@Judith01 Ik denk inderdaad dat je wel binnenkort een knaltest hebt. Ga je vanavond nog een keer testen? Zal eens een foto erbij doen van mijn testen afgelopen weekend. Na de knaller vrij snel weer lichte testen. Het wachtbankje, pff. Voel me zo nutteloos nu. Rond de eisprong kun je er nog iets aan 'doen'. Zijn jullie van plan eerder te testen dan 14dpo?
@Saaaraaa ik ga proberen te wachten tot een dag voor mijn nod. ik heb nl. op mijn nod een avonddienst. of ik doe het een dag later. jij?
@Meisje93 Mijn voornemen is zo laat mogelijk, maar ja, dat is een voornemen haha. Ik heb geen zwangerschaptesten in huis dus heb ze besteld. Bewust gekozen voor de meest late bezorging, in dit geval volgende week donderdag. Dan zou ik op z'n vroegst dus volgende week vrijdag kunnen testen, 3 dagen voor nod.
@Judith01 Je zit iig in de buurt! Ik laat ML ook niet weten dat ik test hoor... Anders vind hij ook dat ik er teveel mee bezig ben. @Meisje93 Ja ik ga vanavond nog een testje doen. Zal eens kijken of ik m kan posten hier. @Saaaraaa Ik test echt pas op of na NOD omdat mijn cyclus nog heel onregelmatig is
Die van jou is ook echt ineens heel donker geworden zie ik! Ik ben benieuwd, test vanavond idd nog een keer! Kan me voorstellen dat je je nutteloos voelt! 2 maanden geleden ben ik "zwanger" geworden op vakantie en was ik er totaal niet mee bezig, dat is toch wel een stuk fijner haha! Maar als het eenmaal in je hoofd zit laat het je toch niet meer los
Nee zeker niet.... Hij zegt wel eens, als we weinig " klussen" nou het is zeker niet de goede periode ...
Slim van je! Ik heb nog 1 test in huis. Die zal ik niet gauw spenderen. @Judith01 & @Eendje86 ben benieuwd naar jullie testjes.
Wil pas aan het eind van de maand testen, dus na mn NOD. Heb mn NOD nu berekend op basis van 32 dagen, omdat mn cyclus na de bbz afnemen en voor de bbz was 32 mn cyclus. Dus het zou zo maar kunnen zijn dat mn NOD later is. Heb wel 2 testen nog thuis liggen. Dus wordt moeilijk denk ik
Nee als ik dan eenmaal een smiley heb dan doe ik die tot ie weer een rondje aangeeft. Hij gaf gisteravond weer een smiley. Ik denk zelf dat de piek ergens tussen maandagavond 22.30 uur en dinsdagmiddag 14 uur is geweest. Ook denk ik dat ie al gesprongen is gisteren. Had zoveel steekjes links in de onderbuik en sinds gisteravond niks meer. Ook de temp is wel iets gestegen maar niet genoeg, dus is nog even afwachten wat de temp de komende twee dagen doet. Wanneer mijn ei springt is bij mij waarschijnlijk verschillend. Vorige maand had ik op zaterdagmiddag 12 uur knal test plus smiley en de hele dag veel pijn en de zondags ook nog. Toch zegt ff dat hij die maandag daarna is gesprongen. Dus deze maand waarschijnlijk vlak na de postitieve test.
NOD-lijst 28 augustus t/m 3 september 28 augustus (3) Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Curitiba - 41 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 4 29 augustus (3) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 (bbz in ronde 2) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje -MMM iui ronde 3 30 augustus (2) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 31 augustus (4) Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Strechfield - 26 jaar - 2e kindje - 3e ronde - 2e ronde na ma. maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Pancakes - 27 jaar - 1e kindje - MMM (Clomid 25, ronde 1) 1 september (0) 2 september (4) Patchwork - 31 jaar - 6e (9e) kindje - ronde 3 lady1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bieni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 2e ronde na mk Mom2011- 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 3 september (5) Espoir - 29 jaar - 2de kindje - MMM - ronde zoveel (4de cryo na miskraam) Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje - ronde 2 Babs1990 - 27 jaar -2e kindje - ronde 2 Cuddy - 29 jaar -1e kindje - ronde 2 - MMM Datumloos Totaal: 21 Wachtbankje (4), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
NOD-lijst 28 augustus t/m 3 september 28 augustus (3) Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Curitiba - 41 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 4 29 augustus (3) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 (bbz in ronde 2) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje -MMM iui ronde 3 30 augustus (2) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 31 augustus (4) Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Strechfield - 26 jaar - 2e kindje - 3e ronde - 2e ronde na ma. maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Pancakes - 27 jaar - 1e kindje - MMM (Clomid 25, ronde 1) 1 september (0) 2 september (4) Patchwork - 31 jaar - 6e (9e) kindje - ronde 3 lady1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bieni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 2e ronde na mk Mom2011- 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 3 september (5) Espoir - 29 jaar - 2de kindje - MMM - ronde zoveel (4de cryo na miskraam) Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje - ronde 2 Babs1990 - 27 jaar -2e kindje - ronde 2 Cuddy - 29 jaar -1e kindje - ronde 2 - MMM Datumloos Totaal: 21 Wachtbankje (4), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Oh, de lijst wordt al aardig paars Vandaag moesten we langs de kruidvat, dus maar meteen nieuwe testen mee genomen. Maar de planning is om ze tot nod te laten liggen. De dagen ervoor ben ik op introductiekamp en dan heb ik er toch geen tijd voor en ervoor testen is veel te vroeg, zeker aangezien ik nu nog wacht op mijn ei.
Mijn ei moet denk ik nog springen maar ook ik heb geen testen in huis. Hoop echt dat ik op 5-9 ineens denk... oh het is al de 5e ben nog niet ongesteld laat ik testen.. maar dat zal wel niet gebeuren. Ik hoop dat ik het vol hou tot nod minstens.
dat komt dan wel top uit zeg. kan je je testdrang in bedwang houden. goeie afleiding. haha dat denk ik niet nee. zeker niet, als je hier mee kletst.
De bovenste is van vanmorgen de onderste van net... Alweer lichter dus... Ik snap er geen bal meer van hoor
Hihi succes! Ik had ronde 1 en 2 tegen beter weten in getest voor NOD, dus dat doe ik niet meer. Ronde 3 werd ik al 5 dagen voor NOD ongesteld. Ga je een nieuwe studie doen, of mee als begeleiding?
Succes! Dat zou mooi zijn als dat je lukt! Ik moet volgende week weer werken, dat zal wellicht ook voor afleiding zorgen tot NOD Overigens heb ik sinds vanmiddag echt steekjes links, maar ja of dat nou mn eisprong is... na zo'n vage test..
@Eendje86 , hoe ziet jou test eruit? Ik heb een beetje hetzelfde "probleem", test lijkt iets lichter dan vanmiddag. Heb vanmorgen ook wat steekjes gehad maar geen idee of dat een eisprong moet zijn. Gezien de lichte testen kan ik me dat bijna niet voorstellen... maar ondertussen op dag 16 van de cyclus wordt dat toch wel een keer tijd Heb effe een foto van de testen gemaakt.. de onderste 3 zijn dus van vandaag (vanmorgen vanmiddag en vanavond).