@Soto hoe staat je baarmoeder? Slijmverlies? Je test zou best positief kunnen zijn van 21-11.. action is niet geweldig. @MammaR hartstikke gezellig juist. Maar denk steeds oh ff reageren en dan ohhh vergeten @Meisje93 snap het.. denk ik haha ik test sws graag. Liefst roze maar bij wit denk ik eerst oh het kan nog. En daarna okee klaar volgende ronde haha @Mama1504 & @Meisje93 gaan jullie maandag testen? @onzezoektocht jammer maar nog vroeg kan nog alle kanten op.
Maar komt denk ik ook ondat het nu allemaal in jet plaatje moet passen. Liefst nog de klok er op gelijk zetten. Dan en dan komt het beste uit. Ik had gehoopt dat ik nu bij een 3e zou denken we zien het wel. Maar wilde het ook liever gister al haha
Iedereen al flink aan het testen. Blijft lastig je testdrang onder controle te houden! Hoop op veel roze! Kunnen jullie nog eens mee kijken of nu mijn piek eindelijk is geweest? Clearblu heeft geen positieve aangegeven. Maar die heb ik maar een keer per dag grbruikt.
Ik hoop dat het raak is deze ronde en standard je een mooie echo gaat ziet de 7e. Fijn dat jullie er samen goed over kunnen hebben.
@qwerty123 ik heb geen ervaring met die testen, maar zie geen positieve. Misschien volgende ronde (hoop het niet natuurlijk) andere gebruiken? Misschien werken deze niet bij jou. Ik gebruikte altijd sensitest (wit met oranje lettertjes) de gewone. Deze maand de cb gedaan met smiley. Dies helaas wel duurder. Is een optie hoor. Of hij moet nog komen natuurlijk. mijn duimen draaien voor jou @LollyLolbroek86 jup! Ga maandag testen als er nog niks is. Moet dit weekend werken namelijk
Dankjewel voor het mee kijken. Clearblu nog geen positieve gehad. Maar wel maar max 1 keer per dag grbruikt. Inderdaad erg duur. Hoop dat je maandag een positieve test hebt! Duim voor jou
@qwerty123 klopt. Duur grapje als je cyclus wat langer is. Ik hoop zo dat je hem alsnog vindt. Thnx ben nu ook wel nieuwsgierig.
NOD-lijst 27 november t/m 3 december 27 november Anne86, 30jaar, 3e kindje, ronde 2 Mbob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 Maev, 33 jaar, 2e kindje (1e samen), ronde zoveel MMM 28 november Mama1504, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Knofje, 36 jaar, 3e kindje,ronde 2 29 november Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 6 MammaR, 27 jaar, 2e kindje, ronde 5 Mamacaiere, 30 jaar, 5e kindje (na 4de mk/bbz), ronde 2 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje (2e*), ronde 2 Manom, 26 jaar, 2e kindje, ronde 18 30 november FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 9 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 onzezoektocht, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 1 december Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 3 Anikas, 31jaar, 1ste kindje, Ronde 3 pcosmeisje, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 2 Fien01, 23 jaar, 1ste kindje, ronde 7 2 december Noa23, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 3 december Anar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9 Soto, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2 Lollylolbroek86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 isabelletje14, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Hope01, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Datumloos qwerty123, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 24 Wachtbankje (16), Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Dankjewel! och, word gek van alle kwaaltjes... maar of ze ook echt zijn zere borsten, steken in mn buik, heb hele dagen zere benen, soort restless legs. Ook met vlagen misselijk. Slaap heel slecht, word wakker snachts en droom heel veel. We gaan het zien... ga duimen.
NOD-lijst 27 november t/m 3 december 27 november Anne86, 30jaar, 3e kindje, ronde 2 Mbob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 Maev, 33 jaar, 2e kindje (1e samen), ronde zoveel MMM 28 november Mama1504, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Knofje, 36 jaar, 3e kindje,ronde 2 29 november Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 6 MammaR, 27 jaar, 2e kindje, ronde 5 Mamacaiere, 30 jaar, 5e kindje (na 4de mk/bbz), ronde 2 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje (2e*), ronde 2 Manom, 26 jaar, 2e kindje, ronde 18 30 november FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 9 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 onzezoektocht, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 1 december Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 3 Anikas, 31jaar, 1ste kindje, Ronde 3 pcosmeisje, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 2 Fien01, 23 jaar, 1ste kindje, ronde 7 NoelleJona, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 2 december Noa23, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 3 december Anar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9 Soto, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2 Lollylolbroek86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 isabelletje14, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Hope01, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Datumloos qwerty123, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 24 Wachtbankje (17), Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
@LollyLolbroek86 haha. Goed dat je er zo positief in staat. al zit je nu in ronde 2 natuurlijk. Geen idee wanneer ik ga testen. @qwerty123 ik zie helaas geen positieve test. wat balen zeg! @Anne86 klopt. dan zit je nu op 6dpo. @Fien01 welkom! Genoeg kwaaltjes zijn het! Voorgaande rondes ook gehad? of nu voor het eerst. @NoelleJona welkom!
Voorgaande rondes wel wat kwaaltjes gehad, maar niet dezelfde dingen als nu. Durf niet te hopen, ben veel te bang dat het weer niet raak is
spannend! Maar heel herkenbaar hoor je gevoel. zo frustrerend allemaal. Hoop voor je dat het snel raak mag zijn.
@Meisje93 wel heb ik zoiets van wanneer moet ik testen. Vorige maand ook zo laat een piek en toen zeg maar zondag a.s. ongi. Dus dan zou ik nog maar 2 dagen voor NOD zitten... (zal ik dan toch uit gaan van mn DPO, met mn vorige zwangerschappen testte ik ook later dan NOD positief)