Best lastig hè, maar ik neem t ook. Als je niet bewust was had je nu misschien ook nog gewoon een wijntje genomen! Neem t met mate. En als je safe wil spelen: paracetamol!
@Mbob paracetamol, alle nsaids worden afgeraden vanaf eisprong. Ibuprofen valt daar ook onder. Ben je ook verkouden? Anders zoutoplossing gebruiken, kan bij verkoudheid ook schelen in de hoofdpijn.
Dat zou dan geen innesteling kunnen zijn. Misschien bloedvaatje geraakt tijdens de seks? jaja aftellen. @Mbob hier ook hoofdpijn. maar nog niks ervoor geslikt. Zou dan eerder voor pcm gaan. en dan maar 1. Al heb ik tijdens mijn zwangerschap veel pcm geslikt Had toen nl. alleen maar hoofdpijn
@Meisje93 nee geen innesteling daar is het nog te vroeg voor. Ik las dat je tijdens en na de eisprong ook iets bloed kunt verliezen en dat noemen ze dan een ovulatiebloeding.
Thanks meiden! Neem ik een paracetamolletje voortaan! Ben niet verkouden nee maar het is inmiddels vanzelf over gegaan
Zo vandaag een productief dagje gehad, eindelijk de nieuwe lamp bij mijn zoontje opgehangen (planes is voor kleine jongens), zijn nieuwe bureau in elkaar gezet (oude was wankel), neutrale gordijnen opgehangen (net als de lamp) en de canvas met zijn foto. Ik ben heel actief geweest met aangeven waar wat moest en me bemoeien hoe dingen in elkaar moesten Haha Nu nog een keer bij Ikea een boekenkastje kopen en dan heeft hij echt een grote jongens kamer, waar die zijn middelbare school ook mee door kan. (Al denk ik dat tegen die tijd de Ninjago stickers ook vast weer kinderachtig zijn) Hebben wij alle tijd om straks een eventuele babykamer op te dirken
Weer heerlijk bij gelezen op de bank na een wandeling langs de hertjes die we nog even gevoerd hebben. Op de vensterbank de eerste mini-strengetjes kerstverlichting in een stolp in mijn favo koperkleur (rest van de decoratie moet nog even wachten tot na 5 december, maar kan eigenlijk niet wachten tot het zover is ) heerlijk, al die kneuterigheid, geniet daar echt van.. @cadeau's: ik mik alles wat ik het hele jaar leuk vind op lijstje.nl en kijk daar met m'n verjaardag en Sinterklaas weer even naar.. eigenlijk koop je in de praktijk kleine dingen meestal gelijk zelf, dus met verjaardag komt het vaak op een financiële bijdrage voor een groot cadeau aan (afgelopen jaar heb ik op die manier de Bosch keukenmachine gefinancierd van m'n lijstje). Voor Sinterklaas kijk ik dan of ik zelf iets kleins kan verzinnen of een afgeleide van een groot cadeau (zo staan een jaarabo van Harpers Bazaar en Burda op m'n lijstje en is met Sint een los nummer een prima prijsje met de lootjes).. blijft elk jaar altijd een uitdaging om voor jezelf het lijstje te maken maar ook om voor anderen iets te kopen! Wij hebben vorig jaar met de broers en zussen een spelletjesavond gedaan waarbij iedereen dingen meenam die die weg wilde doen (boeken, films, keukenspullen, decofrutsels enzo) en dat was een groot succes! Dit jaar weer opnieuw dus Met kerst hebben we elkaar tot nog toe steeds een groot cadeau gegeven voor het gezin (een tablet, gezelschapsspel en tuinset de afgelopen jaren), maar nu dochterlief groter wordt nog even bedenken of we ook nog iets kleins doen voor haar.. zat aan een boek te denken ofzo. @kwaaltjes: voel af en toe ook onwijs m'n borsten, zeker als de bh uitgaat 's avonds En eerder deze week, meen donderdag, wat steken rechts, maar dat is nu weer over.. zo spannend allemaal! Wil donderdag testen.. eigenlijk nog veel te vroeg (9dpo), maarja.. die dag ook gesprek en onderzoek (o.a. echo) bij de gyn, dus zou me wel gerust stellen als ik weet hoe het zit met een gevoelige test (of early sensi of kv5 denk ik)..
@MammaR we hebben met het trouwen een tuinset gekregen, hadden een hele oude staan, maar wisten anders echt niks te verzinnen.verder qua grote spullen ook niet echt iets nodig wil met de tijd een andere laptop maar die wordt dan via (hopelijk) mijn bedrijfje gekocht. @kwaaltjes ze beginnen hier ook wat gevoelig te worden. Mijn buik is wel erg opgezet maar dat kan ook nog door de punctie etc zijn. Met vlagen misselijk en boeren maar dat kan weer door de Utrogestan komen. Pin me voorlopig nog nergens op vast.
