NOD-lijst 27 november t/m 3 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anne86, 29 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Gelijk heb je! Zo lang mogelijk uitstellen :) maar nu weet je in ieder geval hoe het werkt. ;)
    Lf is luteale fase: de tijd tussen de eisprong en menstruatie. ;)

Mbob vindt dit leuk.
  2. Mbob

Mbob Actief lid

28 aug 2017
    260
    232
    43
    Vrouw
    Aaah natuurlijk luteale fase ik moet mijn biologie boek er weer eens bij halen.

@Aoibhe Mijn man is een beetje bleu en heeft een romantisch beeld dat als je één keer op het juiste moment gaat klussen je direct zwanger bent haha. Ik had hem al gezegd dat als dat zo is we de vruchtbaarste mensen waren die ik kende.. en die kans achtte ik klein. ;) Goed afgelopen maand had het gekund en was het niet zo dus volgens mij gaat het hem ook dagen dat het niet zo makkelijk werkt.. Hij is ook een beetje raar hier allemaal mee eigenlijk. :,) Ik denk omdat hij het spannend vindt en het liefst wordt verrast.
    Hoe is jou man eronder ik las dat je ook net begonnen bent?

@Manom hopelijk doet de olie zijn werk voor je! Wat is het effect van zoiets? Alleen je cyclus verkorten?

3. Manom

Manom Lid

16 mei 2015
    24
    14
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Het schijnt ongemakken rondom de menstruatie te verminderen- en dus inderdaad je cyclus te reguleren. Maar ik lees verschillende ervaringen, ben benieuwd.

Mbob vindt dit leuk.
  4. MammaR

MammaR Actief lid

8 jun 2015
    419
    254
    63
    Vrouw
    Zojuist m'n voorraadje testen aangevuld met wat ovutesten van clearblue.. ben ik wel benieuwd naar, lijkt me gemakkelijker dan het aflezen van de dipsticks van sensitest die ik nu nog heb liggen.. vanaf vrijdag wil ik gaan testen (gaan dinsdag tot donderdag weg en wil het niet meenemen/er mee bezig zijn op onze mini-vakantie) dus dan houd ik jullie op de hoogte hier van de verschillende testen ;)

Mbob vindt dit leuk.
  5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @MammaR succes alvast. :D
    hier nog grote twijfel. maar heb de neiging om niet te gaan testen.
    Zo lastig allemaal.
    Wil er ook weer niet teveel mee bezig zijn

MammaR vindt dit leuk.
  6. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Zie!! Jij kan vooruit. :thumup: ik zal vandaag of morgen even bij halen. :) succes alvast :)

MammaR vindt dit leuk.
  7. isabelletje14

isabelletje14 Actief lid

27 jul 2014
    356
    372
    63
    Hier ook zo eentje die ''er niet te veel mee bezig wilt zijn'', '' het komt wanneer het komt'', maar ondertussen inderdaad een hele lading ovutest besteld en aan het aftellen tot de 16e hahaha!

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Haha :roflmao: die drang is soms ook veel te groot heh.

isabelletje14 vindt dit leuk.
  9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat is het hier stil zeg!
    Nog even & we zitten allemaal op het wachtbankje. :D
    Ik verwacht volgende week dinsdag.

Mama1504 vindt dit leuk.
  10. isabelletje14

isabelletje14 Actief lid

27 jul 2014
    356
    372
    63
    Nou he! We zitten een beetje in het luchtledige te praten hahaha!

Wanneer heb jij je NOD, of bedoel je dat dat dinsdag is?!

11. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Meisje93 ben wat afwezig op het moment, had geloof ik iets te vroeg geroepen dat ik geen negatieve bijwerkingen had van de hormonen. :confused: Helaas nu wel last van bijwerkingen en jammer genoeg weinig positieve. Dus mocht ik kort of chagrijnig reageren: het zijn de hormonen :rolleyes: zometeen hebben we de Groeiecho en zie er nu eerlijk gezegd al tegenop om weer in de stijgbeugels te liggen, momenteel veel pijn in mijn heup. Hopelijk groeit er voldoende en goed en kunnen we het af met zo min mogelijk echo’s

12. isabelletje14

isabelletje14 Actief lid

27 jul 2014
    356
    372
    63
    @Maev das vervelend als je je niet goed voelt zo'n echo.... heb je wel lieve gyn? Want dat kan ook een wereld van verschil zijn.

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    hihi was het maar waar dat dinsdag mijn NOD is. :D
    Nee ik verwacht dat ik dinsdag mijn eisprong heb.

@Maev heh wat vervelend dat je zo'n last hebt van de hormonen. :( Zo NIET leuk.
    Heel veel succes straks met de echo. Begrijpelijk dat je daar helemaal geen zin in hebt.
    Ga duimen voor mooie (grote) eitjes.

