Is wel donkerder als die van mij. De mijne is meer als die 10dpo. Snap gewoon niet dat ik hornonale symptomen heb die niet in de testen waarneembaar zijn.
@qwerty123 balen dat je nog geen positieve test hebt gehad. Deed je 2 keer testen? Anders kan het misschien zo zijn dat je hem gemist hebt. Hier ook last van de progesteron kwaaltjes. Begon maandag al last te krijgen van mijn borsten, maar gisteren was het niet normaal en echt het gevoel dat ze eraf zouden vallen ben ook aan het aftellen kan mij niet snel genoeg gaan
Hey lief dat jullie allemaal zo mee denken. Ja testen 2 keer. Ja misschien heb ik weer zo Lange cyclus. Mja waar komt die lage rugpijn, pijn aan me borsten en moeheid vandaan. Misschien toch ei in aan tocht maar nog niet zichtbaar op de testen. Test vanmorgen was zo ligt zag je bijna niet. Houd het spannend zullen we maar zeggen. Wachten duurt Lang he. Hopenlijk word het beloond!
@qwerty123 als ik je klachten zo lees dan lijkt het er op dat die donkere test vorige week toch als positief geteld gezien moet worden. Maar zeker weten doe ik dat natuurlijk ook niet. Moet eerlijk zeggen dat ik geen ervaring heb met die van action, heb wel een doosje liggen maar nooit gebruikt. Ik gebruikte die van de kruidvat. @shopping op onze cadeautjes na zijn we klaar. Heb uiteindelijk voor mezelf in ieder geval een pyjama gekocht Haha. Ach er ligt iets.
Hi Ladies, ik mag bijna bijna bijna op de wachtbank...Ik heb mijn LH piek gevonden net. Zowel met de dipstick als de CB...dacht probeer eens of hij het doet en er kwam een teststaafje in beeld. Ik meteen even gedipt en waarachtig een smiley. Mijn NOD zal wel verschuiven nu naar 3 december denk ik, dus ik zit nog net op mijn plek hier Houden jullie een plekje vrij op de Loungebank XX
NOD-lijst 27 november t/m 3 december 27 november Anne86, 30jaar, 3e kindje, ronde 2 Mbob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 Maev, 33 jaar, 2e kindje (1e samen), ronde zoveel MMM 28 november Mama1504, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Knofje, 36 jaar, 3e kindje,ronde 2 29 november Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 6 MammaR, 27 jaar, 2e kindje, ronde 5 Mamacaiere, 30 jaar, 5e kindje (na 4de mk/bbz), ronde 2 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje (2e*), ronde 2 Manom, 26 jaar, 2e kindje, ronde 18 30 november FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 9 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 1 december Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 3 Anikas, 31jaar, 1ste kindje, Ronde 3. 2 december Noa23, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 3 december Anar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9 Soto, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2 Lollylolbroek86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 isabelletje14, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Datumloos qwerty123, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 20 Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Hoi ladies, Iedereen lekker van t weekend aan het genieten? Hier vanmiddag naar de sinterklaas intocht geweest maar de beste man had een hoop regen en harde wind meegenomen uit Spanje. Dochter vroeg na 5 minuten of we naar huis konden gaan want ze had het zo koud haha Gisteravond voor het slapen gaan had ik opeens helderrode spotting, na dr. Google geraadpleegd te hebben zou het een ovulatiebloeding geweest kunnen zijn, heb het nog nooit eerder gehad!
@qwerty123 ik denk ook dat je hem al hebt gehaf. Test ook met de actiin5maar wat een flut dingen. Hier nog geen ei. Denk wel 1 deze dagen. Buik rommelt lekker. Bm hoog en zacht en slijm begint ook weer En dan wachten wachten wachten...
Klinkt alsof die van jou zo gaat komen, maak her maar gezellig komende dagen! Ik hoop dat dat hem was. Voor de zekerheid test ik toch door, je weet maar nooit met die rare cyclussen van mij.
ahh wat jammer. spannend! Hoop het zo voor jullie. Hoeveel dpo ben je nu? @LollyLolbroek86 spannend! Hopelijk springt die snel.
@Meisje93 nu 2 dpo! Ik hoop ook dat we deze ronde een positieve test hebben! Nog maar 12 dagen geduld hebben.
Welkom dames op de wachtbank!! Ik hoop voor de andere dat de eieren snel springen! Hoe doen jullie met medicijnen slikken in deze periode?? Ik heb al 2 dagen hoofdpijn, normaal zou ik een ibuutje nemen maar nu denk ik oh oh what if.. Dan is een ibu profen misschien geen goed idee. Maar ben die hoofdpijn inmiddels wel zat.