@Maev nou idd een productieve dag gehad jij. heerlijk hoor! Hier onverwachts gewerkt. @MammaR geniet ook altijd heerlijk van alle kerstversiering. wat handig zeg! Dat je dat allemaal op lijstje.nl zet. wat een leuk idee zeg om zoiets te doen. Raak je toch van je spullen af, op een leuke manier. oeh spannend zeg! 9dpo is idd vroeg, maar niet supervroeg. waar heb je precies een onderzoek voor. Je zal het vast al een keer gezegd hebben. @Maev ja lastig dan heh die kwaaltjes. Bij mij zijn ze iedere ronde anders. Probeer me zelf niet gek te maken. En nu ik het 2 rondes al bij heb gehouden, lukt het me aardig. Om mijn hoofd koel te houden. een positieve test lijkt momenteel erg ver weg.
Haha ik heb ook kerstkriebels! Vandaag met mn man een lading versiersels gekocht, kunnen we beginnen met versieren. Wij vieren geen sinterklaas dus beginnen lekker vroeg aan kerst . Wat leuk @MammaR hebben jullie zelf hertjes?? Ik ben dol op dieren! En snap dat je wat meer info wilt voor je naar de gyn gaat. Wat voor onderzoek moet je doen? @Maev wat leuk de kamer doen van je zoontje! Kan hij lekker vooruit en heb je idd alle tijd voor babykamer. Vind het sowieso altijd leuk dingen opknappen/inrichten huis
Hoi allemaal! Graag zou ik ook op de lijst komen. Had even wat afstand genomen van het forum maar nu mijn ei geweest is, denk ik, ben ik er toch weer mee bezig. Volgens mijn app heb ik vandaag mijn ovulatiedag dus mijn nod zal 3 december zijn. Ik temp ook maar niet helemaal volgens de regels dus daar houd ik me niet echt aan vast. Lijkt me leuk om weer gezellig mee te kletsen!
]NOD-lijst 27 november t/m 3 december 27 november Anne86, 30jaar, 3e kindje, ronde 2 Mbob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 Maev, 33 jaar, 2e kindje (1e samen), ronde zoveel MMM 28 november Mama1504, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Knofje, 36 jaar, 3e kindje,ronde 2 29 november Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 6 MammaR, 27 jaar, 2e kindje, ronde 5 Mamacaiere, 30 jaar, 5e kindje (na 4de mk/bbz), ronde 2 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje (2e*), ronde 2 Manom, 26 jaar, 2e kindje, ronde 18 30 november FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 9 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 1 december Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 3 Anikas, 31jaar, 1ste kindje, Ronde 3. 2 december Noa23, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 3 december Anar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9 Soto, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2 Lollylolbroek86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 isabelletje14, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Hope01, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Datumloos qwerty123, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 20 Wachtbankje (10),Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Hee allemaal, fijne weekend gehad? Hier s`morgens wat actiefs gedaan (flinke wandeling) en s`middags wat in huis "geknoddeld". Héérlijk! Vraagje: ik heb deze ronde voor het eerst een paar ovu-testen gehaald. Nu heb ik er op 17/11 één gedaan (redelijk duidelijk streepje), op 18/11 twee (s`morgens superlicht streepje, s`middags iets minder licht streepje) en vandaag één test (vrij licht streepje, ongeveer hetzelfde als gistermiddag). Kan ik hier iets uit opmaken (is m`n ei bijv de 17de geweest)? Of zou ik dan nog een aantal dagen moeten doortesten?
Zoo!! Weer even helemaal bij gelezen Wat hier een rustig weekendje zou zijn, is uiteindelijk alsnog een druk weekendje geworden. nu heerlijk op de bank! @Mbob paracetamol mag je idd gewoon hebbennam ik ook tijdens mijn vorige zw. @Maev ooh wat heerlijk productief dagje! Wat fijn als alles dan ook klaar is. @Hope01 welkom! Hopelijk mooie roze ronde! spannend! @Soto hoe lang duren je cycli normaal? Ik zou als ik jou was nog even door testen en dan 2 keer per dag. Bijv. 11 uur en 19 uur. Als dat lukt natuurlijk ik heb bijv altijd streepjes op mijn ovutesten. Lh schommelt namelijk gedurende je cyclus. Daarom ook soms ene dag duidelijkere streepjes dan de andere dag. Ben benieuwd wanneer die van jou knalt. @hier afgelopen nacht wat trekkerig gevoel rond de bm. Spierpijnachtig gevoel. Soms kleine steekjes. Borsten doen nog steeds mega veel pijn. Voelen blauw aan, maar zijn het niet en super veel waterig/creme-achtige afscheiding (normaal dik en kleverig) en moet er echt wel een inlegkruisje in doen Maar trek me er niks van aan want ik weet dat mijn lichaam mij gigantisch in de maling kan nemen. We wachten nog even verder
Klopt. Maar ik ga nergens van uit. allemaal progesteron jaa de temp is nu echt wel goed gestegen. Hopelijk blijft die hoog. nog 1 weekje