieken we wel uit met dochterlief op de bank dan maar even niet naar m'n schoonmoeder zodat ik het huis kan schoonmaken zoals eigenlijk de bedoeling was Heb nu nog maar tweeënhalf uur gewerkt en het zweet breekt me aan alle kanten uit.. aftellen tot over 6 uurtjes en proberen nog zo productief mogelijk te zijn.. Had zelf trouwens 'gepland' om woensdagavond het nog eens gezellig te maken ivm om de dag, maar nu zeggen er meerderen om het vanavond te doen? Ik denk dat ik direct met m'n dochter na het eten in bed duik, m'n man is pas op z'n vroegst 10u thuis vanavond en ik betwijfel of ik er fit genoeg voor ben om op hem te wachten en nog te klussen zou vanavond ook niet te snel zijn op gisteravond? Of mis ik anders morgenavond het ei denken jullie..
@Anne86 als ik mijn piek heb, dan verwacht ik uiterlijk 2 dagen daarna mijn dus tot dan ongeveer. Maar vaak ook wel langer dat is dan voor de leuk
Ik zie dat je ook wel een cyclus hebt van 33 dagen, dus dan kan je ei oik nog op dag 19 springen(uitgaande van een lf van 14 dagen) dus een smiley op dag 17. Hij komt er nog wel aan hoor
@MammaR tsja moeilijk. Een ei springt binnen 24 - 48 uur na de piek. Je zal nooit weten wanneer precies. Je moet doen wat goed voelt. Je moet ook niet met tegen zin doen. beterschap!
@MammaR het moet wel gezellig blijven he en er beide plezier van hebben. Hier zojuist gebeld door het zkh, schrok me helemaal kapot en mijn hart zat letterlijk in mijn keel Maar ze belde om door te geven dat de terugplaatsing zeker door ging maar of we een half uurtje eerder konden komen Hopelijk heeft iedereen snel zijn ei gevonden en kunnen we met een beetje jubelstemming op naar een mooie roze lijst
Zoals ik het nu begreep allemaal bevrucht maar hoe dat verder allemaal verloopt en of ze nu wel goed delen horen we morgen allemaal, konden ze nu nog niks over zeggen bij het lab.
@Maev me duimen draaien voor je! Hier nog steeds pijn maar nu alleen aan de linkerkant. Zal denk ik bij die kant vandaan komen. Gisteren gezellig gehad, vanavond na me late dienst me man maar weer verleiden hihi...
@Anar91 laatste groeispurt voor de sprong. Hoe gaat het met de rest? @Daantje17 hoe gaat het met jou? En met het testen?
Hele dag zeurende pijn, en Had net 2 keer erge stekende pijn aan de linkerkant bewoner zij net al ga toch even zitten. Kon niet rechtop staan. Pijn is nu helemaal weg denk dat ik me ei gehad heb.
AL mooie testen zie ik. Zo kleurt het langzaam paars. Hier blijven de testen negatief. Maar klussen en testen gewoon door.