NOD-lijst 27 november t/m 3 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anne86, 29 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knofje

knofje Actief lid

26 aug 2008
    130
    74
    28
    nijmegen
    Nog steeds super roze!!!

Soto, qwerty123, Mama1504 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. knofje

knofje Actief lid

26 aug 2008
    130
    74
    28
    nijmegen
    @Noa23 spannend!

@Anne86 gefeliciteerd!!

Anne86 en Noa23 vinden dit leuk.
  3. Noa23

Noa23 Actief lid

27 sep 2015
    235
    241
    43
    Vrouw
    Ja zeg dat wel, het maakt mij zo onzeker.

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja die vraag stel ik mij ook helaas af en toe. ;)
    probeer maar rustig af te wachten.

5. pcosmeisje

pcosmeisje Actief lid

31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Ik voel mn baarmoeder gewoon werken :( samentrekjes gevoelenso_O

6. pcosmeisje

pcosmeisje Actief lid

31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Niet leuk nee want als dat zo is en t komt morgen al, dan is mn LF best kort denk ik.. tenminste, zit morgen op 11 dpo. Vandaag dus 10

7. pcosmeisje

pcosmeisje Actief lid

31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Of valt dat nog mee? Ik heb geen idee eigenlijk..

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    10dpo is de grens dacht ik. daaronder is wat zorgelijker.

trouwens ik heb al 5 dagen menstruatiekrampen. & vandaag pas ongesteld geworden

9. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Wat erg! Succes de volgende ronde. *knuffel *

10. MammaR

MammaR Actief lid

8 jun 2015
    419
    254
    63
    Vrouw
    Heb af en toe tijdens mijn werkdag even in de pauze gespiekt om hier en daar te 'liken', maar nu klim ik nog even op m'n praatstoel ;)

@Noa23 dat vette haar herken ik niet. Voel wel regelmatig plopjes wat natuurlijk gewoon m'n darmen zijn :roflmao: Morgen hopelijk beiden een duidelijke roze test!

@Meisje93 vind het echt fijn voor je dat het wachten voorbij is en je vandaag ongesteld werd.. al die dagen al krampen is gewoon vervelend als het maar niet door zet. Maar nu kun je door naar de volgende ronde en weer aftellen naar de gezellig-maak-tijd :p;)

@Fien01 toe maar, die misselijkheid klinkt best heftig! Hopelijk alleen maar een goed voorteken?! En lees ook dat je op je NOD wilt gaan testen? Spannend!!

@onzezoektocht aha, vandaar dat je NOD dan ook is opgeschoven.. wel prettig dat je zo van je cyclus op aan kan!

@Mbob al even niets meer van je gehoord.. hoe is het met jou?
    Ook naar @Mamacaiere ben ik heel benieuwd, alhoewel het na je miskraam misschien nog wel langer gaat duren en je niet meer van je regelmatige cyclus uit kan gaan..
    En @MotherOfAnAngel, hoe is het bij jou? Ook al over tijd zie ik.. ga je snel testen?

@Manom wat vreselijk naar dat je na anderhalf jaar weer een nieuwe ronde in moet.. :cry: ging je in januari ook niet naar de HA?

@FAE91 hé nee, ook al zo lang bezig en vandaag ook weer op rood :| wat oneerlijk hé?! Sterkte meis.. én heel veel geluk in de nieuwe ronde!

@pcosmeisje het hóeft niets te zeggen dat je al krampen hebt.. alhoewel je uiteraard je eigen lichaam het beste kent! Bij mijn dochter had ik op NOD ook flink krampen terwijl ik later echt zwanger bleek te zijn!

@LollyLolbroek86 haha, moest hardop lachen om je vraag omdat het hier dus verre onder controle is in m'n koppie, alsof je even om het hoekje mee keek :D duik nu lekker m'n bedje in, des te eerder is het morgenochtend 5 uur..!!

Slaap lekker @ iedereen :)

Mbob vindt dit leuk.
  11. Hope01

Hope01 Actief lid

15 okt 2017
    184
    64
    28
    Vrouw
    Wat balen zeg, super veel rood al in de lijst:(.

