Ha @knofje, ik had gewoon zo niét verwacht dat ik je voorbeeld mocht volgen Jij was de eerste roze deze lijst, toch?! Dat er nog veel meer bij mogen komen hier! @Aoibhe hopelijk minder eenzaam en hopen dat het nog verder roze mag kleuren op de lijst deze week, toch?!
Ik zit zo in een tweestrijd. Aan de ene kant wil ik niets liever dan testen.. aan de andere kant ben ik zo verschrikkelijk bang dat het weeer een tegenvaller is Ben het zo zat dat ik mn eigen lichaam totaal niet kan volgen.. als ik nu niet zwanger ben, waarom ben ik dan al een week misselijk elke ochtend? Maak ik mezelf dan onbewust zo gek dat ik het zelf creëer? Alle vragen die ronddolen in mn hoofd. Toch echt nog een dagje wachten met testen denk ik.. man is nu toch al naar zn werk
NOD-lijst 27 november t/m 3 december 27 november Anne86, 30jaar, 3e kindje, ronde 2 Mbob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 Maev, 33 jaar, 2e kindje (1e samen), ronde zoveel MMM 28 november Mama1504, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Knofje, 36 jaar, 3e kindje,ronde 2 29 november Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 6 MammaR, 27 jaar, 2e kindje, ronde 5 Mamacaiere, 30 jaar, 5e kindje (na 4de mk/bbz), ronde 2 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje (2e*), ronde 2 Manom, 26 jaar, 2e kindje, ronde 18 30 november FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 9 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 onzezoektocht, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Doornroosje94, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 1 december Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 3 Anikas, 31jaar, 1ste kindje, Ronde 3 pcosmeisje, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 2 Fien01, 23 jaar, 1ste kindje, ronde 7 NoelleJona, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 2 december Noa23, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 3 december Anar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9 Soto, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2 Lollylolbroek86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 isabelletje14, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Hope01, 28 jaar, 1e kindje, ronde Datumloos qwerty123, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 24 Wachtbankje (9), Zwanger (2), Ongesteld (6), MMM (1), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Dat gevoel herken ik zeker, je wilt je niet gek laten maken door je lijf.. wat dat betreft een goeie stok achter de deur dat manlief toch al naar z'n werk is.. zelf testte ik vorige week donderdag, 4 dagen voor NOD nog witter dan wit, dus weet er alles van dat je het testen maar beter echt uit kan stellen tot (na) NOD.. maar met je kwaaltjes maak je mij ook wel heel nieuwsgierig naar je test!
Klopt! Had hem eigenlijk iets donkerder gehoopt. Maar het is nu op de foto ook duidelijk zichtbaar en dat was eerder nog niet. Jij alvast enorm gefeliciteerd! Wat gaaf he.
Ben nooit goed in tuurtesten, dus nu je dit streepje hebt die ik ook kan zien is het geen tuurtest meer wat mij betreft hoor weet niet of je in de gelegenheid bent om langs een Kruidvat te gaan of online de testen te bestellen, want dan zou je zaterdag op je NOD wel een duidelijke streep moeten hebben op de kv5 test.. En dankjewel voor je felicitatie ook
Ik heb de smilies ontdekt Haha vind ik altijd gezellig staan in teksten!! Hier vandaag ook de knaltest, ben zo blij dat ze blijven oplopen!!
@Noa23 ik zie hem nog steeds. Maar het blijft een licht streepje @Fien01 snap je angst! Had ik ook de laatste rondes.. ook is het gelijk zo definitief heh. Volg je gevoel daarin.
Ja heb zeker afleiding, moet de hele dag werken. Tijdens mijn werk heb ik geen seconde tijd om er over na te denken dus dat is fijn. Vanavond weer verder piekeren
kijk dat scheelt weer! Ideaal dan heh, dat je werk hebt waarbij je geen tijd hebt om na te denken. werkse