@Aoibhe kan ook een gesprongen adertje zijn. @qwerty123 dan moet je dat ook doen meid. Geen gestress. Als dit is wat jou rust geeft zou ik dat zeker doen. Mijn duimen draaien door
kan beide zijn helaas. echt afwachten. balen dat je je ei niet hebt gevonden. maar wel top dat je gelijk je rust erin hebt gevonden. fijn!
@Anne86 oh dat klinkt sws al goed toch! @Aoibhe spannend nog meer onzekerheid. Kan idd nog steeds 2 kanten op. @Meisje93 hoe is het bij jou? @qwerty123 verstandig meis. Stressen werkt sws averechts.
@LollyLolbroek86 temp. helaas gezakt vandaag. Dus verwacht morgen mijn menstruatie. Althans hoop dat het dan los barst. Hoe eerder hoe beter, om door te gaan naar de volgende ronde. Ronde 7 alweer hihi ja voor jou veel te vroeg om te testen. Hoe gaat het verder bij je?
ligt geheel aan je innesteling. sommige testen al licht positief op 9dpo. ik ben niet zo van het vroege testen. heel veel innestelingen gaan helaas fout. maar met vroeg testen, ga je dat dan wel zien.
Spannend spannend allemaal Mijn eisprong was 17 november... ik kan denk ik rond 1 dec testen maar weet niet of ik t durf (angst voor teleurstelling haha) Of ik wacht gewoon mn ongi af, dat kan ook natuurlijk