@pcosmeisje ah niet leuk! @Noa23 spannend!

Ik heb heel erg het gevoel dat het niet raak is deze ronde. Nu heb ik alleen sinds vandaag last van boeren en maagzuur.. heeft iemand hier last van gehad bij eerste zwangerschap?

Was al uitgegaan dat het niet raak was en nu krijg ik weer hoop.. :|:oops:

12. Noa23

Noa23 Actief lid

27 sep 2015
    235
    241
    43
    Vrouw
    De onderste is de test van vanmorgen.

Bijgevoegde bestanden:

qwerty123, LollyLolbroek86, Anar91 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. MammaR

MammaR Actief lid

8 jun 2015
    419
    254
    63
    Vrouw
    Wie had verwacht dat ik het blijde nieuws vandaag hier op het forum kon gaan vertellen?!
    Ja, het is echt waar en ik ben er zó ondersteboven van.. de afgelopen dagen had ik voorzichtig hoop gekregen, maar deze afgelopen ronde is zo rommelig geweest qua ziek zijn rond de ovulatie (could you believe it?!) en een temp die maar heen en weer vloog.. o en de ovulatie waar fertilityfriend zich aan houd geloof ik dus niet, blijf vasthouden aan die positieve test op dinsdag 14 november.. en wat is deze ronde dan anders gegaan dan andere rondes? We gebruikten nu drie rondes glijmiddel van Conceive Plus, foliumzuur slikte ik al sinds februari (omdat we toen hoopten dat de bekkenfysio voor kort was en we dan gelijk zwanger wilden proberen te raken, uiteindelijk was ik begin juli uitbehandeld en zijn we direct de ronde van half juli voor het echie gegaan) en verder testte ik elke maand met ovulatietesten (standaard op dag 14/15positief) en temp ik al jaren voor het opstaan en besloot ik halverwege de maand september op één vast tijdstip te gaan proberen te tempen (wat makkelijker ging dan ik had verwacht, dus begon ik de ronde van oktober bij te houden in ff zoals jullie in m'n handtekening kunnen zien)..
    Nee, het enige dat écht anders was deze ronde waren de vitamine E pillen die ik donderdag, twee dagen na de positieve ovulatietest ben gaan slikken. Dankjewel nog voor de tip @Meisje93 en dankjewel voor alle info rond het tempen @Mama1504 Van jullie heb ik zoveel mogen leren toen ik me na drie rondes hier bezig ging houden met de NOD lijsten!! En iedereen onwijs bedankt voor alle steun in de afgelopen ronde(s), het gebabbel over dit onderwerp zodat ik manlief er minder mee lastig hoefde te vallen :p

O... wat gun ik het toch iedereen!!!
    Van slapen komt natuurlijk niets meer terecht, het voelt ook als een nóg groter wonder dan toen we in verwachting waren van m'n dochter! En alhoewel m'n man zich nog wel heeft omgedraaid en is gaan slapen, weet ik dat ook hij nu vreugde en ongeloof en spannende verwachting kent..
    Bij mijn dochter werkte ik 40u waarvan ook regelmatig weken van huis (zo testte ik op een kille kamer van een legeringsgebouw, zachtjes om mijn collega niet wakker te maken omdat mijn man niet op het weekend wilde wachten maar wilde dat ik daar zou testen).. o, daar kan ik nog een pagina over vol schrijven als je me m'n gang laat gaan :o: maar moraal van het verhaal ;) we hopen er deze keer veel bewuster van te gaan genieten en wat dat betreft voelt het nu al als een eerste keer (zoals dat ook bij anderen gaat met een kinderwens bij de eerste beeld ik me zo in..)

