@Maev wauw goed nieuws. Wat mooi die begeleiding. Dat kan een mens goed doen. En nu wachten! Mijn duimen draaien! @FAE91 ja herkenbaar. Deze maand in ieder geval. Mijn borsten doen nu veel pijn en ook zeurende hoofdpijn. Vorige maanden pas tegen menstruatie aan last van, deze maand nu al Progesteron doet dus zijn werk. Dus ei is gesprongen
Goedemorgen dames, Wie kan mij helpen? Mijn temp heeft weer een grote daling laten zien. Ik heb vanmorgen 3 keer getempt (achter elkaar omdat ik dacht dat t niet klopte) ze waren twee keer 36,5 en de laatste keer 36,7. Moet ik de eerste aanhouden? Grr onzekerheid slaat toe
Kan iemand mij op t wachtbankje zetten? Komende dagen niet thuis, dus alleen Mn telefoon tot Mn beschikking
NOD-lijst 27 november t/m 3 december 27 november Anne86, 30jaar, 3e kindje, ronde 2 Mbob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 Maev, 33 jaar, 2e kindje (1e samen), ronde zoveel MMM 28 november Mama1504, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Knofje, 36 jaar, 3e kindje,ronde 2 29 november Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 6 MammaR, 27 jaar, 2e kindje, ronde 5 Mamacaiere, 30 jaar, 5e kindje (na 4de mk/bbz), ronde 2 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje (2e*), ronde 2 Manom, 26 jaar, 2e kindje, ronde 18 30 november FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 9 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 1 december Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 3 isabelletje14, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Anikas, 31jaar, 1ste kindje, Ronde 3. 2 december 3 december Anar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9 Soto, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2 Lollylolbroek86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 Datumloos qwerty123, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 19 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Hai meiden, Wil iemand mij ook op het wachtbankje zetten? We hebben alleen sex gehad op de dag van de positieve ovulatietest.. Ik hoop dat het genoeg is.. Ik wou gisteravond nog, en ik werd ook flink chagrijnig en onredelijk dat hij alleen maar met andere dingen bezig was. We zijn nu 9 maanden bezig en ik wil gewoon alle kansen benutten en het voelt nu alsof er een ronde verspild is omdat we het maar 1x gedaan hebben in de vruchtbare periode..
NOD-lijst 27 november t/m 3 december 27 november Anne86, 30jaar, 3e kindje, ronde 2 Mbob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 Maev, 33 jaar, 2e kindje (1e samen), ronde zoveel MMM 28 november Mama1504, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Knofje, 36 jaar, 3e kindje,ronde 2 29 november Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 6 MammaR, 27 jaar, 2e kindje, ronde 5 Mamacaiere, 30 jaar, 5e kindje (na 4de mk/bbz), ronde 2 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje (2e*), ronde 2 Manom, 26 jaar, 2e kindje, ronde 18 30 november FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 9 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 1 december Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 3 isabelletje14, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Anikas, 31jaar, 1ste kindje, Ronde 3. 2 december 3 december Anar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9 Soto, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2 Lollylolbroek86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 Datumloos qwerty123, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 19 Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
gedaan! Ik hoop voor jullie dat die ene keer voldoende is. Zijn genoeg vrouwen die van 1x seks zwanger zijn geraakt. Hopelijk bij jullie ook. Maar snap je gevoel wel hoor. Ik zou ook heel erg balen. Wanneer had je je positieve test?
@FAE91 ah dat is balen. Maar kan genoeg zijn. duimen duimen duimen. Iig welkom op de loungebank hier!
Dankje! Woensdag eind vd middag had ik een smiley en diezelfde avond sex gehad. Nu heb ik gister denk ik mijn eisprong gehad. (plots misselijk buikpijn en hoofdpijn)
Hmm ik zou denk ik voor de middenweg gaan dus 36,6 neem aan dat je ze direct achter elkaar hebt gedaan? Als ik je kaartje zo bekijk en hij gaat hierna weer stijgen zou dat ook nog positief zijn hoor heb altijd begrepen dat je rond de innesteling ook een dipje kan krijgen, maar dat niet bij iedereen zo duidelijk zichtbaar is.
@Maev wat een fijn nieuws!! Hopelijk over 2 weken nog fijner nieuws. Wanneer mag/kan jij testen? @Mama1504 geen verstand van tempen dus kan je helaas niet verder helpen. @FAE91 echt alleen die dag of daarvoor wel gewoon het hoeft maar 1x raak te zijn. Spannend weer!! @hoofdpijn en misselijk.. hier wel erg misselijk rondom ei. niet fijn want was er net 2 dagen vanaf maar goed.. als het eitje bevrucht wordt hoor je mij niet klagen haha
Ha dames, ik mag ook op de wachtbank. Ben net gestopt met de pil en wij gaan ervoor. De kans is misschien wel klein, net tot mijn stomme verbazing 2x een knallende ovulatietest. Was gisteren heel misselijk en last van een zeurende buik. Alleen is dit wel al dag 24 van mijn cyclus, weet niet of dat enigzins invloed heeft op de kans om zwanger te worden.
mooie knaller hoor! Zegt niets over hoor. dat je op dag24 een positieve test hebt. De een heeft een langere cyclus dan de anders. Als je lf maar niet korter dan 9 is. Spannend hoor! 1e ronds