Hallo allemaal. Ik ga deze week ook beginnen met ovulatie testen (van de action) eerste keer dat ik daarmee ga testen dus heb geen idee wanneer je het beste kan beginnen en wanneer ochtend of avond ? Klinkt heel suf haha, bij de eerste was het zo raak. En ik zag die testen het weekend liggen dus dacht waarom niet Iemand nog tips hihi.. succes allemaal hopelijk veel mooie testjes eind deze maand!
Ohh lekker hoor, dat t bij de eerste zo snel raak was! Vind ik helemaal niet suf klinken Ik test meestal s avonds, als ik thuis ben na werk. Heb wel eens gehoord dat je beter niet s ochtends kunt testen omdat je het LH hormoon dan nog niet genoeg door je lichaam is verspreid goed om te kunnen testen/waarnemen met zo'n test Heel veel succes, hopelijk gaat t net zo snel als de eerste!
NOD-lijst 28 augustus t/m 3 september 28 augustus (3) Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Curitiba - 41 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 4 29 augustus (2) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 (bbz in ronde 2) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 30 augustus (1) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 31 augustus (5) Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Strechfield - 26 jaar - 2e kindje - 3e ronde - 2e ronde na ma. maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - MMM iui ronde 3 1 september (0) 2 september (4) Patchwork - 31 jaar - 6e (9e) kindje - ronde 3 lady1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bieni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 2e ronde na mk Mom2011- 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 3 september (5) Espoir - 29 jaar - 2de kindje - MMM - ronde zoveel (4de cryo na miskraam) Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje - ronde 2 Babs1990 - 27 jaar -2e kindje - ronde 2 Cuddy - 29 jaar -1e kindje - ronde 2 - MMM Datumloos Totaal: 21 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Hoi, je kunt het beste niet, in tegenstelling tot zwangerschapstest, met je eerste ochtendurine testen, die is te geconcentreerd. Ik doe het meestal s avonds tussen 7 en 8. Als ik dan de eerste streep gespot heb dan test ik 2x per dag. Succes ermee!
@mama-van-marlinda Succes vandaag! Hopelijk een plakker. Hoeveel IUI pogingen heb je? Wat super dat je zoveel bent afgevallen! Ben je daarvoor geopereerd of zelf? Hier moeten dr ook kilo's af... zit nu op 4. @Meisje93 ja dan zou het wel weer mooi zijn... Alhoewel ik gister een tuurstreep had op mn test en vanmorgen hele lichte, dus ik verwacht wel mn ei deze dagen. gister uiteraard even gezellig gemaakt en ws hoeft ML pas donderdagochtend weg ipv woensdagmiddag naar dat festival, dus... dat bied kansen! We zullen zien!
Hoi, Ik kom me ook aansluiten hier! Ik heb in de 2e ronde een positieve zwangerschapstest gehad maar dat is heel vroeg (voor de innesteling nog) mis gegaan. Zit nu weer in de 1e cyclus erna en na het gevoel te hebben zwanger te zijn geweest wil ik er nu natuurlijk alles aan doen zsm weer zwanger te zijn dus ben druk aan het testen! Leuk om het met elkaar te delen Groetjes!
@Eendje86 nee ik gebruik ze nog niet. Wil ze als het deze maand niet lukt gaan gebruiken. Ik had al eens gelezen over de action ovulatie testen maar bij onze action hebben ze die niet. Ik heb ze toen van sensitest gehad. Ik vind de clear blue wel heel prijzig. En voel wel ongeveer de periode dat me eisprong komt dus hebben het dan om te dag gezellig dus volgens mij moet het dan een keer goed komen. Ik ga wel consieve plus bestellen. Succes allemaal dames.
NOD-lijst 28 augustus t/m 3 september 28 augustus (3) Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Curitiba - 41 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 4 29 augustus (3) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 (bbz in ronde 2) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje -MMM iui ronde 3 30 augustus (2) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 31 augustus (4) Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Strechfield - 26 jaar - 2e kindje - 3e ronde - 2e ronde na ma. maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 1 september (0) 2 september (4) Patchwork - 31 jaar - 6e (9e) kindje - ronde 3 lady1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bieni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 2e ronde na mk Mom2011- 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 3 september (5) Espoir - 29 jaar - 2de kindje - MMM - ronde zoveel (4de cryo na miskraam) Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje - ronde 2 Babs1990 - 27 jaar -2e kindje - ronde 2 Cuddy - 29 jaar -1e kindje - ronde 2 - MMM Datumloos Totaal: 21 Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Wow wat knap 53 kg! Ik ben voor m'n eerste zwangerschap 30 kg afgevallen en nu weer 20 (alles was er na de zwangerschap weer aangekomen ) maar 53 zeg.. jeetje! Respect!
dat bied zeker kansen! Laat de eisprong dan maar komen. welkom! wat balen dat het mis gegaan is. hopelijk snel meer geluk. jeeej! wauw! Super hoor. mag je zeker trots op zijn!