Twee voor vijf werd ik wakker en er ging gelijk een gevoel door me heen wat je vroeger voor je verjaardag/pakjesavond had :D de temp genomen (waarbij ik tegen m'n hoofd zei: stop nou met stuiteren, straks klopt de temp niet wat natuurlijk dikke onzin is :rolleyes:) en toen ik zag dat die nóg verder was gestegen naar de wc gehold. Testje gedaan, 5:02 was het inmiddels en tegen m'n man aangekropen.. "5:06 mogen we gaan kijken", zei ik. "O, da's mooi, dan kan ik nog even slapen", grapte hij met z'n ogen dicht :roflmao: 5:04 sprong ik natuurlijk alweer uit bed.. "Even m'n medicatie innemen, anders zul je zien dat ik dat straks vergeet", zei ik. Heb altijd zo'n vast ochtendritueel van tempen, plassen, schildklierhormonen slikken en weer gaan slapen (of aankleden op een werkdag)..
    Afijn, ik wilde terug lopen naar onze slaapkamer, maar m'n voeten brachten me naar de wc (op dezelfde verdieping maar apart van de badkamer). Ik kijk naar de test: een tweede streep! Een duidelijke tweede streep!!
    Dus ik roep naar m'n man dattie moet komen kijken en tegelijk: "het is echt waar, het is echt waar, ik zie twee streepjes"!! M'n man wilde wel graag enthousiast doen voor mij, maar hij kent alleen die twee testen die ik bij m'n dochter deed (12 en 14 dagen over tijd) en die knalden uiteraard van het scherm, nu is de teststreep met twee dagen over tijd wat lichter dan de controlestreep.. "Ja maar lieverd, ik heb al zoveel witte testen gezien, hier staat een tweede streep die er zonder het zwangerschapshormoon gewoon echt niet komt", was mijn reactie en toen begon het ook bij hem te landen.. ik denk dat ik hem dit weekend blij ga maken (en daarin hopend dat alles goed mag blijven gaan) met een digitale test zodat er ook voor hem geen twijfel meer mogelijk is :|

(Sorry voor het lange verhaal, ik kan gewoon geen berichtje achter laten met: kijk we hebben een roze test!! Punt :p en voor iedereen waarvoor ik veel te blij, uitbundig en uitgebreid voor was: het spijt me, ik ken jullie gevoel en hoop uit het diepst van jullie hart dat het voor iedereen zo snel mogelijk raak mag zijn!)

Bijgevoegde bestanden:

FAE91, Mbob, qwerty123 en 10 anderen vinden dit leuk.
  14. MammaR

MammaR Actief lid

8 jun 2015
    419
    254
    63
    Vrouw
    Ja, hij loopt op!!!! Jij was twee dagen geleden, 4 dagen voor NOD begonnen toch? Voor dit streepje vanochtend hoef ik niet meer te turen :thumup:

Noa23 vindt dit leuk.
  15. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @MammaR waaaauw gefeliciteerd!! Super!! :D

Mamacaiere en Hope01 vinden dit leuk.
  16. MammaR

MammaR Actief lid

8 jun 2015
    419
    254
    63
    Vrouw
    Wat veel rood al hé?! Voel met jullie mee..
    Bij m'n eerste heb ik geen last van boeren gehad en maagzuur pas toen m'n baarmoeder m'n maag in de verdrukking bracht in het derde trimester.. ook nu herken ik deze twee kwaaltjes niet, maar ieder lijf is anders en ook nog eens iedere zwangerschap anders hoor je vaak, dus wie weet.. afwachten dus (maar wat duurt de tijd op het wachtbankje altijd lang hé?!)..

Hope01 vindt dit leuk.
  17. MammaR

MammaR Actief lid

8 jun 2015
    419
    254
    63
    Vrouw
    Dankjewel!! :)

18. Fien01

Fien01 Lid

15 mei 2017
    97
    29
    18
    Vrouw
    @MamaR gefeliciteerd! Wat leuk om je verhaal te lezen:D Daar word ik blij van, super fijn voor je! Geniet er van!

19. knofje

knofje Actief lid

26 aug 2008
    130
    74
    28
    nijmegen
    Ik zie het streepje nu ook heel lichtjes:) spannend!

@MammaR yes! Wat ben ik blij voor jullie, gefeliciteerd op roze!!

20. MammaR

MammaR Actief lid

8 jun 2015
    419
    254
    63
    Vrouw
    Ach wat lief.. Dankjewel!!

Deel Deze Pagina