NOD-lijst 27 november t/m 3 december 27 november Anne86, 30jaar, 3e kindje, ronde 2 Mbob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 Maev, 33 jaar, 2e kindje (1e samen), ronde zoveel MMM 28 november Mama1504, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Knofje, 36 jaar, 3e kindje,ronde 2 29 november Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 6 MammaR, 27 jaar, 2e kindje, ronde 5 Mamacaiere, 30 jaar, 5e kindje (na 4de mk/bbz), ronde 2 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje (2e*), ronde 2 Manom, 26 jaar, 2e kindje, ronde 18 30 november FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 9 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 1 december Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 3 isabelletje14, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Anikas, 31jaar, 1ste kindje, Ronde 3. 2 december 3 december Anar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9 Soto, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2 Lollylolbroek86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 Datumloos qwerty123, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 19 Wachtbankje (5), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Nou, ik kan ook op het wachtbankje! Eigenlijk ben ik niet zo positief over deze ronde, maar dat zal wel vooral komen doordat ik nu ook ziek ben en sowieso wat somber gestemd raak van al die regen Gisteren uit het werk nog gauw bloed wezen prikken (voor m'n gebruikelijke schildklier-check), daarna naar m'n dochter's kdv gesjeest en nadat we gegeten hadden met de kippen op stok gegaan.. voel me nu weer wat beter, het gesnotter is ook weer op z'n retour! Het was trouwens maar goed ook dat ik gisteren niet heb gewacht tot mijn man thuis was, die was namelijk pas om 22.30u uit z'n werk. Vanmorgen 7:00u opgestaan toen hij weer naar zijn werk ging en toch besloten om m'n dochter naar m'n schoonmoeder te brengen. Nu dus lekker op een rustig pitje in huis aan het rommelen.. zo nog even achter de naaimachine om kussentjes af te maken, toch nog iets gezelligs om tegen aan te kijken (en liggen ) met dat herfstweer! Las zojuist elders op dit forum dat de dag vóór de eisprong als de meest vruchtbare dag wordt gezien? Aangezien we maandagavond het nog gezellig hebben gehad en dinsdag cb positief was, is deze ronde misschien toch nog niet helemaal verkeken.. nouja, afwachten maar, je kunt sowieso niet veel anders op het wachtbankje hé?! @Maev ben je nog gebeld door het ziekenhuis of de celdeling lukt? @Doornroosje94 welkom hier! Zie dat je al een zoontje hebt? Hopelijk snel een goeie cyclus na je spiraal.. hoe oud ben je? Dan zet ik je er even bij op de lijst!
NOD-lijst 27 november t/m 3 december 27 november Anne86, 30jaar, 3e kindje, ronde 2 Mbob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 Maev, 33 jaar, 2e kindje (1e samen), ronde zoveel MMM 28 november Mama1504, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Knofje, 36 jaar, 3e kindje,ronde 2 29 november Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 6 MammaR, 27 jaar, 2e kindje, ronde 5 Mamacaiere, 30 jaar, 5e kindje (na 4de mk/bbz), ronde 2 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje (2e*), ronde 2 Manom, 26 jaar, 2e kindje, ronde 18 30 november FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 9 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 1 december Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 3 isabelletje14, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Anikas, 31jaar, 1ste kindje, Ronde 3. 2 december 3 december Anar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9 Soto, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2 Lollylolbroek86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 Datumloos qwerty123, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 19 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
@Doornroosje94 heb cb gebeld.....en ze zijn zo lief om een nieuwe te sturen....komt wel uit Engeland, dan duurt het nog een week vertelde ze! Mag hopen dat DAN mijn ei gevonden is
@MammaR nooit een verloren ronde. Ken verhalen van 4 dagen voor ei dus alles kan @isabelletje14 Aaargh! Duur geintje! Maar zou idd nog even door testen. @Anar91 spannend!! @Maev hopelijk heb je goed nieuws? Hier loopt de test iets op. Bm is al aardig zacht en er gebeurd een hoop in mijn buik. Dus hoop dit weekend mijn ei te spotten.
@MammaR mooi dat het gesnotter weer op zijn retour is. Ja van dit weer wordt je echt down. Ik mag zo een late dienst werken, dus komt mooi uit met dit weer Gezien je kaartje denk ik dinsdag of woensdag je ei. Dus je kans is nog niet verkeken hoor ga heel hard duimen.
@LollyLolbroek86 spannend. Hij komt er dus aan veel plezier alvasg @isabelletje14 ah das balen dat t zo lang duurt maar hoop idd dat ie dan al gevonden is
Pff herkennen jullie hoofdpijn met de eisprong? Gister eind vd middag positieve ovulatie test en nu sinds een uurtje uit het niks niet lekker. Het begon met plotse misselijkheid en nu vooral knallende koppijn.
jeej! idd even doortesten. Wie weet gaat ie nog meer knallen. ahh balen zeg! Hoop dat je snel je ei vindt. welkom op het wachtbankje.
@LollyLolbroek86 hopelijk snel je ei! @MammaR wat vervelend van je gevoel. Maar je kansen zijn zeker niet verkeken hoor. ik heb sinds de eisprong hoofdpijn en soms met vlagen misselijk.
Zo we zijn net thuis, koffieapparaat in de pocket en een mini-maev in mijn buik. Ze waren erg positief in het ziekenhuis en heel erg lief, zo’n verschil met Erasmus De 6 eitjes zijn alle 6 goed bevrucht, vandaag waren er nog 3 over die het ook goed deden. Van die 3 hebben we er 1 teruggeplaatst gekregen een 6-cellige met status goed (vorige keer was het 4-cellig wat betekende een dag achterstand en goed betekend dat ze gelijke cellen hebben en geen of nauwelijks fragmentatie). Zoals ze nu konden inschatten verwachten ze dat de andere 2 de vriezer in kunnen. Waren erg positief en het was zeker niet in verhouding met de delingen van vorige keer. De analyst/laborant heeft echt een fijne en duidelijke uitleg gegeven en nam daar ook echt de tijd voor, dat alleen was al heel anders als vorige keer. We hebben er in ieder geval een beter gevoel bij dan vorige keer zowel qua zkh als poging
Betreffende de hoofdpijn en misselijkheid dat kan hormonaal zijn maar het kan ook hetgeen zijn wat er heerst momenteel. Hier zowel zoontje als man van de week daardoor ‘gevloerd’ geweest.
@Maev wat een goed nieuws zeg! Mijn duimen draaien voor je deze ronde. ook fijn dat je zulke goede uitleg hebt gekregen.
Ja vonden wij zelf ook, dachten vorige keer dat het gewoon het verschil was tussen icsi en iui. Maar nu hebben we het in een ander zkh meegemaakt en klinkt misschien stom maar ben zo blij dat die monsterfile er maandag stond
Ja en zelfs wij hadden daar echt niet bij stil gestaan. Mooie tip voor anderen, al kan ik me ook voorstellen dat er mensen zijn die het op de wijze in het Erasmus prettiger vinden.
nee snap ik. En je weet niet beter. Werk zelf in de zorg, en begeleiding is eigenlijk het halve werk al! ja ligt denk ik ook aan je karakter. nu iig op het wachtbankje. Met een gerust hart!