Hier een update van mijn test. Ik geloof t nog niet, maar toch staat het er echt. Woensdag weer testen.
Niet leuk Hopenlijk snel roze voor jou. Je bent ook al even bezig Hier nog steeds niks. Al op 60 dagen! Blegh.
@Meisje93 shit hey! mijn duimen blijven draaien! @qwerty123 ooohh wat een gedoe heb je nu wel het idee dat je ei os geweest?
@LollyLolbroek86 dankje wel!! inmiddels geloof ik het wel hoe gaat t met jou? @qwerty123 jaa!! Hoe gaat t met je?
Niet leuk duurt zo Lang bij jou. Hoop dat het snel raak is. Ik ben nog steeds niet ongesteld of zwanger. Wachten rustig af
Wauw, ik wilde eens even kijken of deze groep nog actief was omdat ik geen updates meer tegen kwam.. Je bent zwanger @Mama1504 !!! Wat een fantastisch bericht om te lezen!! Op de valreep van het oude jaar En hoe voel je je nu? @Meisje93 Ik baal zoo met je mee dat het ook deze ronde niet zo mocht zijn Hóe voel jij je?! @qwerty123 Wat een ontzettende lange cyclus en onzekerheid daarbij heb je, zeg! M'n duimen draaien voor snel meer zekerheid! Heb bewondering dat je het rustig af kan wachten..
@qwerty123 Zeker niet leuk. Maar jouw situatie is helemaal niet leuk! @MammaR lief van je! Ja gaat wel goed. Was weer flink balen dat het niet zo mocht zijn. kan het nog niet echt bevatten dat ik al in ronde 8 zit.
@MammaR ja klopt. Eerste kerstdag een positieve test voel me goed. Moe maar verder weinig kwaaltjes. Wat me erg onzeker maakt maar goed, ik probeer het naast me neer te leggen heb het toch niet in de hand en dan zou t zonde zijn om niet te genieten Hoe gaat het met jou? Alweer 9 weken wat gaat dat snel.
Ja heel mooi kerst cadeau. Dat probeer ik nu ook. dacht dat ik er rustiger in zou staan dan bij de eerste, maar niets is minder waar. Ben onzekerder dan toen.