@MamaR begreep dat er onderzoeken zijn middels mri om een beter zicht te krijgen op endometriose. Weet niet of er meer ziekenhuizen zijn die daaraan mee doen maar Erasmus in ieder geval wel. Verder weet ik dat er in Amsterdam een speciaal endometriose team is. Hier werd het in eerste instantie alleen ‘gecontroleerd’ door een hsg en inwendige echo, begreep dat dit enkel mogelijke verklevingen of chocoladecystes in kaart kan brengen, dat was althans hier in het zkh de uitleg. Ik duim voor je dat de afspraak uiteindelijk onnodig is om zwanger te geraken voor jullie.
Hallo allemaal. Ik meld mij ook weer hier aan. Vorige cyclus is nog 6 dagen over tijd negatieve test en nog steeds geen ongi. Terwijl ik een vaste cyclus heb van 30 dagen. Dus houd lekker mijn vaste NOD aan van 29 november.
NOD-lijst 27 november t/m 3 december 27 november Anne86, 30jaar, 3e kindje, ronde 2 Mbob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 28 november Mama1504, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Knofje, 36 jaar, 3e kindje,ronde 2 29 november Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 6 MammaR, 27 jaar, 2e kindje, ronde 5 Mamacaiere, 30 jaar, 5e kindje (na 4de mk/bbz), ronde 2 30 november FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 9 1 december isabelletje14, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 2 december 3 december Anar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9 Datumloos Maev, 33 jaar, 2e kindje (1e samen), ronde zoveel MMM Totaal: 10 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren![/QUOTE]
Welkom! Wat frustrerend zeg, dat je nu zolang over tijd loopt. Zie dat jullie ook al 4 miskramen achter de rug hebben.
Dank je @Maev voor je toelichting! Ga nu naar het Groene Hart, hoor daar vanzelf wel hoeveel expertise er is op dit vlak of dat ze me voor uitgebreider onderzoek doorsturen. Eigenlijk staat het voor mij los van het zwanger raken, omdat de kans groot is dat ik, net als bij de oudste na een zwangerschap m'n dysmennoroe hou.. maar het het hoeft niet, de pijnklachten namen voor mijn moeder bij mij, de derde, af, dus er is hoop dat het na een volgende zwangerschap minder zal worden!
Inderdaad @Maev vond het al apart dat ik geen melding kreeg van jouw berichtjes, maar heb MamaR al op de hoogte gebracht
Welkom @Mamacaiere helaas kennen we elkaar nog van de vorige groep en mochten we niet op roze Weet je wat ik me nog wel afvroeg? Dat je zei dat je bij eerdere zwangerschappen ook eerst negatief testte en pas later positief.. hoeveel was je dan over tijd eigenlijk als je positief testte?
NOD-lijst 27 november t/m 3 december 27 november Anne86, 30jaar, 3e kindje, ronde 2 Mbob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 28 november Mama1504, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Knofje, 36 jaar, 3e kindje,ronde 2 29 november Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 6 MammaR, 27 jaar, 2e kindje, ronde 5 Mamacaiere, 30 jaar, 5e kindje (na 4de mk/bbz), ronde 2 30 november FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 9 1 december Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 3 isabelletje14, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 2 december 3 december Anar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9 Datumloos Maev, 33 jaar, 2e kindje (1e samen), ronde zoveel MMM Totaal: 12 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Hoi allemaal, Ik moet me helaas hier melden......... helaas 2 dagen eerder ongi geworden, mijn volgende NOD is 1-12. Heb de lijst al ingevuld. Hopelijk is dit de lucky maand..... We hopen erop.......
Haha kan toch gebeuren. Heb het ook wel eens gehad. @Daantje17 welkom! Hopelijk mag het deze ronde raak zijn voor jullie. Gaan voor een mooie roze lijst.