Maar mijn laatste ongesteldheid was 4/11 en u eisprong is toch 14 dagen na u laatste ongesteldheid, of heb ik het mis? Dan was mijn eisprong toch de 17 de of de 18 de of niet?wat een onzekerheid allemaal. Haha
Ja dat dacht ik ook...14 dagen na u 1ste laatste ongesteldheid. ..heb vanmorgen weer getest maar super wit
Je houdt het spannend dus, kan nog alle kanten op. Sommige testen pas laat positief. Ik eigenlijk altijd voor nod maar is jou eerste zie ik dus wie weet ben jij een laat tester of word je toch ongesteld. Vervelend dat wachten he
in het ideaal beeld heb je idd 14 dagen na ongesteldheid je ei. maar er zijn ook veel vrouwen, die een langere cyclus hebben. of een kortere lf. ieder lichaam is weer anders. mijn cyclus wisselt tussen de 29 en 31 dagen. en mijn ei tussen 15 en 18dagen. Hoelang was je vorige cyclus? je cyclus hoeft ook niet elke maand hetzelfde te zijn. Lichaam is geen robot.
Goedemorgen ladies! Gefeliciteerd aan aan roze dames! En voor de rode een dikke knuffel. Wat zouden jullie doen? Ik weet even niet hoe ik moet tellen: Zaterdag 18 smilie op cb Zondag 19 smilie Maandag 20 geen smilie Wat is dan mijn NOD? Tel ik bij de 19e 2 dagen op? En dan 14 erbij? Wil liever niet te vroeg testen
@isabelletje14 bij een lf van 14. zou je nod 6 december moeten zijn. Snap ik hoor, een onnodige teleurstelling is helemaal vervelend.
Hey ladies!! Ik ben weer helemaal bijgelezen haha. Ik heb visite en dan houd ik altijd te weinig tijd over voor mn eigen dingen. Wel leuk om terug te lezen want soms zag ik al in de onderschriften dat dames op roze zouden gaan helaas ook andersom. Alle dames op rood volgende maand voor roze!! @MammaR gefeliciteerd!!! Wat mooi!! Geniet er van!! Wat een heerlijk verhaal ook o @Maev voor jou een dikke knuffel meid En de rest die op roze is ook gefeliciteerd natuurlijk! Lollylolbroek, soto en volgens mij nog wel meer ik heb het niet onhouden echt mega veel gelezen Ik heb gisterochtend getest en mega wit wit. Maar mn ongi wil ook niet echt doorzetten. Wat spotting dus mega irritant. Voel ook gewoon dat ik ongesteld moet worden maar t komt maar niet echt. Man wordt ook ongeduldig haha dus volgende maand gaan we het heel gezellig maken
NOD-lijst 27 november t/m 3 december 27 november Anne86, 30jaar, 3e kindje, ronde 2 Mbob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 Maev, 33 jaar, 2e kindje (1e samen), ronde zoveel MMM 28 november Mama1504, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Knofje, 36 jaar, 3e kindje,ronde 2 29 november Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 6 MammaR, 27 jaar, 2e kindje, ronde 5 Mamacaiere, 30 jaar, 5e kindje (na 4de mk/bbz), ronde 2 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje (2e*), ronde 2 Manom, 26 jaar, 2e kindje, ronde 18 30 november FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 9 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 onzezoektocht, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Doornroosje94, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 1 december Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 3 Anikas, 31jaar, 1ste kindje, Ronde 3 pcosmeisje, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 2 Fien01, 23 jaar, 1ste kindje, ronde 7 NoelleJona, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 2 december Noa23, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 3 december Anar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9 Soto, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2 Lollylolbroek86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 isabelletje14, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Hope01, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Datumloos qwerty123, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 24 Wachtbankje (2), Zwanger (4), Ongesteld (10), MMM (1), Negatieve Test (5), Twijfel-/Tuurtest (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
@MissFlower duidelijk!! Kv is gevoeliger/duidelijker dan action. Maar met beide nog geen valse test gehad. @Mbob thnx! 7 dagen overtijd? Dat is wel echt balen @anikas denk dat je ei later was nog even geduld
@anikas nee je eisprong is niet 14 dagen na je menstruatie, maar ong 14 dagen voor de volgende menstruatie. Dus dan kan hij nu wel later geweest zijn. Lf varieert tussen 10 en 18 dagen.