14. isabelletje14

isabelletje14 Actief lid

27 jul 2014
    356
    372
    63
    Owwwww stom... ovulatie idd

15. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @isabelletje14 en @Meisje93 hebben hele lieve artsen gelukkig. De echo zelf heb ik niet Zo’n probleem mee het is met name de stijgbeugels, omdat ik mijn heup dan op een manier heb die pijnlijk is. Ben op het moment compleet afhankelijk van mijn krukken en rolstoel kan zelfs in huis niet zonder :( en dat valt even tegen en daardoor valt alles een beetje tegen :cool:
    Maar positief puntje mijn zoontje had vanmorgen zijn dagopening en deed het zo goed dat hij een 9 kreeg :D goed voor zijn zelfvertrouwen aangezien hij dat enorm moeilijk en spannend vind omdat hij bang is afgekraakt te worden door de klas.

16. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    NOD-lijst 27 november t/m 3 december

27 november
    Anne86, 30jaar, 3e kindje, ronde 2
    Mbob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2

28 november
    Mama1504, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5
    Knofje, 36 jaar, 3e kindje,ronde 2
    Manom, 26 jaar, 2e kindje, ronde 18

29 november
    Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 6
    MammaR, 27 jaar, 2e kindje, ronde 5
    Mamacaiere, 30 jaar, 5e kindje (na 4de mk/bbz), ronde 2

30 november
    FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 9
    Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 (spannend!)

1 december
    Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 3
    isabelletje14, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2
    Anikas,31jaar,1ste kindje (hopelijk:) )
    Ronde 3.

2 december

3 december
    Anar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9
    Soto, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2

Datumloos
    Maev, 33 jaar, 2e kindje (1e samen), ronde zoveel MMM

Totaal: 14

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!

17. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Hoi allemaal, ik kom meekletsen:). Mijn cyclus is een beetje wisselend (28-33 dgn), m`n NOD is ongeveer 3 dec verwacht ik. Afgelopen ronde heb ik waarschijnlijk een vmk gehad, een paar vroege testen waren positief, daarna werden de testen negatief en m`n ongi was 2 dagen "te laat" en wat heftiger dan normaal. Eergister ziek geweest, maar het gaat alweer. Nu vol goede moed de volgende ronde in!

18. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Welkom @Soto
    Zo de eerste follikelmeting hebben we gehad.
    Rechts geen reactie, waarschijnlijk door het littekenweefsel.
    Links hebben we er nu 6 tussen de 10 en 14mm en wat kleintjes erbij je nog wel mee kunnen doen. Vrijdag voor de 2e meting en het vermoeden is maandag of dinsdag punctie. Dus dan zou mijn nod 2 weken later zijn.
    Wel het dringende verzoek gekregen om mijn hulpmiddelen (krukken en rolstoel) echt te gaan gebruiken zodat mijn slijmbeursontsteking geen roet in het eten kan gooien volgende week.

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Haha :roflmao: geeft niet hoor!

@Maev Kunnen ze dan niet op een andere manier de echo maken?
    Begrijpelijk hoor, dat dan alles tegenzit. :(
    Hopelijk snel minder last van je heup!

Wauw een 9!!! Super zeg.
    trotse mama en zoon. :)

@Soto welkom! wat verdrietig dat je ws. een vmk hebt gehad.
    Hopelijk meer geluk in deze ronde!

@Maev zie dat je inmiddels geweest bent.
    spannend hoor! goed toch? 6 eitjes?
    Niet zoveel verstand van nl.

20. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    #160 Maev, 7 nov 2017
    Laatst bewerkt: 7 nov 2017
    @Meisje93 ja is idd goed, wel jammer dat rechts nu niks doet maar die bleef vorige keren (zowel bij iui als de 1e poging icsi) ook achter. Vorige keer waren er 9 aangeprikt en 8 bevrucht maar helaas maar een terugplaatsing. Als het er dit keer 6 bevrucht zijn en enkele in de vriezer zou ik al heel blij zijn. Hebben ook gelijk gekeken hoe we kunnen zorgen dat ik zo min mogelijk pijn heb met die beugels.

Inderdaad een trotse mama en trotse bonuspapa. Betreffende de cijfers, zijn cijferlijst is tot dusver nogal eentonig :rolleyes: en dan niet in de zin van toto cijfers :roflmao: en dan werkt hij al op het hoogste niveau (zelfstandig) alleen sociaal-emotioneel is hij niet zover dus dat wringt regelmatig, zowel op school als thuis. Maar goed als het goed is krijgt hij daar op korte termijn de extra begeleiding voor die hij nodig heeft.

Deel Deze Pagina